کد خبر: 113752 ، سرويس: حرف‌های شما
تاريخ انتشار: 27 خرداد 1398 - 11:23
جناب صابری همین امروز استعفا بدهید

اتحادخبر- مهدی مظلومی : امروز ارتش فعالان مدنی و اجتماعی متشکل از دیدگاه های مختلف سیاسی توانسته اند اختلافات عقیده  و سیاسی خود را کنار بگذارند و بر  سر مشترکات معیشتی و مطالبات مردمی خود با هم یک ید واحده باشند. جناب صابری صریح و شفاف می گویم که همه علاقه های دولتی را کنار بگذارید و پرچم مردم را به دست بگیرید که لذتی بالاتر...

مهدی مظلومی

بعد از مدت ها بنا به دعوت عمومی دقایقی را در یکی از برنامه های نکوداشت بزرگان شهر سپری کردم.
مراسم نکوداشت هیبت الله مالکی در پژوهسرا متقین برگزار شد و  علاقه مندان به فرهنگ و تاریخ دشتستان به همین مناسبت ساعاتی گرد هم جمع شدند و به صحبت های برگزار کنندگان گوش فرا دادند.

در این مراسم چند نفر سخنرانی کردند و دقایقی در مورد شخصیت  دکتر مالکی و آثار وی صحبت کردند.
آقای اکبر صابری مشاور فرهنگی استاندار نیز یکی از این سخنرانان بود که در مورد هیبت الله مالکی دقایقی را صحبت کردند.در این میان ایشان از قول جناب مالکی به حضار فرمودند : قبل از برنامه ریزی این مراسم جناب مالکی شخصا به بنده گفتند من  همیشه دوست دارم طرف مردم باشم. لطفا در دعوت از مسولین در جلسه اهتمام و جدیت بخرج ندهید.دوست دارم در این مراسم مردم را ببینم و محبت مردم را به توجه مسولین ارجعیت میدهم.

سخن، سخنی  بود که انصافا بدجور به دل می نشست.

و اما جناب صابری روی سخن با شماست
شما که خود راوی این حکایت مردانگی و مردم داری دکتر مالکی ‌بودید کجای این داستان قرار گرفته اید ؟!؟
 ایا در این شرایط که رییس جمهور استان (جناب گراوند) روز به روز با اعمال و‌کردار خود از طرف مردم پس زده میشوند شما کدام طرف ایستاده اید؟ هنوز شانه به شانه مسولین هستید یا اینکه هم قدم با مردم در حرکت هستید؟

جناب صابری

شما مشاور فرهنگی استاندار بودید. آیا از آن استاندار و از عملکرد خود در این حوزه دفاع می کنید؟
شما در این چند سال چه برنامه ی فرهنگی را در این شهر و شهرستان برنامه ریزی کردید؟ در این چند ساله چه پروژه فرهنگی را به مدیر ارشد استان مشاوره داده اید؟ گروه های فرهنگی را به کدام مسیر هدایت کردید. گروه هایی که برای شرکت در یک برنامه هنری در خارج از استان آنقدر مشکل داشتند که گاهی عطای کار فرهنگی را به لقایش بخشیدند. بفرمایید به عنوان مشاور فرهنگی چه کمک و سفارشی برای آنها کردید؟

جناب آقای صابری به شخصه معتقد هستم اگر اشکال و ایرادی در کار فرهنگی ماست متولی آن شخص مدیر ارشد استان است که نتوانسته است به این مهم نگاه ویژه ای داشته باشد. همچنان معتقد هستم اگر مدیر ارشد استان در این زمینه موفق نبوده مشاوره های نادرستی بوده که حضرات مشاور که جناب تان احدی از آنان بودید به حضور استاندار برده اند. هیچ پاسخ شفافی برای این کاستی ها نمی یابم.

جناب صابری، با تمام ادب و احترامی که برای شما قایل هستم هنوز معتقدم می توانید در دسته مردم قرار گیرید و چند صباحی را همچون دوران تدریس، دستگیر مردمی باشید که محتاج خدمت هستند. ای کاش تمام مناسبات دولتی را می بوسیدید و با احترام کنار می گذاشتید تا هم صحبتی با شما هزینه ای برای دوستان تان نداشته باشد.

جناب صابری
امروز با وجود گسترش فضای مجازی هر فرد خود را رسانه مستقل معرفی کرده لذا رسانه های خاص و دولتی با تعریف و تمجید  نمی توانند نقشی قابل توجه در نگاه و نظر مردم و مسولین ایفا کنند. مردم خود انچه را که لمس می کنند و می بینند  فکر می کنند.
لذا تمجید و تعریف از مقامی مسول فقط چند صباحی ادم را در حیطه قدرت نگه می دارد. از انجا که قدرت مطلق مردم هستند این قدرت دولتی کوتاه مدت  است؛ لذا باید تمام قد از خواسته های مردم در مقابل مسولین دفاع کرد.

امروز ارتش فعالان مدنی و اجتماعی متشکل از دیدگاه های مختلف سیاسی توانسته اند اختلافات عقیده  و سیاسی خود را کنار بگذارند و بر  سر مشترکات معیشتی و مطالبات مردمی خود با هم یک ید واحده باشند. فعالان مدنی در تمامی نقاط استان بار رسانه های حامی دولت را بر دوش می کشند و علارغم رصد و گاهی تهدید و شکایات دستگاه های امنیتی و اجرایی
همچنان مدافع حقوق از دست رفته مردمان مظلوم این استان زرخیز هستند.

جناب صابری


مثل همیشه صریح و شفاف نظرم را رک می گویم که همه علاقه های دولتی را کنار بگذارید و پرچم مردم را به دست بگیرید که لذتی بالاتر از مردم داری نیست.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/113752