کد خبر: 112649 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 ارديبهشت 1398 - 08:24
استاندار بوشهر:
تمام واحدهای آموزشی استان بوشهر از پرداخت هزینه برق معاف هستند

اتحادخبر: استاندار بوشهر با اشاره به مصوبه مجلس برای معافیت مدارس از پرداخت بهای انرژی گفت:تمام واحدهای آموزشی دولتی وابسته به آموزش و پرورش استان بوشهر از پرداخت هزینه برق با رعایت الگوی مصرف معاف هستند.عبدالکریم گراوند ظهر دیرور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از فرمانداران و بخشدارانی‌که در هفته بزرگداشت...

اتحادخبر: استاندار بوشهر با اشاره به مصوبه مجلس برای معافیت مدارس از پرداخت بهای انرژی گفت:تمام واحدهای آموزشی دولتی وابسته به آموزش و پرورش استان بوشهر از پرداخت هزینه برق با رعایت الگوی مصرف معاف هستند.
تمام واحدهای آموزشی استان بوشهر از پرداخت هزینه برق معاف هستند

 عبدالکریم گراوند ظهر دیرور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از فرمانداران و بخشدارانی‌که در هفته بزرگداشت مقام معلم همکاری کردند اظهار داشت: تجلیل از فرهنگیان و معلمان در استان بوشهر باید همواره مورد توجه قرار بگیرد و به فرهنگ تبدیل شود.

 

وی منزلت آموزش و پرورش و معلم در جامعه را بسیار بالا و ارزشمند دانست و تصریح کرد: توجه به مطالبات فرهنگیان و آموزش و پرورش باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد چراکه این مهم به عنوان سرمایه اجتماعی پایدار تلقی می‌شود.

 

استاندار بوشهر با تاکید بر مدیریت آموزشگاه شهدای هسته‌ای بوشهر به صورت هیئت امنایی خاطر نشان کرد: آموزشگاه شهدای هسته‌ای بوشهر که با مشارکت سازمان انرژی اتمی ایران ساخته شده به صورت هیئت امنایی و با مالکیت نیروگاه اتمی بوشهر اداره می‌شود.

 

گراوند با تاکید بر حمایت از خیران مدرسه ساز و سرمایه‌گذاران در امور مدارس و آموزشگاه تصریح کرد: خیرانی که در ساخت واحدهای آموزشی اقدام کنند زمین مورد نیاز  فضای آموزشی، در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

 

وی، به اجرای طرح اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان پرداخت و افزود: در این زمینه همکاری فرمانداران برای ایجاد کلاس‌ها و اجرای طرح‌های بهره‌وری از اواقات فراغت دانش آموزان مورد تاکید است.

 

استاندار بوشهر به مصوبه مجلس برای معافیت مدارس از پرداخت بهای انرژی  پرداخت و گفت: تمام واحدهای آموزشی دولتی وابسته به آموزش و پرورش استان بوشهر از پرداخت هزینه برق با رعایت الگوی مصرف معاف هستند.

 

گراوند با تاکید بر حمایت خوابگاه دانشگاه فرهنگیان بوشهر بیان کرد: در اجرای این طرح 50 درصد هزینه ساخت آن به میزان 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و مابقی از محل اعتبارات دانشگاه فرهنگیان تامین می‌شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112649