کد خبر: 113474 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 خرداد 1398 - 10:44
معاون سازمان مدیریت بوشهر:
تکمیل ۲۰۷ پروژه عمرانی گناوه نیازمند ۱۳۰۰ میلیارد ریال است

اتحادخبر:  معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: تکمیل ۲۰۷ پروژه عمرانی گناوه نیازمند هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

اتحادخبر:  معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: تکمیل ۲۰۷ پروژه عمرانی گناوه نیازمند هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

تکمیل ۲۰۷ پروژه عمرانی گناوه نیازمند ۱۳۰۰ میلیارد ریال است  علی درویشی صبح سه‌شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان گناوه اظهار داشت: با پیگیری‌های و تلاش فرماندار گناوه که در طول سال پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان و افزایش اعتبارات هستند در سال گذشته پروژه‌های بسیار خوب و مهم در شهرسان گناوه به نتیجه رسید تا خدمات رسانی بهتری به مردم صورت گیرد که جای تقدیر دارد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: ۲۰ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب پروژه‌های مختلف در سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهوری به استان بوشهر مصوب شد که از این مجموع هزار و ۳۱۶ میلیارد ریال سهم شهرستان گناوه است.

 

وی افزود: امسال با توجه به برآورد اولیه و اعلام ادارات کل نزدیک به ۲۴ پروژه در شهرستان گناوه برای افتتاح و بهره برداری در هفته دولت و دهه فجر شناسایی شده است که انتظار می‌رود تعداد این پروژه‌ها افزایش یابد.

 

درویشی گفت: با توجه به اینکه زمان زیادی تا هفته دولت باقی نمانده تلاش خواهیم کرد با همکاری دستگاه‌های مختلف پروژه‌های شاخص با پیشرفت پایین را شناسایی و با فعال کردن این پروژه‌ها در هفته دولت در اختیار مردم قرار دهیم و قطعاً در اختصاص اعتبار و تخصیص‌های اعلام شده به شهرستان این پروژه‌ها در اولویت قرار می‌گیرند.

 

وی بیان کرد: در شهرستان گناوه ۲۰۷ پروژه عمرانی از گذشته و همزمان مستمر وجود دارد که برای تکمیل و بهره برداری آنها به یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال نیاز است تا بتوان این پروژه‌ها را تأمین اعتبار کرد.

 

درویشی افزود: تأمین اعتبار این میزان پروژه در جلسه کمیته برنامه ریزی امکان پذیر نیست و تلاش می‌کنیم بخشی از اعتبارات و نیازهای مورد نیاز شهرستان گناوه با اولویت پروژه‌های هفته دولت و دهه فجر امسال تأمین و برای بهره برداری آماده شوند.

 

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر تصریح کرد: اعتبارات شهرستان گناوه با توجه به شاخص‌های موجود و پیگیری‌های فرماندار شهرستان به صورت بهینه و منصفانه بین بخش‌ها و دستگاه‌های توزیع شده است.

 

وی یادآور شد: در تخصیص اعتبارات تملک دارایی شهرستان گناوه و دیگر شهرستان‌های استان وقت و دقت زیادی صرف شده و با توجه به زحمات مسئولان در ادارات کل و مدیران شهرستانی و برگزاری جلسات خارج از وقت برای برنامه ریزی پروژه‌ها انتظار می‌رود که مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مهلت زمانی مقرر که در شورای برنامه ریزی مشخص شده مبادله موافقت نامه‌ها را انجام دهند.

 

وی اضافه کرد: پروژه‌هایی که مبادله موافقت نامه پس از پایان ۳۱ مرداد انجام نگیرد با نظر فرماندار اعتبار آنها جا به جا و در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

 

درویشی خاطر نشان کرد: در برخی از موارد با توجه به محدودیت‌ها در تعریف کد پروژه، پروژه‌های مربوط به شهرستان‌های مختلف که یکجا و در قالب یک پروژه تعریف می‌شود که امسال رویه‌ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی در پیش گرفته شده تا بتوان برخی از این نواقصات را در توزیع تخصیص و رعایت سهم شهرستانی مرتفع کرد.

 

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/113474