کد خبر: 113836 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 خرداد 1398 - 07:54
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر بوشهر:
۱۰ باند قاچاق مواد مخدر در استان بوشهر منهدم شد

اتحادخبر:  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: امسال ۱۰ باند قاچاق مواد مخدر در استان بوشهر کشف و منهدم شده است.

اتحادخبر:  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: امسال ۱۰ باند قاچاق مواد مخدر در استان بوشهر کشف و منهدم شده است.

۱۰ باند قاچاق مواد مخدر در استان بوشهر منهدم شد  ارسطو ترکمان‌منش بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های گسترده‌ای با همت و عزم جمعی برای مقابله با مواد مخدر در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: طی سه ماه نخست امسال ۱۰ باند قاچاق مواد مخدر در استان بوشهر کشف و منهدم شده است که در مجموع ۴.۳ تن مواد مخدر از این باندها در سطح استان کشف شده است.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ادامه داد: طی ۲۰ سال گذشته ۹۰ تن کشفیات مواد مخدر در استان بوده که ۵۰ تن مربوط به سه سال اخیر بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: طی مدت ۲۰ سال گذشته هزار و ۲۹۶ باند قاچاق مواد مخدر در استان بوشهر متلاش شده است که در این راه ۲۰ نفر شهید و ۳۵ جانباز تقدیم شده است.

 

ترکمان‌منش از اجرای بیش از ۵۰ برنامه از سوی دستگاه‌های مختلف استان بوشهر در هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در راستای افزایش دسترسی به خدمات درمان، کاهش آسیب اجتماعی و بازتوانی اجرا می‌شوند.

 

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در نقاط مختلف استان و توسط دستگاه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر با جدیت در دستور کار است.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/113836