کد خبر: 114799 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 19 تير 1398 - 06:36
فال روزانه ۱۹/ ۰۴/ ۱۳۹۸

اتحادخبر: فال روزانه چهارشنبه 19 تیر 1398

اتحادخبر: فال روزانه چهارشنبه 19 تیر 1398

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که 19 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بسیار مهربان و از خودگذشته هستید و کمک به دیگران و یاری نیازمندان به شما احساس رضایت و خشنودی می بخشند. در سالی که پیش رو دارید، در کمال تعجب خواهید دید که کمک به نیازمندان و شرکت در فعالیت های داوطلبانه و خیرخواهانه برای شما منافع شخصی و مادی نیز خواهد داشت. قرار گرفتن در گروه هایی که در این زمینه ها فعالیت می کنند شما را با افرادی در تماس قرار خواهد داد که فرصت های زیادی را سر راه شما خواهند گذاشت و زمینه ی پیشرفت بیشتر را برای شما فراهم خواهند کرد. شما باید سعی کنید نسبت به عقاید و باورهای خود تعصب کمتری داشته باشید و اجازه ندهید این احساس اشتباه همیشه حق به جانب بودن برایتان دردسرساز شود و افرادی که برایتان خیلی عزیز هستند را از شما دور کند. در طول سال ممکن است مشکلات کوچکی برایتان پیش بیایند که باعث نگرانی و استرس شما می شوند، اما باید سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید و مطمئن باشید که گذشت زمان خیلی از این مشکلات را حل خواهد کرد. شما امسال شانس بسیار زیادی در جلب توجه جنس مخالف به خودتان خواهید داشت و اگر مجرد باشید احتمال اینکه پیشنهادهای بسیاری به شما شوند زیاد خواهد بود. اگر قصد شروع شراکت جدیدی، به ویژه در زمینه ی کاری را دارید باید در انتخاب شریکتان دقت زیادی داشته باشید و شناخت کافی از او به دست بیاورید. شما امسال دوست های خوبی پیدا خواهید کرد که با بعضی از آنها تا پایان عمر در ارتباط خواهید بود. ماه های مرداد، شهریور و آبان بهترین ماه های سال خواهند بود.

 

فال روزانه ۱۹/ ۰۴/ ۱۳۹۸

اگر شما از آن دسته آدم هایی هستید که زیاد رویاپردازی می کنند، امروز احتمال اینکه دنیای واقعی شما را غافلگیر کند خیلی زیاد خواهد بود. زمان آن فرا رسیده است که با واقعیت روبرو شوید و واکنشی که به اتفاقات اطرافتان نشان می دهید هم باید سریع باشد و بیش از این جایی برای وقت تلف کردن نخواهید داشت. برخی اهداف کاری و یا مالی شما با تأخیرها و مشکلاتی مواجه خواهند بود و اگر این شرایط را به بهترین شکل ممکن مدیریت نکنید ممکن است با دردسرهای بزرگی روبرو شوید. شما باید سعی کنید کنترل اوضاع را در دست گرفته و اجازه ندهید این شرایط برنامه هایی که داشته اید را به هم بریزند.

فال روزانه ۱۹/ ۰۴/ ۱۳۹۸

همه ی ما گاهی عجولانه و بدون اینکه فکر کرده باشیم چیزهایی را خریده و بعد هم از کاری که کرده ایم پشیمان شده ایم، اما در مورد شما اردیبهشتی ها این اتفاق کمی بیشتر از حد معمول پیش می آید. آیا به تازگی نگاهی به کمد لباس هایتان انداخته اید تا ببینید چقدر لباس که هرگز نپوشیده اید روی هم انبار شده اند؟ چرا آنها را نگه داشته اید؟ می خواهید به خودتان بگویید که از دنیای مد عقب نیستید و یا فقط برای اینکه به خودتان نشان بدهید از خریدتان پشیمان نیستید هنوز آنها را نگه داشته اید؟ کمی بیشتر به روش خرج کردن پول هایتان دقت داشته باشید و خودتان را بیش از اندازه درگیر جنون دنبال کردن مدهای زودگذر نکنید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز به واسطه ی صبوری و انسانیت خود و احترامی که فارغ از موقعیت اجتماعی و وضعیت مالی دیگران برای آنها قائل هستید خیلی راحت در هر محیطی که قرار بگیرید به بخشی هماهنگ و جدایی ناپذیر از آن تبدیل خواهید شد که مورد توجه و احترام سایر اعضای گروه قرار دارد. سخاوت شما بیش از هر زمان دیگری شده است و دوست دارید به اطرافیانتان کمک کنید و نیازهایشان را درک کنید. حمایت خود را به آنها نشان دهید و بگذارید بدانند که می توانند روی شما حساب کنند. امروز در خرید کردن دقت بیشتری داشته باشید و از خریدن چیزی که قبلا نمونه ی شبیه به آن را داشته اید و یا خرید همزمان دو چیز شبیه به هم خودداری کنید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۴/ ۱۳۹۸

اینکه شما دوست ندارید تنها بمانید به هیچ وجه به این معنا نیست که شما به اطرافیان و نزدیکان خود وابسته هستید و نمی توانید بدون آنها و کمک هایشان از پس خودتان بربیایید. شما دوست دارید دیگران را دور هم جمع کنید و در عین حال سعی دارید فاصله تان را با آنها حفظ کنید، این تنها رفتار ضد و نقیض شما در برخوردهای اجتماعی تان نیست و شما باید سعی کنید در روابطی که با دیگران دارید صراحت بیشتری داشته باشید. در محل کارتان ممکن است مشکلاتی پیش بیایند که به دلیل بی خبری شما از برخی شرایط هستند که باید پیش از این در جریان آنها قرار می گرفته اید. فعلا وقت سرزنش کردن دیگران نیست، به فکر حل مشکلات باشید!

فال روزانه ۱۹/ ۰۴/ ۱۳۹۸

دلتان می خواست که می توانستید رویکردی منطقی نسبت به زندگی داشته باشید، اما احساساتتان چنان قوی هستند که نمی توانید نسبت به آنها بی تفاوت باشید و باید حتما آنها را در نظر بگیرید. متاسفانه شما بر سر یک چند راهی قرار گرفته اید و نمی دانید کدام یک از گزینه های پیش رویتان را باید انتخاب کنید. شاید اگر روز دیگری بود از یکی از دوستان و یا همکاران خود تقاضای کمک می کردید، اما امروز ترجیح می دهید مشکلات خود را از بقیه مخفی نگه دارید. با توجه به این شرایط شاید بهتر باشد کمی ریسک کنید و به ندای درونتان گوش کنید، به احتمال زیاد حسس ششمتان بهترین مسیر را پیش رویتان خواهد گذاشت.

فال روزانه ۱۹/ ۰۴/ ۱۳۹۸

در حال حاضر شما بیشتر از اهداف فردی خود روی ثبات بخشیدن به روابط اجتماعی که باعث شادیتان می شوند متمرکز شده اید. بیشتر از آن که حرکات خود را برای بالا رفتن از پله های نردبان موفقیت برنامه ریزی کنید، ذهنتان درگیر حفظ موقعیتتان در میان گروه دوستان و نزدیکانتان است. متاسفانه، انگار مسائلی در جریان هستند که کنترل آنها از دست شما خارج است و نمی توانید همه روابطتان را همان طوری که خودتان دوست دارید پیش ببرید. با این حال نباید اجازه دهید که احساس نا امنی و نگرانی ناشی از این وضعیت باعث شود بدون فکر کردن کاری کنید که بعدا از آن پشیمان شوید. اگر می خواهید محبوبیت خودتان را حفظ کنید کافی است بهترین نسخه از خودتان باشید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۴/ ۱۳۹۸

دیگر وقت آن رسیده است که رویاهای خود را به یک نقشه قابل اجرا تبدیل کرده و برای عملی کردن آنها دست به کار شوید، البته پیش از هر کاری باید فانتزی های غیر منطقی را از اهداف قابل دسترس جدا کنید. با وجود این که تبدیل یک ایده به یک نقشه ی عملی که شما را به مقصد مورد نظرتان خواهد رساند کار دشواری به نظر می رسد، هر چقدر به جزئیات توجه بیشتری داشته باشید اندازه گیری شانس موفقیتتان نیز راحت تر خواهد بود. نگران به پایان رساندن کارهایی که امروز شروع می کنید نباشید، آهسته و پیوسته پیش رفتن تنها روش تضمینی برای به نتیجه رسیدن اهدافتان خواهد بود.

فال روزانه ۱۹/ ۰۴/ ۱۳۹۸

با وجود این که شما از آسایش و آرامش خیالی که داشتن یک برنامه ثابت به شما می بخشد لذت می برید، اما امروز یک میل ناگهانی به فراتر رفتن از این محدوده امن خود احساس می کنید. حتی در این حالت هم اگر تمام وجودتان را میل به در آغوش گرفتن ناشناخته ها در بر گرفته باشد، احتمال این که تصمیم قطعی بگیرید که شغلتان را عوض کرده و یا به کشور دیگری مهاجرت کنید خیلی اندک خواهد بود. به ندای درون خود برای گسترده تر کردن دنیای اطرافتان و فراتر رفتن از دایره عاداتتان گوش کنید. شاید ایده هایی برای انجام یک کار هنری به سرتان بزنند اما دقیقا ندانید چطور باید آنها را عملی کنید، کمی به خودتان زمان بدهید، به وقتش همه چیز روبراه خواهد شد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما از زندگی چه می خواهید؟ زندگی کردن در کنار دیگران همیشه هم به آن سادگی که فکر می کنید باید باشد نیست. شما بدون آنکه خودتان متوجه باشید انتظاراتی بیش از اندازه از نزدیکان و عزیزان خود دارید و وقتی می بینید این انتظارات برآورده نمی شوند ممکن است قادر به تحمل این شرایط نباشید و واکنش های شدیدی از خودتان نشان دهید که می توانند به روابطتان لطمه وارد کنند. ایده آل گرایی شما کنار آمدن با دیگران را برایتان سخت می کند و نمی توانید به راحتب با ضعف ها و کمبودهای آنها کنار بیایید. یادتان باشد که اگر این اخلاق خود را تحت کنترل در نیاورید ممکن است زندگی کردن با شما برای آنهایی که از همه بیشتر دوستشان دارید سخت و غیر قابل تحمل شود!

فال روزانه ۱۹/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما به یک نفر که باعث ناراحتی و دلخوری شما شده و ناامیدتان کرده است فرصتی دوباره داده اید تا اشتباه خود را جبران کند. این صبوری و حوصله ی شما واقعا قابل تحسین است، اما حالا دیگر وقت آن رسیده است که شرایط را سنجیده و تصمیمتان را در مورد این فرد و کارهایی که کرده است بگیرید. از اینکه برای حمایت و حفاظت از خودتان و آنهایی که دوست دارید کارهایی را انجام دهید که ممکن است به مذاق دیگران خوش نیایند هراسی نداشته باشید. شما در این دنیا پیش از هر شخص دیگری نسبت به خودتان و بعد هم نسبت به عزیزانتان مسئول هستید، قرار نیست شما به تنهایی جور همه ی دنیا را به دوش بکشید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما این اواخر به اندازه ی کافی به خودتان و بدنتان توجه نکرده اید و حالا دیگر وقت آن رسیده است که کمی بیشتر از خودتان مراقبت کنید. این که به خودتان توجه کافی داشته باشید و به سلامت جسمی و روحی خود رسیدگی کنید و حتی برای زیباتر کردن ظاهر خود از راه های سالم و بدون خطر اقدام کنید به شما انگیزه ی بیشتری برای زندگی کردن خواهد داد و احساس خوشحالی بیشتری خواهید کرد. شاید در انتخاب این که چه کارهایی لازم است انجام دهید با تردیدهایی روبرو باشید، اما در نهایت از اینکه تصمیم گرفته اید سبک زندگی خود را تغییر داده و زندگی سالم تری داشته باشید خوشحال خواهید بود.

فال روزانه ۱۹/ ۰۴/ ۱۳۹۸

آیا شما به تازگی انگیزه و امیدی که نسبت به آینده داشته اید را از دست داده اید؟ آیا وقت آن نرسیده است که در رابطه با این شرایط و به ویژه در زمینه هایی که پای زندگی شخصیتان در میان است کاری انجام دهید؟ اگر نگاهی به روابط نزدیک و صمیمی خود بیندازید جواب این سؤال ها را تا حدود زیادی پیدا خواهید کرد. عشق همیشه برای شما یک عامل محرک بوده است، چرا سعی نمی کنید به زندگی عاطفی خود جان تازه ای ببخشید؟ شاید وقت آن فرا رسیده باشد که پرونده ی عشقی نافرجام را برای همیشه بسته و به آنهایی که سعی دارند دل شما را به دست بیاورند یک فرصت بدهید!

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/114799