کد خبر: 112419 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 ارديبهشت 1398 - 07:37
فرماندار دشتی:
مدیران در زمینه سرمایه‌گذاری سنگ‌اندازی نکنند

اتحادخبر: فرماندار دشتی با بیان اینکه مدیران حق ندارند در زمینه سرمایه گذاری سنگ اندازی کنند، گفت: برخی از مدیران هنوز شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های دشمن را درک نکرده اند.

اتحادخبر: فرماندار دشتی با بیان اینکه مدیران حق ندارند در زمینه سرمایه گذاری سنگ اندازی کنند، گفت: برخی از مدیران هنوز شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های دشمن را درک نکرده اند.

مدیران در زمینه سرمایه‌گذاری سنگ‌اندازی نکنند  عبدالله نادری ظهر چهارشنبه در سفر به روستاهای بخش کاکی از ۱۰ طرح اقتصادی در حوزه‌های کشاورزی و صنعتی در روستاهای ناصری، باب‌منیر و تلخو بازدید کردند.

وی همچنین در جلسه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید شهرستان نیز حضور پیدا کرد و با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به صورت هفتگی گزارش بازدیدهای خود را از طرح‌ها ارسال کنند، افزود: بازدید مستمر از طرح‌ها باعث می‌شود طرح‌ها کمتر انحراف داشته باشد و در روند آنها تسریع می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مدیران تلاش کنند واحدهای راکد و نیمه فعال را فعال کنند، ادامه داد: شوراها و دهیاران ظرفیت هر منطقه شناسایی و از این ظرفیت در جهت اشتغال استفاده کنند.

 

فرماندار دشتی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی باید از آب و سفره‌های زیر زمینی صیانت کنیم و از کشت‌های گلخانه‌ای به جای کشت‌های رو باز استفاده شود.

 

وی بر ضرورت استفاده از طرح‌های نوین در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیران شهرستان در زمینه سرمایه گذاری حق سنگ اندازی ندارند و مدیران که بخواهند مردم را دلسرد نمایند باید شهرستان را ترک کنند.

 

نادری با تاکید بر اینکه برخی از مدیران هنوز شرایط اقتصادی کشور را درک نکردند، ادامه داد: روند پاسخ استعلامات در سطح شهرستان نباید طولانی شود و انتظار داریم مدیران نظارت جدی بر این موضوع داشته باشند.

 

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: امروز نیاز کشور در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال است و مدیران مکلف هستند در این حوزه‌ها وقت بگذارند و از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

 

نادری با بیان اینکه مدیران شرایط را برای حضور مردم در حوزه اقتصادی فراهم کنند، گفت: در سال گذشته اقدامات ارزشمندی در حوزه اقتصادی شاهد بودیم که برخی از طرح‌ها افتتاح و برخی نیز در دست اجرا است.

 

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112419