کد خبر: 112726 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 خرداد 1398 - 11:13
در ادامه‌ی تلاش شهرداری برای خدمت شایسته به مناطق کم‌برخوردار شهر:
پایان عملیات بهسازی و آسفالت خیابان تلاش در محله خانه‌ی کارگر

اتحادخبر:با تلاش اکیپ‌های اجرایی شهرداری برازجان عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت خیابان تلاش در منطقه شمال شرقی شهر برازجان به پایان رسید.در این طرح، عملیات بهسازی در مساحتی بالغ بر ۷۳۶۰ مترمربع انجام گردیده و زیرسازی و آسفالت محدوده‌ی سواره‌رو نیز مساحتی معادل ۴۵۰۰ متر مربع را شامل می‌شود.این طرح، بخشی از تلاشهای شهرداری...

اتحادخبر:با تلاش اکیپ‌های اجرایی شهرداری برازجان عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت خیابان تلاش در منطقه شمال شرقی شهر برازجان به پایان رسید.


در این طرح، عملیات بهسازی در مساحتی بالغ بر ۷۳۶۰ مترمربع انجام گردیده و زیرسازی و آسفالت محدوده‌ی سواره‌رو نیز مساحتی معادل ۴۵۰۰ متر مربع را شامل می‌شود.


این طرح، بخشی از تلاشهای شهرداری برازجان در راستای خدمات دهی به مناطق کمتر توسعه یافته‌ی شهر و حرکت در مسیر توسعه‌ی متوازن مناطق مختلف شهری می‌باشد که از زمان آغاز به کار محمدحسن محمدی به عنوان شهردار برازجان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.


خیابان تلاش به طول ۴۵۰ متر در منطقه خانه کارگر در شمال شرق برازجان واقع شده است.


شایان ذکر است شهرداری برازجان جهت ارائه‌ی خدمات شایسته به منطقه‌ی پرجمعیت و کمتر توسعه یافته‌ی محله‌ی خانه‌ی کارگر طرح احداث پارک محله‌ای در این منطقه را نیز در دستور کار دارد که امید می‌رود با اجرای این طرحها شاهد رونق و شکوفایی این منطقه‌ از شهر برازجان باشیم.















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112726