کد خبر: 112505 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 ارديبهشت 1398 - 15:52
سرپرست فرمانداری دشتستان:
با عوامل التهاب آفرین در بازار مقابله شود / مدیران به بیت‌المال و رضایت مردم حساس باشند

اتحاد خبر: سرپرست فرمانداری دشتستان در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جدید گفت : سپهر سیاسی کشور ، درسال ۹۸ متشکل از سه پیشران خواهد بود. اولین پیشران، برگزاری  انتخابات است. باید تلاش کنیم در فضایی سالم و با رقابتی پاک, انتخابات را به ابزار انسجام و نشاط ملی تبدیل کنیم.به گزارش اتحاد خبر،جواد لقمان زاده گفت ...

اتحاد خبر_محدثه غلامی: سرپرست فرمانداری دشتستان در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جدید گفت : سپهر سیاسی کشور ، درسال ۹۸ متشکل از سه پیشران خواهد بود. اولین پیشران، برگزاری  انتخابات است. باید تلاش کنیم در فضایی سالم و با رقابتی پاک, انتخابات را به ابزار انسجام و نشاط ملی تبدیل کنیم.



به گزارش اتحاد خبر،جواد لقمان زاده گفت: دومین پیشران, مبحث تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا است.

وی یکی از راه های مقابله با تحریم های ظالمانه و غیر قانونی را حمایت از شعار سال خواند و گفت : تولید و تحریم رابطه عکس دارند، وقتی تولید افزایش پیدا کند، اثرات تحریم کاهش پیدا می کند.

ایشان با تأکید بر حمایت از تولیدات داخلی عنوان کرد: می بایست هم  با عوامل اخلال گر و التهاب آفرین در بازار مقابله کرد و هم موانع تولید در شهرستان دشتستان  برداشته شود  و برای موفقیت در این خصوص، مهمترین و بیشترین نقش را حوزه اقتصادی فرمانداری ، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی,تعزیرات حکومتی, صنعت و معدن و تجارت ،جهاد کشاورزی و بانک ها خواهند داشت.

دکتر لقمان زاده افزود: بوروکراسی, کاغذ بازی و پشت میز نشینی می بایست کاهش پیدا کند و آنهایی که بیشترین کاغذ بازی را دارند و در تسهیل و رفع موانع تولید نمی کوشند ممکن است از جمع خدمتگزاران دولت حذف شوند.

جواد لقمان زاده در ادامه اضافه کرد: از ریخت و پاش های غیر ضروری پرهیز کنید و سعی کنیم برای پذیرایی از محصولات دشتستانی مانند خرما و خارک استفاده کنیم.



وی اظهار داشت : سومین مسئله ، اقناع و افزایش رضایتمندی در جامعه است. ما بایستی تحمل اجتماعی جامعه را بالا ببریم و تمام تلاش و هدفمان تکریم ارباب رجوع باشد. باید مردم در راس باشند.  می بایست هم خوشنودی  و اقناع مردم و هم اعمال مقتدرانه  قانون مد نظر باشد.

ایشان با اشاره به شروع فصل گرما تاکید نمود که صرفه جویی در مصرف آب و برق در دستور کار ادارات باشد.


لقمان زاده ضمن اشاره به وضعیت جمعه بازار ادامه داد : در سال ۹۷ به شورا و شهرداری ۹ ماه فرصت جایگزین کردن مکان جمعه بازار داده شد ولی متاسفانه اقدامی صورت نگرفت. در سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه این جابجایی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به ۳۱ اردیبهشت ماه روز پیوند اعضا و نیز تشکر از حضور مهندس باقری(مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر) در جلسه شورای اداری,  عنوان کرد : در هفته ی گذشته از خانواده های اهدا کننده عضو تقدیر نمودیم و به کمیته نامگذاری اعلام کرده ایم که در نامگذاری های جدید از اسم این عزیزان استفاده شود.

دکتر جواد لقمان زاده با اشاره به سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان اضافه کرد : دیدار با خانواده های معظم شاهد, جانبازان و ایثارگران در دستور کار باشد.

 

تصاویر اختصاصی اتحاد خبر از جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112505