کد خبر: 112327 ، سرويس: حرف‌های شما
تاريخ انتشار: 24 ارديبهشت 1398 - 08:45
آیا اداره برق مشکلات و خسارات احتمالی را بعهده می گیرد؟
15 واحد مسکونی با 4 کنتور برق در شهر جم!

اتحاد خبر: مالکان 15 واحد مسکونی در یک مجتمع آپارتمانی در شهر جم از اینکه مجبورند هر 4 واحد مسکونی فقط با یک کنتور برق خود را تامین کنند اظهار گلایه و شکایت کردند. این مالکان در نامه ای به ریاست اداره برق شهرستان جم از وضعیت موجود و وعده های پیاپی برای حل مشکل نصب ترانس و وصل کنتور برق سایر واحدها گلایه مند بوده و نوشتند: «با توجه به تغذیه شدن ...

اتحاد خبر: مالکان 15 واحد مسکونی در یک مجتمع آپارتمانی در شهر جم از اینکه مجبورند هر 4 واحد مسکونی فقط با یک کنتور برق خود را تامین کنند اظهار گلایه و شکایت کردند.

 

این مالکان در نامه ای به ریاست اداره برق شهرستان جم از وضعیت موجود و وعده های پیاپی برای حل مشکل نصب ترانس و وصل کنتور برق سایر واحدها گلایه مند بوده و نوشتند: «با توجه به تغذیه شدن این آپارتمان که 15 واحد می باشد فقط با 3 کنتور تک فاز و یک کنتور 3 فاز مورد اعتراض می باشد که احتمال آتش سوزی و سوختن کنتورها به دلیل بار زیاد و افزایش میزان بهای قبض برق به صورت تصاعدی وجود دارد. لذا رفع این مشکل نیز در برنامه اولویت دار قرار بگیرد.»

 

یکی از ساکنین این مجتمع در گفتگو با اتحاد خبر گفت قریب به 8 ماه است مجتمع به مالکان تحویل شده و در بیشتر واحدهای آن خانواده ها ساکن گردیده اند و این در حالی است که اداره برق برای نصب ترانس و وصل سایر کنتورهای برق این مجتمع امروز و فردا کرده و به وعده هایش عمل نمی کند.

 






لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112327