کد خبر: 114847 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 تير 1398 - 16:49
شب شعر «یاران پاکدامن» در عالیشهر برگزار شد + تصاویر

اتحاد خبر:هاشم رنجبریان مدیر انجمن ادبی فایز عالیشهر ضمن تقدیر از دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر به جهت اهتمام به مقوله عفاف و حجاب و بهره گیری از ظرفیت ادبی استان در این زمینه اظهار داشت: شب شعر «یاران پاکدامن» یکی از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر  است که با استقبال پرشور علاقه مندان...

اتحاد خبر:هاشم رنجبریان مدیر انجمن ادبی فایز عالیشهر ضمن تقدیر از دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر به جهت اهتمام به مقوله عفاف و حجاب و بهره گیری از ظرفیت ادبی استان در این زمینه اظهار داشت: شب شعر «یاران پاکدامن» یکی از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر  است که با استقبال پرشور علاقه مندان به شعر و فرهنگ عفاف و حجاب در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب عالیشهر برگزار گردید.

 


به گزارش اتحاد خبر،وی افزود: در این شب شعر بیش از بیست شاعر از شهرستانهای بوشهر، دشتی، تنگستان و  انجمن های ادبی فایز عالیشهر، انجمن ادبی اهرم، انجمن ادبی بوشهر، انجمن ادبی آستان قدس و انجمن ادبی بردخون به شعرخوانی پرداختند.


رنجبریان گفت: شاعران در این شب شعر به موضوعات مختلفی در حوزه عفاف و حجاب فاطمی و جایگاه زن، مادر و دختر ، حجاب، عفت و پاکدامنی زنان و مردان جامعه، چادر و... پرداخته و اشعار خود را ارائه دادند.

 


وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت های هنری و ادبی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کرد اظهار داشت: برای اولین بار در استان بوشهر شب شعر با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد و شاعران با روایت شاعرانه خود از عفاف و حجاب، تلاش کردند گامی هرچند کوچک در راستای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی متاثر از بی عفتی در جامعه بردارند.


مدیر انجمن ادبی فایز گفت: حضور آقای عقیل نجار مسئول انجمن ادبی آستان قدس بوشهر و انجمن ادبی بردخون، غلامرضا ابراهیمی نائب رئیس انجمن شعر بوشهر و مدرس کارگاه های ادبی، خانم ماحوزی نیا مسئول انجمن ادبی اهرم و استقبال خوب مردم در این شب شعر، نشان دهنده ظرفیت بالای جامعه ادبی استان بوشهر در پرداختن به مسائل مهم فرهنگی و اجتماعی است و انتظار می رود دیگر مدیران نیز از  شعر و شاعران هم استانی در دیگر زمینه ها استفاده نمایند.





































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/114847