کد خبر: 113485 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 خرداد 1398 - 00:49
بازدید سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر از نمایشگاه صنایع دستی "آوای دستان زنان جنوب" + تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از نمایشگاه صنایع دستی "آوای دستان زنان جنوب" در گالری سوره بوشهر بازدید کرد. به گزارش اتحاد خبر؛ محمد حسین ارسطوزاده ؛ سرپرست میراث فرهنگی بوشهر در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی صنایع دستی به همکاران معاونت صنایع دستی اظهار داشت:  صنایع دستی استان بوشهر...

اتحاد خبر-حامد آبزن: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از نمایشگاه صنایع دستی "آوای دستان زنان جنوب" در گالری سوره بوشهر بازدید کرد.

 

به گزارش اتحاد خبر؛ محمد حسین ارسطوزاده ؛ سرپرست میراث فرهنگی بوشهر در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی صنایع دستی به همکاران معاونت صنایع دستی اظهار داشت:  صنایع دستی استان بوشهر بسیار غنی و دارای ذوق هنری است که مطمعنا یک تیم خوب می تواند این مسیر را هدایت کرده باشد و باید برای ارتقا بیشتر چه از نظر کیفیت و چه از نظر هنری برنامه های مختلفی را پیاده سازی کنیم .


ارسطو زاده ادامه داد: ظرفیت های خوبی در استان و کشور برای معرفی کالاهای صنایع دستی وجود دارد که باید شناسایی و از این فرصت ها و ظرفیت ها استفاده شود.


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی همچنین از تنوع محصولات حصیری استان گفت: این بسیار خوشحال کننده است که هم اکنون تنوع در طرح و رنگ در یک کالای صنایع دستی وجود دارد و جایگاه صنایع دستی امروز در نمایشگاه های بزرگ است که بتواند در کنار صنایع صنعتی فخر فروشی کند.

وی ادامه داد: باید به جزییات بیشتر توجه کرد البته این نگاه دقیق در کنار کیفیت در قیمت گزاری ها هم باید توجه شود تا کالای با کیفیت و قیمت مناسب به مصرف کننده تحویل داده شود.


 سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در پایان گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی بستر مناسبی برای توسعه وتبلیغ فروش ومعرفی محصولات صنایع دستی است که نیازمند آموزش در این زمینه هستیم و با برنامه های آموزشی برای صنعتگران این مهم را نیز در آینده خواهیم داشت./ص

 





















































 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/113485