کد خبر: 112764 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 خرداد 1398 - 08:25
فرماندار گناوه:
واحدهای مسکونی و صنعتی شهرستان گناوه اقدام به گازکشی کنند

اتحادخبر: فرماندار گناوه گفت: همه واحد های صنعتی و تولیدی و منازل مسکونی که تاکنون اقدام به اتصال به شبکه گازرسانی نکرده اند هر چه سریعتر اقدام کنند.

اتحادخبر: فرماندار گناوه گفت: همه واحد های صنعتی و تولیدی و منازل مسکونی که تاکنون اقدام به اتصال به شبکه گازرسانی نکرده اند هر چه سریعتر اقدام کنند.

واحدهای مسکونی و صنعتی شهرستان گناوه اقدام به  گازکشی کنند

 سید علی پاک نژاد عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان گناوه اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید در زمینه گاز رسانی اتفاقات خوبی در کشور افتاده که قابل تقدیر است و در شهرستان گناوه نیز به تبع آن این خدمات انجام شده است.

 

وی افزود: دولت در راستای تأمین آسایش و آرامش مردم تلاش زیادی انجام داده و خدمات گسترده‌ای ارائه شده که باید به مردم اطلاع رسانی شود.

 

تصریح کرد: در حوزه گازرسانی به شهرستان گناوه در دولت تدبیر وامید اتفاق‌های خوبی افتاده و تا کنون ۹۹ درصد تحت پوشش شبکه گاز طبیعی قرار گرفته‌اند و مردم نیز باید از این نعمت خدادادی که دولت برای آنها فراهم کرده بهره ببرند.

 

وی گفت: نسبت اشتراک در شهر گناوه به نسبت اجرای شبکه که ۹۹ درصد بوده پایین و حدود ۵۴ درصد است که از مردم درخواست می‌شود تا قبل از زمستان و شروع فصل سرما اقدام به گازکشی منازل خود کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

 

گازرسانی به مراکز تولیدی و صنایع

 

پاک نژاد با اشاره به گازرسانی به مراکز تولیدی و صنایع سطح شهرستان یادآور شد: تاکید ما بر گازکشی و استفاده از نعمت گاز برای تولیدکنندگان و صنایع در سطح شهرستان بوده است.

 

وی یادآور شد: با توجه به تصمیمات و نشست‌های برگزار شده واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان که تاکنون به شبکه گاز متصل نشده‌اند باید در اولین فرصت اقدام کنند و در صورتیکه این واحدها برای گازکشی اقدام نکنند در عرضه سوخت گازوئیل به آنان تجدید نظر می‌شود.

 

فرماندار گناوه اضافه کرد: هم اینک هفت مرغداری و سه کارخانه آسفالت شهرستان به رغم اینکه گازرسانی برای آنان انجام شده اما اقدامی برای اتصال به شبکه نکرده‌اند.

 

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت متقبل هزینه‌های زیادی برای گازرسانی به واحدهای صنعتی شده انتظار داریم که متولیان آنان از این فرصت استفاده و اقدام به گازکشی کنند.

 

پاک نژاد با اشاره به اینکه پیمانکار شهرک الغدیر گناوه نسبت به گازکشی این منطقه تعلل کرده و باید هرچه سریع‌تر اقدام کند افزود: از مدیر عامل شبکه گازرسانی استان خواسته می‌شود پیمانکارانی که برای اجرای شبکه گاز رسانی به کار گرفته می‌شوند با مدیران شهرستان گناوه ارتباط و تعامل برقرار کنند.

 

وی بیان کرد: شهرستان گناوه دارای قابلیت‌های فراوان و یک شهرستان مهمان پذیر و گردشگری است و می‌طلبد که مهمانسراها و اداره گاز این شهرستان ساختمان مناسب داشته باشد و از آنجا که ساختمان فعلی اداره گاز مناسب نیست باید مکان جدیدی برای آن احداث شود.

 

وی با تقدیر از تلاش و زحمات رئیس سابق اداره گاز گناوه گفت: این مدیر از مدیران فعال و توانمند شهرستان است و تنها به دلیل اینکه ارتقا خواهد یافت با انتقال وی موافقت شده است.

 

وی با خوشامدگویی و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید اداره گاز افزود: مدیرانی که برای این شهرستان انتخاب می‌شوند باید در همین منطقه اقامت و سکونت دائم کنند تا خدمات دهی بیشتری به مراجعه کنندگان داشته و در دسترس باشند.

 

وی گفت: مدیران باید در ارتباط با مردم با سعه صدر برخورد کرده و در رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف کنند.‌ ‌

 

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112764