امروز: پنجشنبه 28 شهريور 1398
    طراحی سایت خبری
تاريخ انتشار: 27 خرداد 1398 - 12:23

اتحادخبر- مهدی مظلومی : امروز ارتش فعالان مدنی و اجتماعی متشکل از دیدگاه های مختلف سیاسی توانسته اند اختلافات عقیده  و سیاسی خود را کنار بگذارند و بر  سر مشترکات معیشتی و مطالبات مردمی خود با هم یک ید واحده باشند. جناب صابری صریح و شفاف می گویم که همه علاقه های دولتی را کنار بگذارید و پرچم مردم را به دست بگیرید که لذتی بالاتر...

جناب صابری همین امروز استعفا بدهید

مهدی مظلومی

بعد از مدت ها بنا به دعوت عمومی دقایقی را در یکی از برنامه های نکوداشت بزرگان شهر سپری کردم.
مراسم نکوداشت هیبت الله مالکی در پژوهسرا متقین برگزار شد و  علاقه مندان به فرهنگ و تاریخ دشتستان به همین مناسبت ساعاتی گرد هم جمع شدند و به صحبت های برگزار کنندگان گوش فرا دادند.

در این مراسم چند نفر سخنرانی کردند و دقایقی در مورد شخصیت  دکتر مالکی و آثار وی صحبت کردند.
آقای اکبر صابری مشاور فرهنگی استاندار نیز یکی از این سخنرانان بود که در مورد هیبت الله مالکی دقایقی را صحبت کردند.در این میان ایشان از قول جناب مالکی به حضار فرمودند : قبل از برنامه ریزی این مراسم جناب مالکی شخصا به بنده گفتند من  همیشه دوست دارم طرف مردم باشم. لطفا در دعوت از مسولین در جلسه اهتمام و جدیت بخرج ندهید.دوست دارم در این مراسم مردم را ببینم و محبت مردم را به توجه مسولین ارجعیت میدهم.

سخن، سخنی  بود که انصافا بدجور به دل می نشست.

و اما جناب صابری روی سخن با شماست
شما که خود راوی این حکایت مردانگی و مردم داری دکتر مالکی ‌بودید کجای این داستان قرار گرفته اید ؟!؟
 ایا در این شرایط که رییس جمهور استان (جناب گراوند) روز به روز با اعمال و‌کردار خود از طرف مردم پس زده میشوند شما کدام طرف ایستاده اید؟ هنوز شانه به شانه مسولین هستید یا اینکه هم قدم با مردم در حرکت هستید؟

جناب صابری

شما مشاور فرهنگی استاندار بودید. آیا از آن استاندار و از عملکرد خود در این حوزه دفاع می کنید؟
شما در این چند سال چه برنامه ی فرهنگی را در این شهر و شهرستان برنامه ریزی کردید؟ در این چند ساله چه پروژه فرهنگی را به مدیر ارشد استان مشاوره داده اید؟ گروه های فرهنگی را به کدام مسیر هدایت کردید. گروه هایی که برای شرکت در یک برنامه هنری در خارج از استان آنقدر مشکل داشتند که گاهی عطای کار فرهنگی را به لقایش بخشیدند. بفرمایید به عنوان مشاور فرهنگی چه کمک و سفارشی برای آنها کردید؟

جناب آقای صابری به شخصه معتقد هستم اگر اشکال و ایرادی در کار فرهنگی ماست متولی آن شخص مدیر ارشد استان است که نتوانسته است به این مهم نگاه ویژه ای داشته باشد. همچنان معتقد هستم اگر مدیر ارشد استان در این زمینه موفق نبوده مشاوره های نادرستی بوده که حضرات مشاور که جناب تان احدی از آنان بودید به حضور استاندار برده اند. هیچ پاسخ شفافی برای این کاستی ها نمی یابم.

جناب صابری، با تمام ادب و احترامی که برای شما قایل هستم هنوز معتقدم می توانید در دسته مردم قرار گیرید و چند صباحی را همچون دوران تدریس، دستگیر مردمی باشید که محتاج خدمت هستند. ای کاش تمام مناسبات دولتی را می بوسیدید و با احترام کنار می گذاشتید تا هم صحبتی با شما هزینه ای برای دوستان تان نداشته باشد.

جناب صابری
امروز با وجود گسترش فضای مجازی هر فرد خود را رسانه مستقل معرفی کرده لذا رسانه های خاص و دولتی با تعریف و تمجید  نمی توانند نقشی قابل توجه در نگاه و نظر مردم و مسولین ایفا کنند. مردم خود انچه را که لمس می کنند و می بینند  فکر می کنند.
لذا تمجید و تعریف از مقامی مسول فقط چند صباحی ادم را در حیطه قدرت نگه می دارد. از انجا که قدرت مطلق مردم هستند این قدرت دولتی کوتاه مدت  است؛ لذا باید تمام قد از خواسته های مردم در مقابل مسولین دفاع کرد.

امروز ارتش فعالان مدنی و اجتماعی متشکل از دیدگاه های مختلف سیاسی توانسته اند اختلافات عقیده  و سیاسی خود را کنار بگذارند و بر  سر مشترکات معیشتی و مطالبات مردمی خود با هم یک ید واحده باشند. فعالان مدنی در تمامی نقاط استان بار رسانه های حامی دولت را بر دوش می کشند و علارغم رصد و گاهی تهدید و شکایات دستگاه های امنیتی و اجرایی
همچنان مدافع حقوق از دست رفته مردمان مظلوم این استان زرخیز هستند.

جناب صابری


مثل همیشه صریح و شفاف نظرم را رک می گویم که همه علاقه های دولتی را کنار بگذارید و پرچم مردم را به دست بگیرید که لذتی بالاتر از مردم داری نیست.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1398/04/01 - 11:13
2
2
آقای حق جو باش : یک نویسنده حق دارد ، اما درصورتی که جناحی نباشد ودر امور های دیگر نیز انتقاد کند نه فقط از جناح مخالف انتقاد کند !!!!
1398/03/28 - 18:23
1
1
خدا را شکر که یک نفر بین کامنت نویسان پیدا شد حق بگوید به قول آقا یا خانم دهدشتی «نویسنده یک پیشنهاد ساده را به یک دوست ارائه داده در عجبم این همه جبهه گیری برای چیست قطعا شخص اکبر صابری بر این موضوع صحه می گذارند. اما همیشه کاسه داغ تر از آش بودن باعث شده گاهی نفرت پیدا کنید. عجیب است کامنت ها علیه نویسنده است. حقیر نویسنده را میشناسم. جناب صابری را همچنین »
یعنی یک جوان تحصیلکرده و فعال حق ندارد اظهار نظر کند؟
آیا در موارد مهمتر از این هم اینقدر کامنت منتشر میکنید؟
1398/03/28 - 14:30
0
2
خداوندانسان رابالاترین وبافکرترین افریدگارخودش برکره زمین افرید واصلا فکرنمی کرد انسانی که بااین خوبی وبااین بزرگی خلق می کندمانندگرگ همدیگرراتکیه تکبه کنندما مردم جنوب نمی دانم چه خصومتی باهم داریم که درسیتم اداری و مردمی پشت همدیگرنیستیم وفقط برای بازی کردن باشخصیت انسانها بوجودامدیم اگراستانمان شهرمان مانندشهرهاو استانهای دیگرپیشرفت نمی کند باعث ان نداشتن اعتماد وهمدلی به هم نوع خودمان است وهمین امرباعث عقب افتادگی استان وبیکاری جوانان بااستعداد این دیارکهن تاریخی است اگرصادقانه باهم باشیم پستهای کلیدی استان دردستان غیربومی نمی افتدکه دراین استان پادشاهی کنند وجوانان وصاحب اندیشمندان ما درگوشه ادارات فقط نظارگرباشند همیشه باید بفکررفتن اخرت باشیم که بعدازخودمان چه یادگارارزشمندی جا گذاشته ایم که مردم بافرهنگ وبزرگواراین دیاربعدازما باچه زبانی ازما یادمی کنندخداوندبزرگ ناظراعمال ماست پس بیایم دراین دفتراعما ل خود نام نیک وزبان خیرثبت کنیم این دنیا متعلق به ایندگانمان است همه ما دراین دنیا رهگذریم خداوکیلی بیایم اینده ای سرشارازمحیت برادری وقلبی پاک باهمدیگربسازیم تااین دوستی محبت وبرادری راهدیه بدهیم به ایندگانمان تا انهاهم ازاین هدیه کتابی سرشارازمردم داری وعاقبت بخیری وهمدلی برای خودشان وابندگانشان به ثبت برسانندانشاالله همه ما باهم یک ملت مردم دارواقعی شویم
1398/03/28 - 11:52
3
6
سلام؛ آقای صابری گفتند که من بابت مشاورت استاندار و معاونت منطقه ویژه اقتصادی حقوق نمی گیرم. ملاک حقوق و مزایا نیست بلکه رانت و مواهبی است که خواه ناخواه از آن برخوردار میشوید و بدیهی است که نمیشود هم مشاور استاندار و معاون منطقه ویژه بود هم سیاست های فرهنگی و اقتصادی دولت را نقد کرد و ضعف ها و کاستی ها را مطرح نمود و راه چاره جست و آن روز که فرمودند پست دولتی قبول نمی کنم برای پرهیز از همین موضوع بود که وامدار و مدیون دولت کریمه نباشند و مسئله دریافت یا عدم دریافت حقوق و مزایا در اصل قضیه مورد بحث چندان موضوعیت ندارد. انشاالله همگی عاقبت بخیر باشیم.
پاسخ: صابری: من بابت مشاورت استاندار یک ریال حقوق نگرفته و نمی گیرم. ولی در منطقه ویژه کار می کنم و حقوق دریافت می کنم. منطقه ویژه هم تابع قوانین بخش خصوصی است و پست دولتی محسوب نمی شود. در بقیه موارد نظرتان محترم و قضاوت با مخاطبان ارجمند
1398/03/28 - 09:28
2
3
درود جناب آقای مظلومی.دولتی بودن فی نفسه ایراد ندارد و چه بسا آقای صابری در کسوت مشاورت، بتواند بهتر و مطلوب تر مردم داری کند.به قول استاد سخن سعدی، خطاب به "تُکله"، پادشاهی که از حکومت رویگردان شده بود و نمی خواست به قولِ شما "دولتی باشد: تو بر تختۀ سلطانی خویش باش/به اخلاقِ پاکیزه درویش باش
1398/03/28 - 08:51
4
2
باسلام ببخشید جناب صابری دارای اصالتی بی نظیراست ایشان وخانواده محترمشان یکی ازباارزشین خانوادهاست کسانی که درچنین خانوادهای بزرگ می شوندبنظراین حقیر وابسنگی به کسی ندارندبجزبه اصالت خانوادگیشان جناب صابری تشنه ریاست وجاطلبی نیست خط وعقیده ایشان وخانواده محترمش بامحورمردم داری بسته شده است قضاوت قبل ازقصاص انسان رابه بی راهه وبدبینی می کشاندهمه انسانها درنزدخدا دارای ارزش واعتباربالایی است بیایم ماهم ازاین ارزش انسانیتمان بیشتربی افزایم نه باعث ابروریزی وباشخصیت انسانی که خداوند ان را بالاترین مخلوقات خودش قرارداده بازی کنیم خداهمه مارابسوی نیت برادری ودوستی بیشترهدایت کند
1398/03/27 - 20:36
5
4
بنده آقای صابری را حقیقتا و انصافا نمی شناسم ولی تقریبا مشخص است انسان تلاش گر و مطالبه گری است
1398/03/27 - 19:37
6
4
جناب حاج اکبروخانواده محترم ایشان برای مردم ونظام تاکنون بیشترین هزینه راداده اند داشن یا نداشتن مسئولیت نیزچیزی ازارزش های ایشان کم یازیادنمی کند
داشتن جایگاه مشاورت استاندارتاکنون پلی قابل اعتمادوخالصانه برای رساندن صدای مردم ومطالبات به حق شهرستان بوده
اینکه اتحاددراین حداجازه میدهدتاشخصیتی فعال ودلسوزچون حاجی موردنقدقرارگیردومنتشرکندناشی ازهمین فضائی است که امثال جناب صابری برای مردم فراهم کرده اندولی نقاداولابایدگوشه چشمی به جایگاه مردمی خودداشته باشدوثانیاحالاکه دردیزی بازاست نیم نگاهی هم به حیاداشته باشد
1398/03/27 - 18:50
5
4
مهدی مظلومی دوست بامرام خداوکیلی هرکار فرهنگی طی سالهای متمادی انجام میشه یه پاش اکبرصابری و خانواده اتحاد هست . در سمت ها هم بعضی ادمهای کوچیک دنبال گرفتن پست هستند تا خود را بزرگ کنند و برخی چون اکبرصابری با پذیرفتن یک پست باعث بالابردن شان و جایگاه اون پست میشن. و جالبتر اینکه تعجب میکنم از شما ازاین بابت که ایشان نهایت تلاشش کرده در این برا دشتستان و ابادانیش هزینه کند و بی انصافی است که اورا بعنوان فردی که تشنه پست است معرفی کنیم. وزن صابری به تنهایی هم دوش حداقل معاونان باتجربه است و عزت بخشیدند
1398/03/27 - 18:41
8
5
جناب مظلومی این اظهارات عجیب و غریب از شما که خودتون رو فعال اجتماعی شهر مطرح میکنید بعیده ، اگه تصویر و اسمتون پای مطلب نبود اولین چیزی که درباره ی نویسنده به ذهن خطور میکرد این بود که نویسنده از فضا اومده ، آخه بزرگوار کدوم نشریه ای توی این شهر معتمدتر از اتحاد سراغ داری کدوم مدیر مسئولی رو محبوب تر از حاج اکبری صابری میشناسی . لطفا توی فعالیتهای اجتماعی تون تجدید نظر بفرمائید اگه تو انتخابات قبل به یقین نرسیدید میتونید دوباره توی دور بعد محبوبیت و مردمی بودن خودتون رو به معرض رای بزارید . با آرزوی موفقیت ، خدمت گزاران دلسوز شهر و استان مون .
1398/03/27 - 18:21
6
7
نویسنده یک پیشنهاد ساده را به یک دوست ارائه داده در عجبم این همه جبهه گیری برای چیست قطعا شخص اکبر صابری بر این موضوع صحه می گذارند. اما همیشه کاسه داغ تر از آش بودن باعث شده گاهی نفرت پیدا کنید. عجیب است کامنت ها علیه نویسنده است. حقیر نویسنده را میشناسم. جناب صابری را همچنین.
1398/03/27 - 18:02
8
4
بی شک در طول تاریخ انسان های با صداقت و درستکار همیشه مورد بی مهری قرار گرفته اند؛از اوایل انقلاب شهید بهشتی؛میانه انقلاب امیرکبیر زمان (آیت الله هاشمی رفسنجانی)؛پس این بی مهری های به فردی انقلابی و مردمی و آزاده،جانباز هشت سال دفاع مقدس،کسی که بدون شک کار فرهنگی(نشریه وزین اتحاد جنوب) باعث شد که نام شهرستان دشتستان و بدون اغراق استان بوشهر را در کشور طنین انداز نماید.
حالا به مرد فرهنگی و همیشه خندان و مرد عمل می گویند فرهنگ چیست یا باش یا نباش؟
همین که بر پایه اعتقادش و نگرش سیاسی زیبایش که شعار حذبش می گوید زنده باد مخالف من با گذاشتن مطلبی بر علیه خودش می گوید که مرد عمل است نه مرد فریاد.
ای کاش که فرهنگ برای نسل جدید بیامد و پیش دبستانی حذف می شد.
درود بر مرد عمل حاج اکبر عزیز
اگر زمانی برعلیه کسی به ناحق بی مهری شد قطعا بدان که در زندگی و جامعه موفق بوده است؛پس بر خوب بودن خودت و افکارت و رفتار ایمان داشته باش.
ای کاش کمی دوستان دلواپسمان آب در چرخ آسیاب دشمنان انقلاب نکنند.و نیروی های ارزشی انقلابمان را قدردان باشند.
نکته اول درود بر اتحادی ها که مقاله مخالف خود را منتشر کردند. نکته دوم گاهی اوقات نظرات مخالف به عنوان مثال نسبت به نماینده دشتستان منتشر نمی شود که امیدوارم این امر اصلاح شود. اما دوستان جناب مظلومی که حقیر هیچ آشنایی باهاشون ندارم نظرشون را گفتند و نباید اینگونه با ایشون برخورد شود. متاسفانه برخی از دوستان که مدعی فعال اجتماعی و اخلاق هستند به عقیده جناب مظلومی احترام نگذاشتند. مشکل جامعه ی امروز ما ضعف های فرهنگی و عدم احترام به نظرات مخالف هست
1398/03/27 - 16:12
5
5
با سلام و عرض ادب

جناب اقای مظلومی . با خواندن مطلب شما عمیقا به فکر فرو رفتم و لازم می دانم چند نکته را جهت اطلاع شما و دیگر دوستان یاداور شوم

اول اینکه جناب اقای صابری اگر در طول عمر خدمتش هیچ کاری فرهنگی نکرده باشد ، همین انتشار نشریه اتحاد جنوب برایش کافیست ، چرا که راه اندازی و انتشار چنین نشریه ای ، ان هم در زمانی که هیچ نشریه ای در این شهرستان پهناور وجود نداشت و فعالین فرهنگی دشتستان در حسرت یک نشریه ، مطالب خود را به سختی در نشریات بوشهر منتشر میکردند و دشتستان هیچ تریبون مکتوبی در سطح استان نداشت و انتشار نشریه در ان شرایط واقعا جسارت و شهامت زیادی طلب میکرد .
دوم اینکه اگر اقای صابری فردی نان به نرخ روز خور بود، با توجه به تواناییهایی که دارد ، در حال حاضر سمتهایی به مراتب بالاتر از مشاور استاندار داشت

سوم اینکه اقا مهدی ، اگر شما تعریف سمت مشاور و شرح وظایفش را بدانید ، چنان انتظارات عجیب و غریبی از اقای صابری نمیداشتید.


چهارم اینکه سایر شهرستانها به دنبال کسب کرسیهای بیشتر در مراکز تصمیم گیری استان و کشور هستند تا
از این قبل امکانات بیشتری را جذب شهر و دیار خود کنند ولی متاسفانه شما گویا منادی کسر همین اندک کرسیهای موجود هستید .


در پایان خاطرنشان میدارم که اگر هر قوم یا مردمی قدر سرمایه های انسانی اش را نداند ، روزی گرفتار خسران و عقب گرد خواهد شد . خیلی باید بگذرد تا دوباره روزگار سرمایه ای مثل جناب صابری را نصیب این شهر و دیار کند .

ایام بکام
1398/03/27 - 15:59
2
3
باباول کنیدهمشوم وقتی به قدرت رسیدن مردم وخواسته های مردم رافراموش میکنند راستی هم صابری هم مظلومی برای حق ازدست رفته طرح راه آهن که برازجان راازآن بی بهره کردند چکارکردند
1398/03/27 - 15:45
5
5
جناب مظلومی؟ از کی تا حالا شما وارد صف مردم شده اید؟ تا یاد داریم شما و ......................... مقابل مردم صف آرایی کردید. الان دیوار کوتاهی پیدا کردید؟ اکبر صابری استعفا بدهد درد مردم شهر حل می شود؟ اکبر صابری استعفا بدهد شهر آباد می شود؟ آخه خودت بی خبری، از بزرگانت( اگر انصافی دارند) بپرس. اکبر صابری ۲۰ ساله صدای مردم را فریاد زده . و هنوزم صدای رسای مردم است. و کوتایی نمی کند.
1398/03/27 - 15:20
6
6
با این که در جاهایی مخالف مهدی مظلومی هستم اما به نکات قابل ذکری اشاره کرده است. جناب صابری به نصیحت دوستانی که دارند گوش کنند. من همه میگویم به بدنه اصلی مردم برگردید
1398/03/27 - 14:51
4
9
چند نکته : کدوم رسانه یی سراغ دارید که اینچنین نظر مخالف را نشر بدهد؟ و اما در بعد شما جناب مظلومی از کدام فعال مدنی و اجتماعی نام می برید؟ از فعال اجتماعی که قبل از سرکار رفتن به باد می داد فلان مسئول را ولی بعد از اشتغال آن مسئول می شود نور چشمی فعال به اصطلاح مدنی....من دفاع نمیکنم از اکبر صابری فقط می دانم آنقدر وجود دارد که بگوید من نمی توانم قلمی بر ضد استاندار بزنم ولی جناب مظلومی آیا آنقدر وجود دارند و دارید که بگویید فعال اجتماعی اسلحه به دست تهدید می کند مسئولی را که از این طریق دنبال استعفای اوست تا شاید نفر بعدی حق نداشته اش را بهش پس دهد؟ ... فعال اجتماعی که از پیمانکار جمعه بازار پول می گیرد تا دنبال عدم تخلیه محیط برود... لطفا دیگر نگویید فعال اجتماعی که حالم بهم میخورد از انسان نماهایی که فقط مدعی حقوق بشر هستند.... اینقد دم از مردم نزنید که همین مردم با شعار شماها به خیابان ها ریختید در جریان آب و بعد با تذکر مسئولین............ 180 درجه برگشتید و مردم شدند مسخره شما...
1398/03/27 - 14:39
6
9
نشانه قدرت اتحاد جنوب است که نقد مخالفان را هم منتشر می کند اما ایشان که می تواند از دیگران بخواهد که پست و شغلتان را کنار بگذارید و در رکاب مردم باشید، چرا اول خودشان شغل (و لقب معروفشان) را کنار نمی گذارند و در رکاب مردم گام بر نمی دارند؟ ضمن اینکه در این سالها چند مقاله، توصیه و تذکر دلسوزانه از جبهه مردم نوشتید که الان در این وضع خراب اقتصادی کشور، بل می گیرید و خود را نماینده مردم قرار می دهید و همچین درخواستی می کنید، اگر درخواستتان دلسوزانه بود، دوستانه هم در جایی، محفلی به طور خصوصی می گفتید حالا که رسانه ای کردید قطعا نفعی وجود دارد و از روی دلسوزی نیست، طبق برنامه ای هدفمند عمل می کنید، باید بدانید همین جایگاه را هم اگر فردی غیربومی گرفته بود که برای یک تماس ماه ها دوندگی کنید، نتوانید در گروه های عضوشان کنید و پرسش و پاسخ کنید و اعتنایی هم به شما نداشته باشد، دلسوزانه از قلم استفاده می کردید.
1398/03/27 - 14:34
3
8
تا بوده و نبوده فعالان مدنی و مطالبه گران اجتماعی پرچم استقلال برافراشتن و پی حقوق مردم را گرفتند، حالا بی عرضگی عده ای کنشگر نما را کتمان کنیم و از مشاوران استاندار بخواهیم استعفا دهند؟ اگر فعالان مدنی عرضه دارند پی کارها باشند( بدون منفعت طلبی ) و پروژه گرفتن ها .
1398/03/27 - 14:10
3
5
درود بر اتحاد كه صداي مخالف خودرا نيز بخوبي پوشش مي دهد اين يعني دموكراسي اما در مورد جناب صابري يك نكنه را به عرض جناب مظلومي برسانم كه ايشون در همين منصب كه هستند در كنار مردم وصداي رساي مردم بوده وهستند بطور مثال مسئله آب در سال گذشته و شركت در همه برنامه هاي فرهنگي كه در سطح شهرستان برگزار ميشود و يك پاي ثابت اين مراسمات بوده اند.
1398/03/27 - 14:04
2
5
خجالت بکشید واقعا ، الان مهدی مظلومی واویده صدای مخالف اتحاد جنوب ، مهدی از رفیقل گرمابه و گلستانتونه
1398/03/27 - 13:42
5
7
به نظر من جناب صابری هر مسئولیتی که داشته باشد مردم را فراموش نکرده و نمیکند !‌ منصفانه انتقاد کنید !‌ مشکلات استان ما مشکلات کل کشور است و ریشه مشکل را باید حل کرد ،‌ ریشه همه هم مشخص است
1398/03/27 - 13:33
3
6
روغن ریخته نذر امام زاده ؟حالا که دمار از روزگار فعالین درآورند و ته کاسه مشاورت دولتیان چیزی نمانده ؟حالا ؟حالا؟دیر شده .آن ممه را لولو برد .
1398/03/27 - 13:33
3
4
سخنم با جناب مظلومی هس که متاسفانه در این دروان خیلی ها به عینه مخالف سخنان شهید بهشتی که گفتند ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت دارن حرکت میکنن . حضرات کنونی که جناب صابری را مبرا میدانم از آنان ، چنان در پست و مقام خویش غوطه ورن که روزی صدها بار باید برای شهید رجایی و امثالهم فاتحه فرستاد کاش منصب را اگه لیاقت داشتیم میپذیرفتیم نه طلبکار بودن
1398/03/27 - 13:14
5
2
دغدغه های جناب مظلومی را خواندم تشکر از ایشان و شخص جناب صابری بخاطر همتی که در انتشار نظرات مخالف خود دارند
1398/03/27 - 13:13
3
5
آفرین به هفته نامه اتحاد خبر که این نظر مخالف را انعکاس دادند.
1398/03/27 - 13:12
7
1
عالی بود
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

پربازدیدترین خبرها

پربحث ترین