کد خبر: 112362 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 25 ارديبهشت 1398 - 07:29
مهلت 6 روزه فدراسیون هندبال به باشگاه ستارگان دشتستان برای حفظ امتیاز لیگ برتر

اتحاد خبر : فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به باشگاه های لیگ برتری اعلام کرد فقط تا پایان اردیبهشت وقت دارند مبلغ 40 میلیون تومان ورودی مسابقات را واریز کرده و آمادگی خود را جهت حضور در مسابقات اعلام کنند. در غیر اینصورت باشگاه از شرکت در مسابقات لیگ برتر حذف خواهد شد و این امتیاز به استانی دیگر واگذار می شود...

اتحاد خبر : فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به باشگاه های لیگ برتری اعلام کرد فقط تا پایان اردیبهشت وقت دارند مبلغ 40 میلیون تومان ورودی مسابقات را واریز کرده و آمادگی خود را جهت حضور در مسابقات اعلام کنند. در غیر اینصورت باشگاه از شرکت در مسابقات لیگ برتر حذف خواهد شد و این امتیاز به استانی دیگر واگذار می شود.



یک مقام مسئول در باشگاه ستارگان در گفت و گو با اتحاد خبر گفت: باشگاه ستارگان دشتستان تاکنون علارغم مراجعه به نهاد ها و سازمان های شهرستانی و استانی با حمایت قاطع و عملی مسئولان مواجه نشده است .
 
از مسئولان و دلسوزان ورزش شهرستان و استان انتظار می رود با مساعدت به این باشگاه اجازه ندهند امتیاز با ارزش لیگ برتر این شهرستان از دست برود،امتیازی که پس از سال ها انتظار کسب شد و حاصل همراهی تمامی مردم و مسئولان شهرستان و استان بود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112362