کد خبر: 113493 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 22 خرداد 1398 - 06:58
حاشیه‌های استقلال وارد فاز تازه‌ای شد

اتحادخبر: آبی پوشان پایتخت که این روزها با حواشی مختلفی روبه رو هستند، این بار با اظهارات تند فرهاد مجیدی سرمربی موقت سابق این تیم وارد فاز تازه ای شده است.

اتحادخبر: آبی پوشان پایتخت که این روزها با حواشی مختلفی روبه رو هستند، این بار با اظهارات تند فرهاد مجیدی سرمربی موقت سابق این تیم وارد فاز تازه ای شده است.

 

هر دم از این باغ بری می‌رسد، دعوا و درگیری در استقلال پایانی ندارد و هر روز اخبار جنجالی از این باشگاه به بیرون درز پیدا می‌کند؟

این روزها اختلافات در استقلال حرف اول و آخر را می‌زند و پر بیراه نیست اگر بگوییم یکی از عواملی که باعث شد این تیم نتواند در فصل گذشته به موفقیت برسد، همین اختلافات بی شمار بوده است.

 

همین روز گذشته بود که اختلاف بین محمد نوازی سرمربی تیم جوانان و محمد مؤمنی مدیر آکادمی استقلال به رسانه‌ها درز پیدا کرد و هر دو به نوعی تقصیر این اختلاف را به گردن دیگری انداختند. چند روز قبل از آن نیز پست‌های اینستاگرامی سیدمهدی رحمتی درباره پژمان منتظری و خسرو حیدری علیه یکدیگر حاشیه‌های این تیم پر طرفدار را پررنگ‌تر از قبل کرده بود.

 

اما اظهاراتی که فرهاد مجیدی پس از جدایی از استقلال مطرح کرده است، وجود اختلاف بین او و مسئولان این باشگاه را عیان ساخت و حاشیه‌های این تیم را وارد فاز تازه ای کرد.

 

فرهاد مجیدی درست چند ساعت بعد از اینکه به عنوان سرمربی تیم امید ایران معرفی شد، به انتقاد از مدیران استقلال به خصوص علی خطیر پرداخت و اظهار داشت: برخی تصمیم‌ها با خط دهی مشاوران و شانتاژ رسانه‌ای به آقای فتحی تحمیل می‌شود! متأسفانه باید به اطلاع هواداران برسانم که اخبار و اطلاعات محرمانه باشگاه را به صورت مخفیانه دراختیار رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌گذارند تا از آنها حمایت شود! فکر و ذکرشان شهرت و محبوبیت و دیده شدن است.

 

او در ادامه حمله کلام تندی به معاون ورزشی استقلال تصریح کرد: برای من جای تعجب دارد که چه طور اجازه می‌دهند فردی که ۱۰ ماه است به باشگاه استقلال آمده و تجربه‌ای هم ندارد، مسئولیت تیم بستن و انتخاب سرمربی را برعهده بگیرد!؟ چرا مدیران ورزش ما چنین اجازه‌ای را می‌دهند؟ هر بار هم که اعتراض‌ها بیشتر می‌شود، خطیر شماره یک می‌رود و خطیر شماره دو می‌آید! همین الان توجه کنید به اینکه مثل قبلی‌ها مبلغ قرارداد واقعی سرمربی خارجی را اعلام نمی‌کنند. چه اشکالی دارد با مردم صادق باشید؟

 

حاشیه‌های استقلال وارد فاز تازه‌ای شد

 

از مدت‌ها قبل مشخص بود فرهاد مجیدی در استقلال ماندنی نیست، او اگرچه پس از اخراج وینفرد شفر به فتحی گفته بود فقط به این شرط هدایت استقلال را بر عهده می‌گیرد که سرمربی موقت باشد اما چند هفته بعد نظرش تغییر کرد و به مسئولان این تیم اعلام کرد می‌تواند سرمربی باشد اما این درخواست با پاسخ منفی آنها روبرو شد و تصمیم گرفتند آندره آ استراماچونی را به عنوان نفر اول کادر فنی خود برگزینند.

 

آندره آ استراماچونی در مذاکراتی که با مسئولان استقلال داشت، اعلام کرده بود دو دستیار با خودش به ایران خواهد آورد و این بدان معنا بود که فرهاد مجیدی در کادر فنی وی نقش چندانی نخواهد داشت.

 

فرهاد مجیدی هم که متوجه شده بود نقش چندانی در آینده استقلال نخواهد داشت، به دنبال بهانه‌ای بود تا از این تیم جدا شود و وقتی پیشنهاد سرمربیگری امید ایران را دریافت کرد بدون معطلی به آن پاسخ داد. به طور حتم اگر این پیشنهاد به مجیدی داده نمی‌شد او عطای حضور در استقلال را به لقایش می‌بخشید و از سمت خود استعفا می‌داد.

 

مجیدی پس از انتخابش در نقش سرمربی امید ایران اظهار کرد: من خیلی مسائل را در این شرایط مطرح نکردم که اگر لازم باشد حتماً خواهم گفت. من برنامه‌های زیادی برای موفقیت در استقلال داشتم اما اصول من با اهداف آقایان تفاوت داشت.

 

چون اجازه دخالت در کارم را به کسی نخواهم داد و بله قربان‌گوی کسی هم نبودم و نخواهم بود. یک ریال هم در این مدت از باشگاه نگرفتم و دعا می‌کنم استقلال از شر دروغ‌ها و فریبکاری‌ها نجات پیدا کند.

 

به هواداران استقلال باید بگویم که همه تلاشم را انجام دادم و امیدوارم که دیر یا زود در کنار هم به دور از این زشتی‌ها استقلال رویایی مورد نظرمان را بسازیم.

 

حاشیه‌های استقلال وارد فاز تازه‌ای شد

 

یادداشت فرهاد مجیدی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حقیقت تیر خلاصی بود به آتش اختلافات وی با مدیران استقلال و او نشان داد از مسئولان این تیم ناراحتی زیادی دارد.

 

او در یادداشت جنجالی اش نوشت: دوباره در آستانه خداحافظی از استقلال قرار گرفته‌ام، شادمان و شاکرم که در آزمون «گردن به غرور برافراشتن» سربلند بیرون آمدم.

 

چرا که سخن و عمل ناحق را نپذیرفتم، بر اصولم پای فشردم، به امید اینکه در روزگار دیگری به این خانه برگردم، که شرف معنا داشته باشد، حرمت معنا داشته باشد، که شأن، منزلت، معرفت و انسانیت معنا داشته باشد. فرصت بسیار هست، به اعجاز جوانی و رویاهای جوانان این مرز و بوم بسیار امید دارم، که همه ی آنچه را که ما نتوانستیم، آنها محقق کنند.

 

استقلال با چالش‌های عجیب و غریبی مواجه شده است و حالا به این اختلافات باید ماجرای فرهاد مجیدی و مدیران استقلال را به آن اضافه کرد و آن طور که از شواهد امر پیداست این داستان همچنان ادامه دار خواهد بود و به طور حتم در روزهای آینده باید شاهد زوایای جدیدی از جدایی مجیدی از جمع آبی پوشان تهرانی باشیم.

 

 

 

 

 

 ایرنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/113493