کد خبر: 112697 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 خرداد 1398 - 07:39
استاندار بوشهر:
هزینه‌ها در شهرهای استان بوشهر کنترل شود/ لزوم رعایت انضباط مالی

اتحادخبر: استاندار بوشهر خواستار کنترل هزینه‌ها در شهرداری‌های استان بوشهر شد و گفت: بدون رعایت انضباط مالی هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد.

اتحادخبر: استاندار بوشهر خواستار کنترل هزینه‌ها در شهرداری‌های استان بوشهر شد و گفت: بدون رعایت انضباط مالی هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد.

هزینه‌ها در شهرهای استان بوشهر کنترل شود/ لزوم رعایت انضباط مالی عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در نشست با کارکنان و مدیران سازمان همیاری شهرداری‌های استان و تعدادی از شهرداران استان بوشهر با تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام اظهار داشت: اکرام و اطعام نیازمندان امری مهم و ارزشمند است و باید در حد توان و ظرفیت به سمت اجرای این سنت حسنه حرکت کنیم.

وی با تاکید بر لزوم پویا تر شدن سازمان همیاری شهرداری‌های استان خاطرنشان کرد: سازمان‌های همیاری در بیشتر استان‌های کشور دچار رکود شده‌اند که انتظار داریم با برنامه ریزی دقیق و با فعالیت بیشتر شاهد پویا تر شدن این سازمان در استان بوشهر باشیم.

 

استاندار بوشهر خواستار رعایت انضباط مالی در سازمان همیاری شهرداری‌های استان شد و گفت: اصلاح هزینه‌ها و کنترل هزینه‌ها باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد و بدون رعایت انضباط مالی هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد.

 

گراوند تصریح کرد: بررسی موشکافانه و دقیق در مورد بودجه و کاهش هزینه‌های غیر ضروری و صرفه‌جویی مورد تاکید قرار دارد و انتظار دارم مدیران سازمان به این نکته توجه لازم را داشته باشند.

 

وی بر لزوم برگزاری منظم و به موقع جلسات شورای سازمان همیاری شهرداری تاکید کرد و بیان داشت: تشکیل به موقع جلسات و رعایت سازوکارهای قانونی در درآمد و هزینه‌ها مورد تاکید قرار دارد.

 

استاندار بوشهر خواستار حمایت شهرداری‌ها از سازمان همیاری شهرداری‌های استان شد و افزود: شهرداران، پروژه‌هایی که قابلیت واگذاری به سازمان همیاری شهرداری‌ها را دارند با رعایت قوانین به این سازمان واگذار کنند.

 

در این نشست معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز بر لزوم پویاتر شدن و بهبود فعالیت‌های سازمان همیاری شهرداری‌های استان تاکید کرد.

 

مدیر و کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان و تعدادی از شهرداران نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112697