کد خبر: 114798 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 تير 1398 - 20:31
شهردار بندر بوشهر عنوان کرد:
پارک لیان ظرفیت جدید گردشگری بندر زیبای بوشهر
اتحاد خبر: سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر پارک لیان بوشهر را به عنوان ظرفیت جدید گردشگری و تفریحی در بندر زیبای بوشهر عنوان کرد. سیدنورالدین امیری با اشاره به اینکه خوشبختانه استان و شهر بوشهر دارای ساحلی زیبا و منحصربفرد می باشد ، تصریح کرد : این ظرفیت خدادادی سبب شده تا قابلیتهای سرمایه گذاری ویژه ای برای بندر زیبای بوشهر فراهم گردد...
 به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر پارک لیان بوشهر را به عنوان ظرفیت جدید گردشگری و تفریحی در بندر زیبای بوشهر عنوان کرد.

سیدنورالدین امیری با اشاره به اینکه خوشبختانه استان و شهر بوشهر دارای ساحلی زیبا و منحصربفرد می باشد ، تصریح کرد : این ظرفیت خدادادی سبب شده تا قابلیتهای سرمایه گذاری ویژه ای برای بندر زیبای بوشهر فراهم گردد.

وی افزود: با توجه به رویکرد مجموعه مدیریت شهری در خصوص توزیع مناسب و عدالت محور امکانات در سطح شهر بوشهر و همچنین توجه به محلات جنوبی و ایجاد توسعه متوازن و توانمند سازی محلات کمتر برخوردار، اجرای فاز اول پروژه پارک لیان عملیاتی شده است.

امیری تصریح کرد: فاز اول این پروژه با اعتباری معادل 8 میلیارد ریال از محل دارایی های سرمایه ای می باشد و مشاور طراحی و نظارت (شرکت مهندسین مشاور نقش پایدار) و پیمانکار (شرکت نو پرور) که در مدت 4 ماه به بهره برداری خواهد رسید .
 
امیری در پایان خاطرنشان کرد: این پارک به عنوان ظرفیت جدید گردشگری ساحلی با ایجاد محیطی شاد و مفرح در شهر بوشهر محسوب می شود که مردم و شهروندان عزیز می توانند برای گردش و تفریح به ویژه استفاده از دریا و قابلیت های آن بهره مند شوند .

بدیهی است در این پروژه خاکبرداری به حجم 4512مترمکعب، خاکریزی به حجم 2807مترمکعب، محوطه سازی به مساحت 1875مترمربع ، دیوارکشی به مساحت 1142مترمربع، اجرای فضای سبز به مساحت 4369مترمربع، احداث 8 چشمه سرویس بهداشتی 146مترمربع، بتن ریزی به حجم 32/834مترمکعب، اجرای 2621متر طول سنگ جدول، نصب نیمکت و سطل زباله و آلاچیق، انجام می پذیرد./ص








لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/114798