کد خبر: 112349 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 ارديبهشت 1398 - 11:02
مدیرعامل آب و فاضلاب بوشهر:
فرسودگی خطوط آبرسانی از مهمترین چالش‌ها در استان بوشهر است

اتحاد خبر:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: فرسودگی خطوط آبرسانی از مهمترین چالش‌ها در استان بوشهر است.

اتحاد خبر:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: فرسودگی خطوط آبرسانی از مهمترین چالش‌ها در استان بوشهر است.
فرسودگی خطوط آبرسانی از مهمترین چالش‌ها در استان بوشهر است

به گزارش اتحاد خبر ؛ عبدالحمید حمزه پور صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان شهرستان دیر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات آب شرب در نقاط مختلف استان بوشهر اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به هدررفت بالای آب در شبکه‌های آبرسانی بیان کرد: هدر رفت آب به دلیل فرسودگی شبکه آبرسانی از مهمترین مشکلات شبکه آبرسانی در استان است که برای جلوگیری از این مشکل باید چاره سازی کرد.

 

حمزه‌پور افزود: با توجه به اینکه استان منابع آب مورد نیاز خود را از خارج استان تأمین می‌کند، ۱۰۰ هزار مترمکعب آب از طریق آب شیرین کن در دست اقدام داریم تا بتوانیم برخی از مشکلات مردم برطرف شود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: هم‌خوانی نداشتن تعرفه آب و هزینه‌ها با هم باعث شده تا آب به صورت ارزان به دست مشتری برسد و این موضوع باعث افزایش مصرف آب می‌شود.

 

کمبود آب مرتفع شود

 

فرماندار شهرستان دیر نیز در این نشست خواستار رفع مشکل کم‌آبی شد و اظهار داشت: خط انتقال آب در شهر بردستان از زیر خانه‌های مردم عبور و همین امر مشکل ساز شده است.

 

وی بیان کرد: هرچند کیفیت آب شهرستان دیر نسبت به هفته گذشته بهتر شده اما هنوز مردم در برخی مناطق شهری و روستایی با کمبود آب روبرو هستند.

 

علی حسنی گفت: شناسایی و برنامه ریزی برای انشعاب‌های غیرمجاز، همکاری در خرید لوله برای متقاضیان جدید، سرعت بخشی در اجرای خط انتقال به روستای دمیگز، نصب ایستگاه پمپاژ در برخی مناطق روستایی و هماهنگی در توزیع آب شهری و روستایی ضروری است.

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112349