کد خبر: 112347 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 ارديبهشت 1398 - 10:53
استاندار بوشهر:
۷۳۰ میلیارد ریال برای توسعه ورزش استان بوشهر اختصاص یافت

اتحادخبر:استاندار بوشهر خواستار توسعه ورزش همگانی در استان شد و گفت: ۷۳۰ میلیارد ریال برای توسعه ورزش استان بوشهر اختصاص یافت.

اتحادخبر:استاندار بوشهر خواستار توسعه ورزش همگانی در استان شد و گفت: ۷۳۰ میلیارد ریال برای توسعه ورزش استان بوشهر اختصاص یافت.

۷۳۰ میلیارد ریال برای توسعه ورزش استان بوشهر اختصاص یافت  عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان هیئت‌های ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: حمایت از ورزش و ورزشکاران را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی تقویت ورزش همگانی را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: انتظار می‌رود هیئت‌های ورزشی استان بوشهر و مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر با همکاری و مشارکت لازم زمینه توسعه ورزش همگانی را فراهم آورند.

 

استاندار بوشهر تصریح کرد: داشتن یک جامعه بانشاط نیازمند توسعه و تقویت فعالیت‌های ورزشی است و در این راستا باید به ورزش همگانی توجه خاصی صورت گیرد و همه نهادها برنامه‌های ورزش همگانی را حمایت کنند.

 

وی از افزایش اعتبارات هیئت‌های ورزشی استان بوشهر در سال جاری خبر داد و بیان کرد: در سال جاری چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به هیئت‌های ورزشی استان بوشهر پرداخت می‌شود.

 

گراوند با اشاره به تصویب پرداخت ۷۳۰ میلیارد ریال اعتبار به ورزش استان بوشهر در جریان سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، خاطرنشان کرد: این اعتبارات نقش بسیار مهمی در توسعه ورزش استان خواهد داشت.

 

وی از احداث پیست اسکله قایقرانی بوشهر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد و بیان کرد: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان بوشهر نیز ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص می‌یابد.

 

استاندار بوشهر از تخصیص اعتبارات مناسب برای تقویت ورزش همگانی در استان خبر داد و افزود: ساخت سالن سه هزار نفری و آغاز چند پروژه ورزشی دیگر در استان را در دستور کار داریم.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112347