کد خبر: 112330 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 ارديبهشت 1398 - 08:24
کپی مدارک هویتی در ادارات بوشهر حذف شد

اتحادخبر:  مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر گفت: در راستای روان سازی و سرعت بخشی در خدمت رسانی به مردم از سال جاری کپی از مدارک هویتی مردم در دستگاه های اجرایی استان حذف شد.

اتحادخبر:  مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر گفت: در راستای روان سازی و سرعت بخشی در خدمت رسانی به مردم از سال جاری کپی از مدارک هویتی مردم در دستگاه های اجرایی استان حذف شد.

 

 اسکندر پاسالار در نشست پوشش وقایع حیاتی شهرستان دشتی افزود: تمام تلاش دولت تدبیر وامید تحقق و اجرای دولت الکترونیک است و تنها راه اجرای موفق این طرح ملی دریافت کارت هوشمند ملی برای همه شهروندان واجد شرایط است.

 

وی اضافه کرد: شهرستان دشتی در زمینه درخواست و صدور کارت ملی هوشمند از شهرستان های موفق استان است و تا کنون 92 درصد شهروندان برای درخواست کارت ملی هوشمند ثبت نام کردند.

 

پاسالار ادامه داد: یکی از برنامه های مهم امسال اداره کل ثبت احوال استان بوشهر ثبت نشانی دقیق شهروندان در سامانه ثبت احوال بعنوان یک الزام قانونی است.

 

وی از همه شهروندان خواست با توجه به برگزاری انتخابات بسیار مهم مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال افرادی که تا کنون کارت ملی هوشمند دریافت نکردند هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و دریافت کارت خود اقدام کنند.

 

فرماندار دشتی گفت: از جمعیت 57 هزار و 766 نفری واجد شرایط این شهرستان تا کنون 92 درصد برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کردند.

 

عبدالله نادری افزود: در زمان حاضر 6 دفتر پیشخوان دولت و اداره ثبت احوال در شهرستان دشتی برای ثبت نام کارت هوشمند فعال هستند و شوراهای اسلامی و دهیاران باید برای اطلاع رسانی و تشویق مردم برای ثبت نام با این دفاتر همکاری لازم داشته باشند.

 

فرماندار دشتی اضافه کرد: در یکسال گذشته آمار طلاق در شهرستان دشتی کاهش یافته و امید است تلاش ها برای کاهش هرچه بیشتر این معضل اجتماعی در سال جاری ادامه یابد.

 

نادری افزود: امروز با تلاش وهمکاری همه دستگاه های اجرایی و دهیاران کار ثبت وقایع حیاتی در شهرستان به روز شده و در زمان حاضر 100 درصد وفات در موعد قانونی انجام می شود.

 

 

 

 

 

 

خلیج فارس

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112330