کد خبر: 112765 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 خرداد 1398 - 08:27
سرمایه‌گذاری در معادن استان بوشهر حمایت شود

اتحادخبر: استاندار بوشهر خواستار تقویت معادن استان شد و گفت: سرمایه‌گذاری در معادن استان بوشهر حمایت شود.

اتحادخبر: استاندار بوشهر خواستار تقویت معادن استان شد و گفت: سرمایه‌گذاری در معادن استان بوشهر حمایت شود.

سرمایه‌گذاری در معادن استان بوشهر حمایت شود

 عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست شورای معادن استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه معادن است و می‌توان از این ظرفیت برای توسعه اشتغال استفاده کرد.

 

وی به ظرفیت‌های بالقوه معادن استان بوشهر اشاره و اضافه کرد: باید زمینه توسعه سرمایه گذاری در معادن استان بوشهر فراهم شود و شاهد توسعه درآمدزایی و ارزآوری در این حوزه باشیم.

 

استاندار بوشهر با اشاره به درخواست برخی از صاحبان معادن استان بوشهر برای اقساطی شدن پرداخت حقوق دولتی بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش مواد معدنی یک ضرورت است.

 

وی خواستار رفع موانع تولید و تقویت تولید داخلی شد و ادامه داد: با توجه به تحریم‌هایی که سوی خارجی‌ها اعمال شده است تسهیل‌سازی در موانع داخلی فراروی حوزه تولید یک ضرورت است.

 

گراوند با تاکید بر استفاده از تجهیزات پیشرفته افزود: با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته، باید بازچرخانی آب در واحدهای معدنی به منظور صرفه‌جویی در مصرف آب واحدهای معدنی مورد استفاده قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه صاحبان معادن می‌توانند ۷۵ درصد حقوق دولتی معادن را با صدور چک و یا سفته به‌صورت اقساطی پرداخت کنند افزود: واحدهای معدنی می‌توانند ۲۵ درصد حقوق دولتی معدن خود را به صورت نقدی پرداخت کنند.

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112765