کد خبر: 113559 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 خرداد 1398 - 07:54
استاندار بوشهر:
زیرساخت‌های گردشگری جزیره خارگ توسعه می‌یابد

اتحادخبر:  استاندار بوشهر به ظرفیت‌های جزیره خارگ اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های گردشگری جزیره خارگ توسعه می‌یابد.

اتحادخبر:  استاندار بوشهر به ظرفیت‌های جزیره خارگ اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های گردشگری جزیره خارگ توسعه می‌یابد.

زیرساخت‌های گردشگری جزیره خارگ توسعه می‌یابد

 عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه هتل گردشگری در جزیره خارگ اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌ها در جزیره خارگ پیگیری‌های بسیار زیادی را داشته‌ایم.

 

وی اضافه کرد: خارگ دارای قابلیت‌های بسیار عظیمی در حوزه گردشگری است و حمایت لازم را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این جزیره داریم و امروز شاهد بهره‌برداری از یکی از این طرح‌ها هستیم.

 

استاندار بوشهر تصریح کرد: گردشگری نقش بسیار مهم و اساسی در ایجاد اشتغال و درآمدزایی دارد و تلاش می‌شود که با تقویت بخش گردشگری زمینه کاهش بیکاری بیش از پیش فراهم شود.

 

محمود رضایی بخشدار ویژه نیز اظهار کرد: توسعه بخش گردشگری در دولت تدبیر و امید در رأس امور قرار داشته است و همیشه به دنبال توسعه این بخش اقتصادی در جزیره خارگ بودیم.

 

وی افزود: حمایت استاندار بوشهر و مجموعه مدیران ارشد از بخش خصوصی فعال در این زمینه در جزیره خارگ زمینه ساخت اولین هتل اختصاصی و خصوصی در جزیره خارگ را فراهم کرد.

 

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: این هتل در مساحتی بیش از ٩٠٠ متر با ١٧ سوئیت ۵۱ تخت و عملیات اجرایی ان از سال ٩۵ توسط کارآفرین بومی جزیره خارگ اجرایی شد.

 

رضایی گفت: حدود ۲۵ میلیارد ریال آورده بخش خصوصی و پنج میلیارد وام از سوی دولت برای راه اندازی اولین هتل خصوصی جزیره تأمین اعتبار شده که امروز با حضور استاندار بوشهر افتتاح شد.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/113559