کد خبر: 112446 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 ارديبهشت 1398 - 11:18
با حضور مسئولین بخش ارم
برگزاری جلسه شورای زکات بخش ارم/ تصاویر

اتحاد خبر : جلسه شورای زکات بخش ارم با حضور مسئولین بخش ، دهیاران ، رئیس شورای زکات استان بوشهر و افراد معتمد محلی در مسجد جامع شهر تنگ ارم برگزار گردید.

اتحاد خبر : جلسه شورای زکات بخش ارم با حضور مسئولین بخش ، دهیاران ، رئیس شورای زکات استان بوشهر و افراد معتمد محلی در مسجد جامع شهر تنگ ارم برگزار گردید.


به گزارش اتحاد خبر ؛ عصر روز چهارشنبه ، بیست و پنجم اردیبهشت ماه جلسه ای با موضوع سازمان دهی و نحوه جمع آوری زکات توسط مردم و مسئولین بخش ارم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


در این جلسه که رئیس شورای زکات استان بوشهر سخنران اصلی آن بود با اشاره به میزان  زکات موجود در بخش ارم اعم از نقدی و غیر نقدی و نحوه در اختیار گذاشتن آن ها برای فقرا و‌ نیازمندان اظهار داشت : میزان زکاتی که توسط مردم می توان در اختیار نیازمندان این بخش قرار داد به مراتب بیشتر از پیش بینی های ما در شورای زکات استان است ولی تنها مشکلی که در این راه وجود دارد نحوه سازمان دهی و هزینه کردهای آن است که مردم این بخش می توانند با برقراری تعامل و همکاری های بیشتر با کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش ارم و در قالب کمک های مبتنی بر نیاز به فقرا و افراد نیازمند در زمینه های مختلف خدماتی که کمیته امداد می تواند به افراد تحت حمایت خود در این بخش ارائه دهد ، زکات اموال خود را پرداخت نمایند که از این طریق می توان نظارت و کنترل بیشتری بر میزان زکات پرداختی توسط مردم بخش ارم داشت و به نتایج مطلوب تری در بحث زکات دست یافت.


موسوی نژاد در ادامه صحبت های خود پیرامون بحث زکات عنوان کرد: پیش بینی ما در مورد جمع آوری زکات با توجه برداشت محصول گندم و سایر محصولات کشاورزی در این بخش را بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال است که با توجه به ماه مبارک رمضان و مقوله زکات فطریه این رقم نیز قطعا افزایش خواهد داشت.


گفتنی است ریاست محترم کمیته امداد بخش ارم ، ریاست شورای بخش، و سرپرست بخشداری ارم از دیگر سخنرانان این جلسه بودند که هر یک به نوبه ی خوداز دغدغه ها و مسائل مربوط به بحث زکات و جمع آوری آن در این بخش صحبت هایی ارائه نمودند و به تبیین برنامه های خود در در این باره پرداختند.











لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112446