امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 30 ارديبهشت 1398 - 14:30
یادی از آنها که عالی جنابان را تا 1400 به کرسی ریاست نشاندند

اتحاد خبر-اکبر صابری: 29 اردیبهشت، سالروز انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بود. انتخاباتی که دکتر حسن روحانی و عالی جنابان دولتش را تا 1400 بر تخت قوه اجرایی کشور نشاند. دریغ از یک پیام، دریغ از یک تشکر و حتی دریغ از یک یاد! هشدار می دهم در انتخابات بعدی بخشی از اصلاح طلبان انگیزه ای برای شرکت ندارند یا حداقل مشارکت غیر فعالی خواهند داشت...

از یاد رفته ها/ ستادهایی که دیده نمی شوند!

اکبر صابری:*

دیروز 29 اردیبهشت، سالروز انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بود. انتخاباتی که دکتر حسن روحانی و عالی جنابان دولتش را تا 1400 بر تخت قوه اجرایی کشور نشاند.


دریغ از یک پیام، دریغ از یک تشکر و حتی دریغ از یک یاد!


جا داشت مسئول ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان بوشهر و مدیران ارشد استان، از آنها که خالصانه و شبانه روزی تلاش کردند تا دولت روحانی 8 ساله شود و بعضی از ما به مناصب بهتر و بالاتر برسیم یادی می کردند. به دمي يا قلمي يا قدمي!


البته بعید نیست حضرات کلاً 29 اردیبهشت را فراموش کرده و شاید به ذهن هم ندارند برای پیروزی این دولت، فعالان ستادهای انتخاباتی چه خون دل ها که نخوردند. بعضی از آنها تا ماهها بعد انتخابات درگیر پرداخت هزینه های فعالیت در ستادهای انتخاباتی بودند و چه بسیار سئوال و جواب هایی که مجبور بودند حضور پیدا کنند و پاسخ دهند.

اردیبهشت 1396 برای فعالان سیاسی ماه پرکار و نفس گیری بود. به عکس سال 92 که ستادهای انتخاباتی تنها یکهفته فعال بودند در اردیبهشت 96 ستادها نزدیک به یک ماه فعال و پرکار بودند. رقابت هم همه به خاطر دارند که چقدر جدی و نزدیک بود. طرفداران رقیب هم ابزار و امکانات و نیروهای سازماندهی شده بسیاری در اختیار داشتند.


من مسئولیت ستاد انتخابات دکتر روحانی در وسیع ترین و بزرگترین شهرستان استان را بر عهده داشتم. 9 شهر و بیش از یکصد روستای متوسط و بزرگ ستاد انتخاباتی تشکیل شد وابلاغ مسئولان این ستادها با امضای این جانب صادر شد. مجموع ابلاغ های صادر شده برای مسئولان ستادها و کمیته های مربوطه در شهرها و بخش های شهرستان از حدود 400  نفر گذشت. علاوه بر آن صدها جوان فعال و پای کار با جان و دل امور تبلیغاتی ستاد را گرداندند. هفته آخر تبلیغات هر شب چند هزار نفر درب ستاد مرکزی دشتستان حضور داشتند و در نهایت آنچه حاصل شد نتیجه همت مجموعه ای بود که با جان و دل تلاش کردند و هزینه های مادی و معنوی این حضور را به جان خریدند.

منکر خدماتی که انجام شده و مشکلات ناخواسته ای که بر سر راه این دولت بوجود آمد نیستم ولی واقعیت این است که اکنون اکثریت مردم از دولت ناراضی و امیدهایشان کمرنگ شده است.


فعالان ستادهای انتخاباتی فراموش شده و مسئولان سوار بر اریکه قدرت روزهای سخت انتخابات و کار بزرگ فعالان این ستادها را از یاد برده اند.

وعده های انتخاباتی دکتر روحانی (فقرزدایی - مقابله با افزایش تحریم‌ها- اشتغال جوانان- آزادی بیان و انتقادپذیری، رفع حصر و...) غالباً بر زمین مانده واین همه باعث شده است نه تنها قاطبه مردم، بل خواص و فعالان ستادهای انتخاباتی جناب رئیس جمهور نیز ناامید و عطای سیاست را به لقای آن ببخشند.


چند نفر از فعالان سیاسی اصلاح طلب و حامیان دکتر روحانی در استان بوشهر طی یک ماه گذشته رسماً از ادامه فعالیت سیاسی ناامید و اعلام انصراف کرده اند.

رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان تنگستان جلسه با معاون سیاسی استاندار را به اعتراض ترک کرده و بسیاری از روسای ستادهای دکتر روحانی در شهرستان ها و بخش ها و شهرهای استان،(آنها که هنوز از دایره حامیان دولت  خارج نشده اند) نیز چندان از اوضاع و احوال راضی نیستند.


هشدار می دهم که بعید نیست رویه ای که در تنگستان باب شد در مناطق دیگر ادامه پیدا کند.

به عنوان کسی که طرفدار این دولت بوده و با صدها فعال ستاد انتخاباتی در ارتباط بوده و هستم به مسئولان محترم عرض می کنم اگر رضایت مردم و حداقل طرفداران دولت برایتان مهم است ضروری است با مدیران زیر مجموعه دولت که عامل نارضایتی هستند برخورد شود.

دلیل ندارد بخشداری که میز کوچکش را مدیون تلاش ستادهای انتخاباتی است، آنها را برای برگزاری یک جلسه که وظیفه اوست معطل نگه دارد.

برای فعالان ستادهای انتخاباتی قابل قبول نیست که سالروز انتخاباتی که این همه برای پیروزی خون دل خورده اند یادی از آنها نشود.


با رئیس ستاد استانی دکتر روحانی که چقدر روسای ستادهایش را می شناسد یا یادی از آنها کرده کار ندارم. اصلا آیا جناب سعادت زحمت کشان و فعالان ستادهای انتخاباتی روحانی را به خاطر دارد؟ آیا گهگاهی پیامی یا احوالی از آنها پرسیده است؟ آیا در آنچه وظیفه ذاتی اوست مشورتی با آنها داشته است؟ آیا اگر مشورتی داشته پیگیر و عامل به آن بوده است؟

من به سهم خودم به عنوان مسئول ستاد یک شهرستان، سال گذشته به اعضای ستاد پیام دادم و ضمن تشکر از زحماتشان یادی از آنها کردم. امسال نیز پیامی دادم وگفتم هر چند شرمنده آنها هستم ولی بیادشان هستم و همچنان سپاسگزار زحمات آنها.

پیام و پستی که در فضای مجازی به همین مناسبت منتشر کردم بازتاب زیادی داشت. مخالفان و رقبای انتخاباتی عقده گشایی کردند و در بیش از 100 کامنت اینجانب را مورد همجمه و ناسزا قرار دادند. آیا این افراد با من مشکل شخصی داشتند؟ هرگز! آنها گرچه رقیبان انتخاباتی ما بودند ولی دولت تدبیر و امید، نماینده مجلس و مسئولان نتوانسته اند رضایت آنها را جلب کنند.

اما آنچه بیشتر من را متاسف و متاثر کرد موج حملات و ناسزاهای موافقان و همراهان دیروز من در انتخابات بود. آنها که دستشان به رئیس جمهور و استاندار و نماینده مجلس نمی رسد درد دل های غالباً به جای خود را سر من خالی کردند. چون فکر می کنند از دست اکبر صابری کاری ساخته بوده و انجام نداده. به کامنت های خیلی تند کاری ندارم. فقط دو نمونه از نیروهای واقعا خیلی فعال ستاد را دقت کنید:


یکی از معاونان ستاد مرکزی دشتستان: «از همکاری با شما پشیمان نیستم. اما از رای که دادم صد البته پشیمانم.»

یک عضو فعال ستاد بانوان دشتستان: « امیدوارم از حرفهام ناراحت نشی ولی بخدا در برابر این همه بی عدالتی ها واختلافات طبقاتی در جامعه وگرانی ها به خصوص فشاری که به مردم داره وارد میشه وهزاران مورد دیگر که حتی گفتنش هم دلم را به درد میاره نمی تونم بی تفاوت وبی خیال باشم چه فکر میکردیم چه شد وبدتر ازهمه طعنه وریشخند جناح رقیب که مثل چاقویی که بر قلبت فرو میرود وچاره ای جز تحمل نداری به قول شاعر از چی بگم برات که نگفتنش بهتره...»


ایهاالناس؛ موافق و مخالف اکبر صابری بدانید و هوشیار باشید که بارها در خفا نارضایتی شماها را به آنان که باید گفته ام. ضمن اینکه بدانید من هیچ مسئولیت اجرایی در این دولت نداشته و ندارم و عملا هیچی دست من نیست که گرهی باز کنم.

تنها به عنوان یکی از مشاوران استاندار(که هیچ قدرت اجرایی ندارد) اگر بتوانم و دسترسی پیدا کنم درد دل ها و خواسته های شما را به گوش ایشان و سایر مسئولان برسانم که در حد توان رسانده ام.


در پایان تاکید می کنم و هشدار می دهم ادامه بی توجهی به مطالبات طرفداران دولت و به ویژه فعالان ستادهای انتخاباتی باعث شده بسیاری از آنها انگیزه ای برای فعالت در انتخابات های بعدی نداشته باشند. و این دقیقا همان چیزی است که رقبای انتخاباتی اصلاح طلبان می خواستند و می خواهند.

هشدار می دهم در انتخابات بعدی بخشی از اصلاح طلبان انگیزه ای برای شرکت ندارند یا حداقل مشارکت غیر فعالی خواهند داشت. جز اینکه در فرصت باقی مانده تدبیری اندیشیده شود.

 

برای جوانانی که حداقل توقع اشان اشتغال بود کاری شود تا امیدی به ازدواج، زندگی و مشارکت فعال در آینده کشورشان داشته باشند.


نهایت اینکه آنچه نوشته شد تنها بخش کوچکی از گلایه ها و درد دل های دوستان همراهی است که توقع دارند اکبر صابری صدای آنها باشد. همچنان که آنها در انتخابات مرد و مردانه در کنارش بودند و کمک کردند.

می دانم که این مطلب نیز رقبای انتخاباتی ما را دلشاد خواهد کرد و همچنان که از پست دیروز من به مناسبت 29 اردیبهشت بهره برداری های سوء شد این مطلب نیز مورد سوء استفاده برخی قرار خواهد گرفت ولی بعضی وقتها راهی جز این نمی ماند.

حرف های ناگفته بسیار است. باشد تا وقتی دگر....

 

* رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر روحانی در شهرستان دشتستان سال 96

   

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1398/03/01 - 15:36
0
1
اگر خروج ایران از ذیل بند ۷ منشور ملل متحد و لغو قطعنامه های تحریم هسته ای جزو دستاوردهای برجا م و چهار سال اول روحانی می دانید ،مردم امروز می بایست این دستاورد را در زندگی و معیشت خود حس می کردند ونیاز به داستان سرایی و آسمان به زمین بافتن نبود .مگر نه رییس جمهور محترم می گفت فردای توافق برجا م تحریمها دفعتا لغو خواهد شد. مگر نه برجامیان و تیم مذاکره امتیاز نقد دادند و صنعت هسته ای که حاصل تلاش دانشمندان هسته ای بود را جهت رضایت کدخدا بتن گرفتند، آیا نتیجه ای حاصل شد? آیا بیانیه شورای عالی امنیت ملی درباره تعلیق برخی تعهدات برجا م که کافی نیست اما شروع نسبتا خوبی است خود دلیل بر این نیست که تحریم ها و تهدیدها نه تنها برداشته نشده بلکه شدیدتر و هوشمندتر شده است? آیا اینهمه مذاکره و پذیرش خفت و ذلت برای این بود که ثابت شود آمریکا پیمان شکن است? مگر نه این است که آموزه های دینی و قرآن کریم به ما می گویند که دشمنان هیچ وقت از شما راضی نخواهند شد تا در مقابل آنها به کرنش و خواری کشانند?مگر نه این است که رهبر فرزانه قبل توافقات فرمودند،آمریکا قابل اعتماد نیست خرشان که از پل گذشت برمی گردند وبه ریش شما می خندند ،واقعا خجالت نمی کشید پیمان شکنی،بدعهدی و خباثت شیطان بزرگ را که بارها آن پیر فرزانه و سفر کرده به همه مردم و گوشزد می کردند به دستاورد دولت تدبیر و ناامید مطرح می کنید
1398/03/01 - 04:33
2
1
جناب صابری .می توانی سه مورد از عملکرد بسیار خوب دولت تدبیر و امید را در چهار سال اول نام ببری. تنها امید این دولت فتح الفتوح و آفتاب تابان برجام بود که جز خسارت و ذلت چیزی عاید این مملکت نشد و آخر کار طرف مقابل به همین توافق نیم بند خود هم پایبند نماند و کلاه گشادتر از عمامه (به گفته جناب روحانی) بر سر تیم مذاکره گذاشت و تمام امید برجامیان را به یاس مبدل نمود.
پاسخ: چند عملکرد بسیار خوب:
1. خروج ایران از ذیل بند 7 منشور سازمان ملل و صدور قطعنامه ای تازه که همه قطعنامه های تحریمی مربوط به هسته ای را لغو کرد.
2. به دنیا ثابت کرد حق با ایران است و همه دیدند آنکه پیمان شکنی کرده آمریکاست.
3. کنترل نرخ تورم 45 درصدی سال آخر دولت احمدی نژاد و رساندن آن به زیر 9 درصد
4. اجرای طرح سلامت که بيمـار در شهرها 10 درصد و در روستاها فقط 5 درصد هزینه درمان را پرداخت می کند. و بیمه کردن نزدیک به 10 میلیون نفر طی 4 سال اول دولت روحانی
5. برای اولین بار بهره برداری گاز ایران از میدان مشترک گازی با قطر برابر شد که کار آسانی در شرایط تحریم نبود.
6. و موارد دیگر که اگر انصاف باشد نشان می دهد 4 سال اول دولت روحانی عملکرد قابل دفاعی داشته است.
1398/02/31 - 19:00
1
4
بله من دیروز فریب ظاهر شما را خوردم و آبروی خود را هزینه کردم، ولی امروز اظهار پشیمانی و ندامت می کنم و اگر همین فرمان جلو روید به نشانه اعتراض ، بدون هیچ ترسی از فردا و فرداها خود را محروم از هرگونه فعالیت سیاسی خواهم نمود
1398/02/31 - 19:00
1
4
هرچقدر سعی کردم که تحمل کنم وچیزی نگویم ،نتوانستم؟!!
جنابان سیاسیون،دولت مردان و مثلا قانون گذاران این روزها را یادتان هست؟!!
من از آن دسته جوانان دغدغه مندی بودم که در جهت بالا بردن پرچم اصلاحات و از سر آرمان واعتقاد وارد ستاد جناب سعادت و دکتر روحانی شدم تا نقش خود را به عنوان یک جوان در مقابل تنها انتخاب و خیرالموجودین ایفا کرده باشم ودر تعیین سرنوشت خود وکشورم نقش داشته باشم وگامی بردارم
اما ای دل غافل .....

روی سخنم باشماست"
شما که امروز با ننه ام من غریبم سخن می گوید وبه دنبال چیدن مهره های شطرنج برای انتخابات پیش رو هستید"
شما که خود باعث وبانی وضعیت ناخوشایند امروز هستید
شما که نه تنها جامع عمل به هیچ کدام از وعده هایتان نپوشیدید بلکه باعث فریب مردم والخصوص جوانانی چون من شدید و از تویزه اصلاحات خوردید وبردید گرفتید و دادید تا بی کفایتی شما گویای همه چیز باشد
شما که امروز کفگیرتان به ته دیگ خورده و رنگ رخسارتان گویای شکافی بزرگ حتی دربین خودتان است
شما که عرضه برداشتن کوچکترین قدم برای عموم جوانان را نه تنها نداشتید ، بلکه برای بستن دهان جوانی چون من که از سر آرمان، اعتقاد و ساختن آینده ای بهتر مطالبه گری برای عموم جوانان را داشتم و از گرفتاری،بیکاری و درد گفتم ( جلویم موش دواندید) وبازی دادید
1398/02/31 - 12:49
4
0
با سلام خدمت استاد ارجمند آقاي صابري عزيز
بنده ياد دارم كه در سال 76 در بحبوحه درس و مشق و ماتحانات دانشگاهي در شهر بابل گروههاي دانشجويي تشكيل داده و همه جاي شهر را با تصاوير سيد محد خاتمي گلباران نموديم. و تا آخر نيز با ايشان بوديم. در اين دوران نيز به آقاي روحاني در هر دو نوبت راي داده و هيچ وقت هم از انتخابمان پشيمان نيستم. نه اينكه به وسيله دولت اصلاحات به آب و نوائي رسيده باشم. شايد هم جناب عالي و مسئولين اصلاحات هيچ شناختي از بنده هم نداشته باشند ولي بنده معتقدم كه نيت عمل مهم است نه خود عمل. آقاي روحاني و بيشتر متخصصان تيمش اين نيت سازندگي و بهبودي اوضاع كشور را دارند ولي ما كه نبايد خود را به كوري و كري بزنيم و احوالات سياسي كشور را با دقت رصد نكنيم و فقط نتيجه نهايي برايمان ملاك باشد. همه ما چه مخالفان و چه موافقان همت مضاعفي را كه تيم هسته اي و از جمله آقاي ظريف به خرج دادند ، كلي چونه زدند و كلي حرف و بد و بيراه شنيدند را واقفيم. بايد كور و كر نباشيم تا سنگ اندازي برخي از مخالفان و آب در آسيابان دشمنان ريز را ديده باشيم و بدانيم كه چه رذالتهايي به خرج داده شده تا اين دولت عملكردش ضعيف جلوه داده شود. برادر جان براي رسيدن به مدينه فاضله خيلي راه داريم، صبوري ، كسب دانش و فرهنگ ، حفظ اخلاقيات سياسي/اجتماعي و كلي اصلاحات زيرساختي نياز است تا هدفي كه در پيش است به سرانجامي رسد.
1398/02/31 - 12:37
2
5
خیلی ها هستندتریبون دستشان نیست که قطعا بهتر از شما سخن خواهند گفت،
اتفاقا شما ازیادنرفته ای،این ملت است یاد چه عرض کنم،که برباد رفته،
لطف کنید و بازی رو تمومش کنید،
این فرار رو به جلو،را زود شروع کردین که ماهی مجلس را صید کنید،
شما هم انصراف بدید مثل اون انصراف هایی که واقعا انجام دادی،
دیگه نباید زحمت خواندن وگوش دادن این چیزها را هم آدم بخودش بده(تهش)اینه که من با مردمم،
من از شما سوال میکنم در عمل وصداقت ورفتار وگفتار چنین واقدام با مردم بودین؟
رای روحانی نه بخاطر خدمات او بود،(بماند)
مردم به فهم واقعی ولازم رسیدن که میدانند چکارکنند،
علی ایحال زحمت خود مدارید وحرض ما،
1398/02/31 - 09:42
1
2
درود به حاج اکیر عزیز

درود به شجاعت و صداقت و یکرنگی شما

و یه صحبتی هم کنم با آقای فتحی که کلا آدم جالبی هست و موضعش همیشه جالب هست !!!!!

1398/02/31 - 09:12
1
0
خداقوت واقعا مردانه گفتی زنده باد برتو... هیچ دولتی و هیچ استانداری شبیه این اخری ندیدم. واقعا مدیران ترسو و ناتوان و مجاهدین شنبه شده اند سوار بر قدرت .دلیل اصلی عدم کارایی همین مدیران هستند که با دولت نیستند و قبول ندارند.....
1398/02/31 - 08:05
2
3
آقای صابری خود کرده را تدبیر نیست ... جناب عالی و اعضای ستاد روحانی در دشتستان خیلی مقصر هستید زیرا عملکرد دولت روحانی را در چهار سال اول دیدید اما باز هم چشم بر روی واقعیت ها بستید و مردم را فریب دادید.
به نظر حقیر الان دیگر خیلی دور شده که پشیمان و ناراحت هستید ، به احتمال زیاد این هم ترفندی است تا خودتان را به کاندیدای ریاست جمهوری دیگری وصل کنید زیرا همانند دولت خاتمی از قطاردولت روحانی نیز پیاده شده اید .
البیته خداوند همیشه جای حق نشسته زیرا چه تهمتها و تخریب هایی که توسط شما و رئیس دولتتان خطاب به آقای رئیسی نثار نکردید ، بحمدا... همه مشاهده نمودیم که آقای روحانی برای کارهایی که دولت های نهم و دهم را زیر سئوال می برد دولت خودش دچار آنها شد و همان راهها را رفت . امروز می بینیم که آقای رئیسی با عملکرد شایسته خود در آستان قدس رضوی چه محبوبیتی کسب کرده و دولت روحانی را نیز می بینیم که حتی در چشم موافقان و اعضای ستاد خود نیز منفور گشته است .
ضمناً عملکرد بخشداران مناطق شهرستان را زیر سئوال نبرید زیرا دولتی که رئیس جمهورش ، وزرایش ، استاندارش ، فرماندارش ناکارآمدند چه توقعی از بخشدارانش دارید ؟ خداوکیلی کدام از بخشداران شهرستان دشتستان در حد یک کارمند ساده هستند ؟
پاسخ: صابری: اتفاقا عملکرد دولت روحانی در چهار سال اول بسیار خوب و امیدوار کننده بود که مردم دوباره رای دادند.
دوم. دولت خاتمی من سوار قطار نبودم. دولت روحانی هم هنوز پیاده نشدم
1398/02/31 - 07:52
1
3
با سلام جناب حاج اکبر صابری ارجمند ارزش شما بیشتر از این است صداقت در عمل وگفتار شما این حقیقت رابرای ماثابت کرده دنیا همبن طوراست صندلی قدرت و میز حتی باعث می شود خانواده خودت راهم فراموش بکنی.
نمایندگان در دوران انتخابات قولهای زیادی دادن کدامشان به قولشان عمل کردن که حالا برای ما و شما کاری انجام بدهند ولی بدان که دنیا بسیار کوچک و بی ارزش است هرکسی که لیاقت و شایستگی داشته باشد در این دنیا به کمالات و مردم داری می رسد هدیه ارزشمند مردم داری که از طرف خدا داده می شود لیاقت و ارزش هرکسی را ندارد که نصیب او شود در دنیا و قانون زندگی جاده یک طرفه نیست هر رفتی بایدبرگشتی داشته باشد بجز رفتن به مهمانی خدا که اخر جاده یک طرفه است انشالله موفق و باسعادت زندگی ارزشمندی داشته باشی.
1398/02/31 - 06:09
0
2
درود بر جناب صابری.ولی دیر شده استاد.گوش شنوایی نیست.
1398/02/30 - 23:33
3
4
اين كه امروز شما اينقدر روراست و صادقانه حرف ميزنيد نشان از شجاعت شماست.
يقين بدانيد شخص شما دراين آزمون سربلند بوده و هستيد
اي كاش مسولان يك درصد منش شما را داشتند
1398/02/30 - 22:38
0
5
کاش دولت حداقل درشهرستان مسئولین شایسته وممتازی انتخاب می کرد که مورداقبال مردم واقع شوند
نگاهی به انتخاب بخشداران محترم مناطق شهرستان کنید بعضی ازآنها چه شایسنگی ها وخصوصیات ممتازی داشته اند که انتخاب شده اند مردم خود همه چیزرا می دانندوبه موقع به کسانی که آنها را انتخاب کرده اند جواب شایسته ای را خواهند داد
1398/02/30 - 16:41
4
3
همین که‌جسارت و شجاعت گفتن واقعیتهارو دارید گلی به گوشه جمالت حاج اکبر
1398/02/30 - 16:37
0
4
سلام ، كاش جناب صابري حداقل خودش اسامي اعضاي ستادها را اعلام ميكردند ، شايد كمي جبران زحمات انها مي شد ،
1398/02/30 - 15:41
1
4
درود حاج اکبر
مگر وظیفه مشاور مشاوره دادن نیست؟
پس آقای استاندار با مشاوره‌های شما کارهایش را انجام می‌دهد.
از این طریق نتیجه می‌گیریم شما هم در کارهای دولت در این استان شریک هستید
اگر می‌فرمائید به مشاوره‌های شما توجهی نمی‌شود هم جای سوال است که پس شما چرا استعفا نمی‌دهید و خود را جدا نمی‌کنید؟
1398/02/30 - 15:40
3
5
این دلنوشته یک یادداشت صادقانه بود ، مرحبا
1398/02/30 - 15:13
0
6
با اون نظر بانوی عضو ستاد که گفته چه فکر میکردیم چه شد وبدتر ازهمه طعنه وریشخند جناح رقیب... خیلی موافقم
1398/02/30 - 15:08
1
4
گرچه دیر. ولی عالی
واقعا مردم که هیچ. مسئولان توانسته اند رضایت طرفداران دولت را نگه دارند؟
با سلام
تا بوده همین بوده،یه عده تلاش می‌کنند و یه عده هم از نتیجه استفاده می‌کنند.
البته دولت باید به رسم ادب از اعضای ستاد انتخاباتی‌اش تقدیر و تشکر می‌کرد،البته تا جایی که یاد داریم هیچ دولتی این‌کار را نکرده است.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 7 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 11 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...