کد خبر: 112510 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 ارديبهشت 1398 - 23:57
درخواست دهیار نظرآقا از نماینده دشتستان
نمایندگان مجلس نگرانی دهیاران کشور را برطرف کنند

اتحاد خبر:طی روزهای اخیر دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاهااز مفاد لایحه ارزش افزوده که در مجلس در حال بررسی بود ابراز نگرانی شدیدی کردند.بسیاری از دهیاری ها و شوراها نیز از نمایندگان انتظار حذف تبصره ۸ ماده ۳۹ این لایحه را داشتند. براساس این تبصره، کلیه منابعی که در راستای اجرای این قانون به دهیاری ها اختصاص می یابد با نظارت و ...

جناب آقاي سعادت


نماينده محترم مردم شريف دشتستان


باسلام وعرض ادب


طی روزهای اخیر دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاهااز مفاد لایحه ارزش افزوده که در مجلس در حال بررسی بود ابراز نگرانی شدیدی کردند.
بسیاری از دهیاری ها و شوراها نیز از نمایندگان انتظار حذف تبصره ۸ ماده ۳۹ این لایحه را داشتند. براساس این تبصره، کلیه منابعی که در راستای اجرای این قانون به دهیاری ها اختصاص می یابد با نظارت و تایید بنیاد مسکن و تنظیم موافقتنامه میان بنیاد و دهیاری قابل هزینه است.


مسلما این موضوع فلسفه وجودی دهیاری ها و شوراها را که طی سالیان اخیر باعث ایجاد هزاران پروژه عمرانی در روستاها شده اند زیر سئوال خواهد برد.


 در همین راستا امیدواریم نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی با تصمیمی مهم، نسبت به حذف این تبصره اقدام و نگرانی دهیاری ها، شوراها و روستاییان را برطرف کنند.


لذا از شما نماينده محترم و محبوب شهرستان دشتستان استدعا داريم دراين زمينه كه امري بسيار مهم است مساعدت لازم را انجام دهيد كه قطعامرتفع شدن اين مهم اثري ماندگار در عرصه خدمت به مردم خواهد داشت .

 

 

           باتقديم احترام
      سيد محمود موسوي نژاد
              دهيار نظرآقا



لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112510