کد خبر: 112736 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 02 خرداد 1398 - 06:49
واکنش مدیر برنامه‌ طارمی به پیشنهاد پرسپولیس

اتحادخبر: تلاش‌ها برای انتقال مهدی طارمی به یک تیم اروپایی همچنان ادامه دارد.

اتحادخبر: تلاش‌ها برای انتقال مهدی طارمی به یک تیم اروپایی همچنان ادامه دارد.

 

محمودرضا فاضلی مدیر برنامه‌های مهدی طارمی بار دیگر تاکید کرد مهاجم ملی‌پوش باشگاه الغرافه قطر قصد دارد فصل آینده در اروپا فوتبال خود را ادامه دهد.

 

با وجود اینکه مدیر برنامه‌های طارمی قبلا هم اعلام کرده بود او برای فصل جدید به اروپا می‌رود، طی دو ماه گذشته در دو مقطع خبر مذاکره مسوولان باشگاه پرسپولیس با مهدی طارمی شنیده شده بود و برخی مدعی شده بودند که طارمی برای لیگ نوزدهم در پرسپولیس بازی خواهد کرد. طارمی در مورد حضور در باشگاه پرسپولیس ملاقاتی با یکی از مسوولان باشگاه پرسپولیس هم داشته است اما در همان جلسه هم به آن‌ها گفته فصل بعد می‌خواهد شانس خود را به عنوان لژیونر در اروپا امتحان کند.

 

واکنش مدیر برنامه‌های طارمی به پیشنهاد پرسپولیس

 

فاضلی مدیر برنامه‌های مهدی طارمی، در مورد تیم آینده‌ی او می‌گوید: «در حال صحبت هستیم که طارمی فصل بعد در یک تیم اروپایی بازی کند. من عادت ندارم قبل از توافق و امضای قرارداد نام تیم را بیان کنم و حتی ترجیح می‌دهم نام کشور و لیگی که بازیکن امکان دارد به آنجا برود را هم نگویم. در حال حاضر فقط می‌توانم بگویم که صحبت‌های ما برای بازی کردن طارمی در یک لیگ اروپایی ادامه دارد و با برخی تیم‌ها که پیشنهاداتی داده‌اند در حال مذاکره هستیم».

 

فاضلی درباره‌ی پیشنهاد باشگاه هادرسفیلد انگلستان هم گفت: «عادت ندارم درباره‌ی اخباری که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، صحبت کنم. بنابراین چیزی نمی‌گویم و مذاکرات ما با تیم‌هایی که خواهان طارمی هستند، ادامه دارد».

 

 

 

 

وبسایت نود

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112736