کد خبر: 114551 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 تير 1398 - 12:30
سرپرست فرمانداری دشتستان در مراسم روز دهیار:
کارنامه دولت تدبیر و امید در توجه به روستاها در دشتستان درخشان بوده است/دهیاران خلاق بسته های تشویقی دریافت می کنند +تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر: به مناسبت ۱۴ تیر ماه, سالگرد تصویب قانون تاسیس دهیاری های خودکفا در روستاهای کشور, در مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری دشتستان, نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی و بخشداران از دهیاران شهرستان دشتستان تجلیل شد. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر,در این مراسم سرپرست فرمانداری دشتستان با اشاره به اهمیت ...

اتحاد خبر: به مناسبت ۱۴ تیر ماه, سالگرد تصویب قانون تاسیس دهیاری های خودکفا در روستاهای کشور, در مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری دشتستان, نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی و بخشداران از دهیاران شهرستان دشتستان تجلیل شد.

 

 


به گزارش خبرنگار اتحاد خبر,در این مراسم سرپرست فرمانداری دشتستان با اشاره به اهمیت توسعه پایدار روستایی گفت: توسعه باید در جهت بهبود شرایط اکثریت مردم باشد.
جواد لقمان زاده, چهاردهم تیرماه را فرصت مغتنمی برای تجلیل از خادمان مردم در روستاها برشمرد و گفت: کارنامه دولت تدبیر و امید در توجه به روستاها در شهرستان دشتستان درخشان بوده است.

 

 


وی ضمن تشکر از استاندار بوشهر و نماینده شهرستان دشتستان در مجلس گفت: همه شما می دانید که توجه به روستاها یکی از مهم ترین اولویت های دولت تدبیر و امید بوده است و همواره در دولت های یازدهم و دوازدهم شاهد احداث پروژه های زیربنایی و خدماتی قابل توجهی  در روستاها بوده ایم.

دکتر لقمان زاده همچنین اظهار امیدواری کرد که تسهیلات یا بسته های تشویقی نیز در اختیار دهیاران خلاق قرار گیرد.

جواد لقمان زاده با اشاره به اهمیت  رونق تولید, افزود: تقویت و تنوع بخشیدن به اشتغال غیر کشاورزی و دامداری در محیط روستا و آگاهی به ظرفیت ها و توانمندی های روستاها باید در دستور کار بخشداران و دهیاران باشد.

 

 























































































































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/114551