کد خبر: 115087 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 تير 1398 - 08:19
چهار پزشک جدید جذب بیمارستان خورموج شدند

اتحادخبر: چهار پزشک متخصص جدید چشم، کودکان و گوش، حلق و بینی به کادر درمانی بیمارستان زینبیه (س) خورموج افزوده شدند.

اتحادخبر: چهار پزشک متخصص جدید چشم، کودکان و گوش، حلق و بینی به کادر درمانی بیمارستان زینبیه (س) خورموج افزوده شدند.

 

سرپرست بیمارستان زینبیه (س) خورموج روز دوشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید بیمارستان زینبیه خورموج افزود: متخصصان چشم سه روز در هفته، کودکان همه روزه صبح و عصر و گوش، حلق و بینی روزهای سه شنبه عصرها در درمانگاه تخصصی این بیمارستان بیماران سرپایی را ویزیت می کنند.

 

دکتر فضل الله مجاهد افزود: همزمان با جذب ۲ متخصص چشم پزشکی به بیمارستان زینبیه خورموج برای خدمت رسانی بهتر یک دستگاه جدید اتورفرکتوکراتومتر که کارایی آن در زمینه تشخیص شماره و انحنای قرنیه در اعمال جراحی آب مروارید، لیزیک و تعیین عیوب انکساری چشم است نیز به تجهیزات این بیمارستان افزوده شد.

 

وی اضافه کرد: این دستگاه ساخت کشور ژاپن است و برای خرید و نصب آن یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

مجاهد به خدمات ارائه شده در بیمارستان زینبیه خورموج از آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و گفت: از زمان آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت بیش از ۵۱۴ هزار و ۷۳۴ ویزیت توسط پزشکان متخصص فعال در این بیمارستان صورت گرفته است که باعث رضایت مندی شهروندان و کاهش اعزام بیمار به مرکز استان شده است.

 

در این آیین دکتر فضل اله مجاهد به عنوان سرپرست جدید بیمارستان زینبیه خورموج معرفی و از زحمات دکتر علی بهنام مجرد و سید علی هاشمی رئیس و سرپرست سابق این مرکز درمانی تقدیر شد.

 

 

 

 

خلیج فارس

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/115087