کد خبر: 112351 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 ارديبهشت 1398 - 22:24
مدیر آبفا دشتستان در گفتگو با اتحادخبر :
نوسازی شبکه آب برازجان سرعت می گیرد/ آبفای فارس هم در برازجان فعال می شود

اتحاد خبر:مدیر آبفا شهرستان دشتستان در گفتگو با خبرنگار اتحاد خبر گفت: در راستای بحث نوسازی شبکه آب شهر برازجان ، دو شرکت آبفا مشهد و شیراز به عنوان شرکت های معین حدود 10 کیلومتر از شبکه آب شهر برازجان را نوسازی خواهند کرد. به گزارش اتحاد خبر،حسین رمضانی افزود: در این راستا شرکت آبفا مشهد حدود دو و نیم کیلومتر نوسازی انجام داده...

اتحاد خبر_محدثه غلامی:مدیر آبفا شهرستان دشتستان در گفتگو با خبرنگار اتحاد خبر گفت: در راستای بحث نوسازی شبکه آب شهر برازجان ، دو شرکت آبفا مشهد و شیراز به عنوان شرکت های معین حدود 10 کیلومتر از شبکه آب شهر برازجان را نوسازی خواهند کرد.

به گزارش اتحاد خبر،حسین رمضانی افزود: در این راستا شرکت آبفا مشهد حدود دو و نیم کیلومتر نوسازی انجام داده، و درحال ادامه کار در خیابان فردوسی و رودکی ، با استفاده از لوله 200 و 400 چدن داکتیل میباشد.

وی اظهار داشت : با این کار ، برخی از نقاطی که تابستان گذشته مشکل آب داشتند ، باعث برطرف شدن این مشکل میشود ، و این لوله ها به عنوان تغذیه شبکه مورد استفاده قرار میگیرند.

وی عنوان کرد : شرکت آبفا شیراز نیز انشاالله ، از هفته آینده نسبت به شروع نوسازی در محله 69 هکتاری با استفاده از لوله پلی اتیلن ، آغاز به کار خواهد کرد.

مدیر آبفا شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: طرح اصلاح و نوسازی برازجان طی 2 الی 3 ماه اینده به اتمام میرسد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112351