کد خبر: 114420 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 11 تير 1398 - 08:28
مدیر بیمارستان شهید گنجی برازجان تشریح کرد؛
گزیده ای از اقدامات و خدمات بیمارستان شهید گنجی برازجان/ بیش از 4 هزار عمل جراحی و خدمات بستری به 35 هزار بیمار/ کمبود نیرو و افزایش تعداد مراجعین

اتحادخبر: مدیر بیمارستان شهید گنجی برازجان گزیده ای از اقدامات انجام شده سال 97 را تشریح کرد. نظر غلامی در گفتگو با خبرنگار اتحاد خبر از افزایش تعداد بیماران بستری در سال گذشته خبر داد و افزود:در سال گذشته بیش از 35 هزار نفر در بیمارستان شهید گنجی بستری شدند که نسبت به سال 96 افزایش بیش از 3 هزار نفری را نشان می دهد. غلامی خاطرنشان...

اتحاد خبر:نظر غلامی در گفتگو با خبرنگار اتحاد خبر اظهار داشت:ارتقای خدمت رسانی به بیماران و افزایش امکانات نرم افزاری و سخت افزاری بیمارستان از مهمترین برنامه های ما بود که با مساعدت مسئولان ذیربط تعدادی از خواسته های ما محقق شد.



غلامی خاطرنشان کرد:باید بخاطر داشته باشیم که بیمارستان شهید گنجی، تنها مرکز درمانی شهرستان است که روزانه پذیرای تعداد زیادی از بیماران شهرستان و برخی نقاط استان و حتی در برخی از موارد از شهرهای استانهای همجوار بوده است و با توجه به کمبود نیرو و غیره،توانسته ایم با همت بلند و ایثار کارکنان و پرسنل موجود، جوابگوی بیماران باشیم.


وی تصریح کرد:قطعا کمبودهایی در خدمات رسانی به بیماران و همراهان گرانقدرشان وجود دارد ولی باید عرض کنم مجموعه بیمارستان شهید گنجی بیشترین تلاش را کرده اند که خدمات رسانی مطلوب به بیماران داشته باشند.


مدیر بیمارستان شهید گنجی با اشاره به افزایش خدمات رسانی به بیماران در سال گذشته ابراز داشت: در سال گذشته با تلاش فراوان در زمینه های مختلف مثل افزایش امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و امثالهم پیشرفت های خوبی داشتیم و خدماتی به بیماران ارائه دادیم.


غلامی افزود: در سال گذشته 30 هزار عکس رادیولوژی، 12 هزار سی تی اسکن، و بازای هر 10 مراجعه کننده یک رادیوگرافی و همچنین بیش از 500 هزار آزمایش پزشکی در بیمارستان شهید گنجی انجام شده است.


وی از افزایش تعداد بیماران بستری در سال گذشته خبر داد و افزود:در سال گذشته بیش از 35 هزار نفر در بیمارستان شهید گنجی بستری شدند که نسبت به سال 96 افزایش بیش از 3 هزار نفری را نشان می دهد.


مدیر بیمارستان شهید گنجی خاطرنشان کرد:در سال گذشته بیش از 4 هزار عمل جراحی در بیمارستان شهید گنجی انجام شده است.


غلامی تصریح کرد:واقعا با توجه به کمبود نیرو و افزایش تعداد مراجعین،با فشار زیادی روبرو بوده ایم ولی خوشبختانه با صبر و بردباری مردم و تلاش همکاران عزیز،میزان رضایت مردمی مطلوب بوده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/114420