کد خبر: 114830 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 تير 1398 - 08:40
سرپرست بخشداری ارم در گفت و گو با اتحاد خبر؛
90 هکتار از اراضی کشاورزی شهر تنگ ارم طعمه حریق شد/تصاویر

اتحاد خبر: سرپرست بخشداری ارم در گفت و گو با اتحاد خبر از آتش سوزی 90 هکتار از اراضی کشاورزی شهر تنگ ارم خبر داد. آتش سوزی شب گذشته مراتع کشاورزی شهر تنگ ارم از نخستین ساعت های روز چهارشنبه شروع شد که به گفته سر پرست بخشداری ارم سریعا یک تیم واکنش سریع متشکل از نیروهای بسیج ، شهرداری ، منابع طبیعی و...

اتحاد خبر: سرپرست بخشداری ارم درگفت وگو با اتحاد خبر از آتش سوزی 90 هکتار از اراضی کشاورزی شهر تنگ ارم خبر داد.

 

 


به گزارش اتحاد خبر؛ آتش سوزی شب گذشته مراتع کشاورزی شهر تنگ ارم از نخستین ساعت های روز چهارشنبه شروع شد که به گفته سر پرست بخشداری ارم سریعا یک تیم واکنش سریع متشکل از نیروهای بسیج ، شهرداری ، منابع طبیعی و نیروهای مردمی اقدام به مهار آتش سوزی نمودند.


علی بهرام نژاد در خصوص امداد رسانی جهت اطفاء حریق بیان داشت: طی هماهنگی های صورت گرفته با فرماندار و همچنین معاون عمرانی شهرداری تنگ ارم کلیه ماشین های آتش نشانی شهرداری تنگ ارم و ماشین آلات سنگین اداری و مردمی این شهر سریعا جهت مهار آتش سوزی دست به کار شده تا این حادثه در ساعت ۰۳:۳۰ بامداد روز چهار شنبه از حالت بحران خارج و کنترل گردد.

 


سرپرست بخشداری ارم در ادامه صحبت های خود افزود: بعد از مهار آتش در ساعت ذکر شده بحث لکه گیری آتش سوزی وجود داشت که تا ساعت ۰۷:۰۰ صبح  ادامه پیدا کرد تا موضوعی بابت زبانه کشیدن مجدد آتش و ایجاد مشکلات بیشتر برای مردم به ویژه بیماران قلبی و عروقی به وجود نیاید.


بهرامی نژاد در مورد تلفات ناشی از این آتش سوزی خاطر نشان کرد : خوشبختانه هیچ تلفات جانی در این حادثه شاهد نبودیم و بیشتربحث خسارات مالی مطرح بود که به  مراتع کشاورزان شهر تنگ ارم وارد شد.


در پایان وی از کمک رسانی و امداد رسانی نیروهای مردمی ، بسیج ، منابع طبیعی و معاونت عمرانی شهرداری در این حادثه تشکر ویژه به عمل آورد.

 























لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/114830