کد خبر: 112695 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 خرداد 1398 - 07:34
استاندار بوشهر:
برنامه‌های اوقات فراغت در مناطق روستایی استان بوشهر گسترش یابد

اتحادخبر:  استاندار بوشهر خواستار اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در مناطق روستایی استان شد و گفت: مهارت آموزی در رشته‌های مختلف در اولویت برنامه‌ها باشد.

اتحادخبر:  استاندار بوشهر خواستار اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در مناطق روستایی استان شد و گفت: مهارت آموزی در رشته‌های مختلف در اولویت برنامه‌ها باشد.

برنامه‌های اوقات فراغت در مناطق روستایی استان بوشهر گسترش یابد

 عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر اظهار داشت: برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت زمینه هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در سطح استان فراهم شود.

 

وی خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت شد و افزود: در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت از خلاقیت و نوآوری در موضوعات مختلف بهره ببریم.

 

استاندار بوشهر: با توجه به اینکه صرفه جویی در هزینه‌ها در اولویت کاری ما در سال جدید است از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت بهره ببریم.

 

وی خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه‌های نشاط اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد فعالیت خوبی دارند و دفتر امور اجتماعی استانداری مداخله‌ای در این برنامه‌ها ندارد لذا باید از وجود سمن‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت بهره بیشتری ببریم.

 

گراوند با بیان اینکه تنوع بخشیدن به برنامه‌های اوقات فراغت در دستور کار باشد، افزود: در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی، مهارت آموزشی در رشته‌های مختلف در اولویت برنامه‌ریزان باشد.

 

وی گفت: سازمان‌های مردم نهاد نظرات و پیشنهادات خود برای برگزاری بهتر برنامه‌های اوقات فراغت به دبیرخانه ستاد اعلام کنند.

 

استاندار بوشهر با بیان اینکه تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع اوقات فراغت به فرمانداری‌ها ابلاغ شود، تصریح کرد: در این زمینه باید از همه امکانات موجود دستگاه‌های اجرایی و سمن‌ها برای انجام باشکوه برنامه‌های اوقات فراغت بهره ببریم.

 

گراوند با بیان اینکه ارزیابی برنامه‌های اوقات فراغت توسط دفتر امور اجتماعی استانداری انجام شود، ادامه داد: توجه به مناطق روستایی در برنامه‌های اوقات فراغت باید در دستور کار باشد ضمن اینکه باید از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هم برای برگزاری دوره‌های اوقات فراغت استفاده کرد.

 

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112695