کد خبر: 113869 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 خرداد 1398 - 11:04
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر:
ادارات ارشاد استان بوشهر با فقر نیرو و امکانات روبرو هستند

اتحادخبر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: ادارات ارشاد در شهرستان‌های استان بوشهر با فقر نیرو و امکانات روبرو هستند.

اتحادخبر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: ادارات ارشاد در شهرستان‌های استان بوشهر با فقر نیرو و امکانات روبرو هستند.

ادارات ارشاد استان بوشهر با فقر نیرو و امکانات روبرو هستند  به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، فاطمه کرمپور با اشاره به شرایط اقتصادی موجود و کمبود منابع در سازمان‌ها گفت: انجمن‌های هنری شهرستان‌ها مشکلات و نیازهای خود و راهکارهای مورد نظر را ارائه دهند تا در کمیته نظارت استان بررسی و به حل آنها کمک شود.

وی به فقر شدید ادارات شهرستان در زمینه نیروی انسانی و منابع مالی اشاره کرد و گفت: شایسته است برای بهبود فضای فرهنگ و هنر هنرمندان در کنار بخش خصوصی این ضعف‌ها را پوشش دهند و فضای حاکم بر هنر که برگرفته از روح وسیع هنر است را بر روابط حاکم کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به ضرورت بازنگری قراردادهای ادارات فرهنگ و ارشاد با بخش خصوصی گفت: کمیته نظارت و رسیدگی بر اماکن فرهنگی سراسر استان به تازگی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل شده است که این کمیته‌ها باید گزارش هفتگی را با رصد اماکن فرهنگی به اداره کل ارسال کند.

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/113869