کد خبر: 114465 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 تير 1398 - 07:57
مدیرکل تعاون، کار و رفاه بوشهر:
۹۷ درصد تسهیلات اشتغال روستایی ومشاغل خانگی استان بوشهر پرداخت شد

اتحادخبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: ۹۷ درصد تسهیلات اشتغال روستایی و مشاغل خانگی استان بوشهر در سال گذشته پرداخت شد.حمیدرضا پناه  در نشست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اظهار داشت: توسعه اشتغال در استان بوشهر به عنوان یک اولویت مهم دنبال شده و خدمات خوبی در...

اتحادخبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: ۹۷ درصد تسهیلات اشتغال روستایی و مشاغل خانگی استان بوشهر در سال گذشته پرداخت شد.

۹۷ درصد تسهیلات اشتغال روستایی ومشاغل خانگی استان بوشهر پرداخت شد

 حمیدرضا پناه  در نشست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اظهار داشت: توسعه اشتغال در استان بوشهر به عنوان یک اولویت مهم دنبال شده و خدمات خوبی در این حوزه ارائه می‌شود.

 

وی با اشاره به وام‌های اشتغال روستایی و مشاغل خانگی با کمترین بهره بانکی معادل چهار و شش درصد بیان کرد: سهم استان بوشهر از تسهیلات اشتغال روستایی در سال قبل دو هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال بود که ۹۷ درصد آن پرداخت شد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: با تشکیل دو هزار و ۷۶ پرونده اشتغال روستایی در استان بوشهر، زمینه اشتغال چهار هزار و ۴۰۰ نفر نیز فراهم شد.

 

وی با اشاره به پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی با اشتغال دو هزار و ۳۰۰ نفر در سال قبل خاطرنشان کرد: ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات فراگیر به طرح‌های دانش بنیان مناطق شهری استان پرداخت و۸۲۷ فرصت شغلی ایجاد شد.

 

پناه با اشاره به فعال بودن سه هزار و ۷۱ واحد تعاونی با اشتغالزایی ۸۸۸ هزار و ۹۸۵ نفر در استان بوشهر افزود: استان بوشهر دارای رتبه دوم کشور در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و مشاغل خانگی است.

 

وی از تقویت و توسعه تعاونی‌ها به عنوان یک برنامه مهم یاد کرد و افزود: تعاونی‌ها نقش بسیار مهمی را در ایجاد اشتغال و توزیع ثروت عادلانه و ایجاد عدالت اجتماعی دارند.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/114465