کد خبر: 112447 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 ارديبهشت 1398 - 11:16
سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان :
تکریم به خانواده شهدا یکی از مهم ترین رویکردهای بیمارستان شهید صادق گنجی است

اتحادخبر : سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: تکریم و توجه به خانواده شهدا یکی از مهم‌ترین رویکردهای بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان است.

اتحادخبر : سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: تکریم و توجه به خانواده شهدا یکی از مهم‌ترین رویکردهای بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان است.

 

به گزارش اتحادخبر ؛ دکتر نادر شکیب آزاد در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان و خانواده شهید عباس سلیمی افزود: َشهدا، ایثار گران و خانواده آنان حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و خدمت به آنان همواره در سرلوحه کار ما در بیمارستان بوده و هست.


وی تصریح کرد: بی‌شک همکاران ما در مجموعه بیمارستان شهید گنجی برازجان بر خود فرض دارند که در ارائه خدمات درمانی به خانواده شهدا مراتب تکریم و احترام را رعایت کرده و حفظشان و منزلت خانواده شهدا رعایت شود.


سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان بیان کرد: هدف از ایجاد واحد رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران در بیمارستان ارائه خدمت بی‌منت و صادقانه به خانواده محترم شهدا است و مجموعه پرسنل بیمارستان شهید گنجی افتخار دارد که در خدمت این قشر فداکار جامعه باشند.

 

 

تقدیر خانواده شهید عباس سلیمی از سرپرست و پرسنل بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان


خانواده شهید عباس سلیمی به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان با حضور در دفتر کار دکتر نادر شکیب آزاد سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان از زحمات وی، پرسنل خدوم و زحمت‌کش بخش ای سی یو و سایر مسئولین این بیمارستان تقدیر و تشکر کردند.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان نیز در این دیدار مراتب تقدیر و تشکر خانواده شهید سلیمی را بابت خدمات و رسیدگی از مرحوم پدر شهید سلیمی ابراز داشت.


احمد ملک‌زاده بیان داشت: همواره بنیاد امور ایثارگران و جانبازان شهرستان از عملکرد درمانی بیمارستان شهید گنجی برازجان و رسیدگی به امور درمان ایثار گران و جانبازان رضایت داشته است.


پدر شهید عباس سلیمی روزهای پایانی عمر خویش را در بخش ای سی یو بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری بوده و خانواده این شهید والامقام از نحوه دریافت خدمات درمانی این بیمارستان رضایت داشتند.


خانواده شهید عباس سلیمی با اهدای هدیه‌ای مراتب رضایت و تقدیر خود را از خدمت‌رسانی مسئولین بیمارستان شهید گنجی برازجان به پدراین شهید والامقام ابراز داشتند.


در پایان خانواده شهید سلیمی با اهداء تابلو فرش مزین به آیات وحی و همچنین لوح سپاس از زحمات سرپرست، پرسنل بخش ای سی یو و سایر مسئولین تقدیر و تشکر نمودند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112447