کد خبر: 112705 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 خرداد 1398 - 08:04
فرماندار گناوه:
تعامل مطلوبی بین مسئولان و فعالان اجتماعی گناوه برقرار است

اتحادخبر:  فرماندار شهرستان گناوه گفت: تعامل مطلوبی بین مسئولان و فعالان اجتماعی گناوه برقرار است.

اتحادخبر:  فرماندار شهرستان گناوه گفت: تعامل مطلوبی بین مسئولان و فعالان اجتماعی گناوه برقرار است.

تعامل مطلوبی بین مسئولان و فعالان اجتماعی گناوه برقرار است  سید علی پاک نژاد عصر سه‌شنبه در نشست هم اندیشی با فعالان اجتماعی شهرستان گناوه اظهار داشت: در شهرستان گناوه مسئولان همواره در کنار مردم و فعالان اجتماعی حضور دارند و در کنار مردم و فعالان اجتماعی بودن و خدمت به آنان از اولویت‌های برنامه کاری در این شهرستان است.

وی افزود: اقدامات دولت تدبیر و امید در این شهرستان بسیار گسترده است و از بدو تشکیل دولت خدمات خوبی در همه حوزه‌ها در این شهرستان انجام شده است.

 

وی اضافه کرد: در حوزه‌های مختلف ورزشی افتتاح خوابگاه ورزشکاران، استخر سرپوشیده، ورزشگاه شماره ۲، چمن‌های مصنوعی، بوستان‌های امید از جمله این خدمات بوده است.

 

فرماندار گناوه گفت: در حوزه سمن‌ها که از افتخارات دولت تدبیر و امید است در شهرستان گناوه ثبت سمن‌ها، توسعه سمن‌ها، ایجاد خانه سمن‌های شهرستان را داشته‌ایم.

 

وی تصریح کرد: جشن‌ها، سمینارها، برنامه‌ها و آئین‌های سنتی در حوزه فرهنگ و هنر با کمک احزاب، فعالان اجتماعی و جوانان و با حمایت مردم به نحو احسن برگزار شده است.

 

پاک نژاد یادآور شد: توجه به حوزه بانوان و احزاب در اولویت کاری قرار گرفته و در این راستا گام‌های خوبی برداشته شده است که برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی و توان افزایی بانوان، اعطای وام و تسهیلات اشتغالزایی به بانوان، کمک به ازدواج آسان و توجه ویژه به احزاب در شهرستان از جمله این اقدامات بوده است.

 

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112705