کد خبر: 112471 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 ارديبهشت 1398 - 07:36
امام جمعه بوشهر:
نظارت بر قیمت‌ها بیشتر شود/ لزوم حل مشکل بیکاری در استان بوشهر

اتحادخبر : نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار حل مشکل بیکاری در استان بوشهر شد و گفت: مردم از وضعیت قیمت‌ها در بازار گلایه دارند و باید نظارت بیشتری انجام شود.

اتحادخبر : نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار حل مشکل بیکاری در استان بوشهر شد و گفت: مردم از وضعیت قیمت‌ها در بازار گلایه دارند و باید نظارت بیشتری انجام شود.

نظارت بر قیمت‌ها بیشتر شود/ لزوم حل مشکل بیکاری در استان بوشهر

 

به گزارش اتحادخبر ؛  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های دیروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: ماه رمضان ماه برکت و ضیافت، الهی است و باید تلاش کنیم که توشه‌ای از این ماه عزیز برداریم.

 

وی تصریح کرد: در مقابل دشمنان تنها گزینه، مقاومت است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مذاکره با دشمنان خصوصاً آمریکا را سم دانستند و مقاومت در مقابل آنها را ضروری و تنها گزینه دانستند.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر مقاومت در عرصه‌های نظامی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تصریح کرد: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب حرکت در مسیر خودکفایی کشور و رونق تولید در داخل است.

 

وی با اشاره به اهمیت گسترش برنامه‌ریزی‌ها و تقویت مدیریت‌ها برای دستیابی به توسعه و پیشرفت ادامه داد: مردم از وضعیت ساختار نظام اداری و بروکراسی ناراضی هستند و باید روند بهبود این وضعیت طی شود.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر تسهیل در انجام امور اداری اضافه کرد: نباید چشم به بیگانگان داشته باشیم و تکیه ما باید بر داخل کشور باشد و همه ظرفیت‌ها برای استفاده از توان داخل به کارگیری شود.

 

وی بر کنترل بازار و مقابله با گرانی‌های موجود در بازار تاکید کرد و افزود: یکی از دلایل افزایش قیمت کالاها در بازار، نبود نظارت و مدیریت است که باعث مشکلاتی در معیشت مردم شده و مردم از این وضعیت گلایه دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یکی از نتایج بی مدیریتی را گران شدن خرما در ماه مبارک رمضان دانست و بیان کرد: باید نظارت بر قیمت کالاها و برخورد قاطع با گران‌فروشان به صورت جدی در دستور کار باشد.

 

وی یکی دیگر از مشکلات اساسی را بیکاری جوانان عنوان کرد و ادامه داد: در راستای رفع مشکل بیکاری جوانان باید جهادی عمل شود و استان بوشهر با این همه ظرفیت اقتصادی و صنعتی نباید فرد بیکار داشته باشد.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری ضمن گرامیداشت میلاد امام حسن مجتبی (ع) خواستار ترویج فرهنگ انفاق و کمک به دیگران شد و اظهار داشت: یتیم‌نوازی و اطعام نیازمندان از سنت‌های نیکوی ماه مبارک رمضان است که باید مد نظر باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112471