کد خبر: 112623 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 ارديبهشت 1398 - 22:57
با حضور مدیر کل کمیته امداد استان :
مرکز نیکوکاری جوادالائمه (ع) شهر دالکی افتتاح شد + تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر:مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ابن آیین، اظهار داشت: کمیته امداد در نظر دارد تا با تاسیس مراکز نیکوکاری در شهرها و روستاها از ظرفیت مردم بیشتر استفاده کند. احمد لطفی با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۴۰ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می‌کند، گفت:  در تلاش هستیم تا این رقم را به ۱۰۰ برسانیم. لطفی همچنین با اشاره به درصد بالای ...

اتحاد خبر_رضا بحرانی نژاد:مرکز نیکوکاری جوادالائمه(ع) شهر دالکی در آیینی با حضور مدیر کل کمیته امداد استان، شهردار دالکی ،مدیر کمیته امداد شهرستان، رییس و اعضای شورا و جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش اتحاد خبر،مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ابن آیین، اظهار داشت: کمیته امداد در نظر دارد تا با تاسیس مراکز نیکوکاری در شهرها و روستاها از ظرفیت مردم بیشتر استفاده کند.



احمد لطفی با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۴۰ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می‌کند، گفت:  در تلاش هستیم تا این رقم را به ۱۰۰ برسانیم.
لطفی همچنین با اشاره به درصد بالای کمک های مردمی بیان داشت: در دهه اول ماه مبارک رمضان بیش از ۷ میلیارد تومان کمک های مردمی به این مرکز تحویل داده شده است.


امام جمعه دالکی، ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: این مرکز نیکوکاری با تلاش اعضای شورا، ستاد نماز جمعه و همکاری کمیته امداد امام با هدف کمک به نیازمندان به بهره برداری رسید و این یک امر  خداپسندانه است.



حجت الاسلام والمسلمین طالبی از مدیرکل کمیته امداد استان و مدیر کمیته امداد‌ شهرستان درخواست کرد که توجه ویژه‌ای به این مرکز تازه تاسیس داشته باشند.

وحید ترکی،مدیرعاملموسسه خیریه با بیان اینکه خیرین زیادی در دالکی فعالیت می‌کنند که دوست ندارند نامشان فاش شود، گفت: این افراد خیر طی سالهای گذشته با تهیه بسته های غذایی و حمایتی به خانواده‌های نیازمند خدمت‌رسانی می‌کردند و هدف از تاسیس این مرکز مدون کردن و حمایت از خیرین است و تلاش ما این است که امسال به صورت رسمی و مدون مشغول خدمت رسانی به نیازمندان باشیم.

 


















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112623