کد خبر: 112374 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 ارديبهشت 1398 - 08:28
معاون استاندار بوشهر:
فضای مناسب برای شنا در سواحل استان بوشهر گسترش یابد

اتحادخبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر گسترش فضای مناسب برای شنا در سواحل استان گفت: استان بوشهر نباید کمبود ناجی غریق داشته باشد.

اتحادخبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر گسترش فضای مناسب برای شنا در سواحل استان گفت: استان بوشهر نباید کمبود ناجی غریق داشته باشد.

فضای مناسب برای شنا در سواحل استان بوشهر گسترش یابد  مجید خورشیدی ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مزایای استان بوشهر داشتن ساحل و دریا است که فرصت بسیار خوبی را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه شنا یکی از مزایای مهم دریا است، تصریح کرد: باید شرایط مناسب برای شنا فراهم شود. باید محل‌های مناسب برای شنا را مشخص کنیم تا افراد بتوانند به شنا بپردازند و این حق شهروندی استیفا شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: کسانی که به بوشهر می‌آیند برای استفاده از دریا می‌آیند و باید تلاش کنیم تا حداکثر استفاده از دریا فراهم شود. نباید محدودسازی کنیم و باید فضای استفاده از دریا را گسترش دهیم.

 

لزوم تربیت ناجی غریق در استان بوشهر

 

وی با بیان اینکه فرمانداران نیز باید این مشکلات را در شهرستان‌ها حل و فصل کنند، اضافه کرد: مسائل باید مورد به مورد حل شود و با برگزاری نشست‌های مختلف زمینه رفع مشکلات استفاده از سواحل حل شود.

 

خورشیدی ادامه داد: مردم استان بوشهر ذاتاً شناگر هستند و استعدادهای بسیاری در این حوزه وجود دارد. در استان بوشهر نباید کمبود ناجی غریق داشته باشیم و استعدادهای زیادی وجود دارد که باید شناسایی و استفاده شوند.

 

وی خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای تربیت ناجی غریق در استان بوشهر شد و افزود: یکی از مزایای استان بوشهر داشتن دریا است و استان باید نیروی غواص و ناجی غریق دیگر استان‌ها را نیز تأمین کند.

 

لزوم ایجاد پلاژ بانوان

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در مورد ایجاد پلاژ بانوان نیز گفت: نباید مانعی در ایجاد پلاژ بانوان وجود داشته باشد و باید همه موانع در این مسیر حل شود.

 

وی توسعه گردشگری در استان بوشهر را یکی از مسائل ضروری دانست و اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های مهمی که در استان بوشهر وجود دارد باید زمینه تقویت گردشگری دریایی در استان فراهم شود.

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112374