کد خبر: 112324 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 ارديبهشت 1398 - 08:02
فرماندار گناوه:
شهرستان گناوه نیازمند تعداد بیشتری جایگاه سوخت است

اتحادخبر:  فرماندار گناوه گفت:شهرستان گناوه به جایگاه سوخت گاز طبیعی بیشتری نیاز دارد و لازم است که در این زمینه کار شود.

اتحادخبر:  فرماندار گناوه گفت:شهرستان گناوه به جایگاه سوخت گاز طبیعی بیشتری نیاز دارد و لازم است که در این زمینه کار شود.

شهرستان گناوه نیازمند تعداد بیشتری جایگاه سوخت است  سید علی پاک نژاد ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی و بررسی مشکلات جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) این شهرستان اظهار داشت: شهرستان گناوه به جایگاه سوخت گاز طبیعی بیشتری نیاز دارد و لازم است که در این زمینه کار شود و پیش بینی‌های لازم در دستور کار باشد.

وی افزود: جانمایی جایگاه جدید سوخت گاز طبیعی در شهرستان گناوه باید با همکاری دستگاه‌های مرتبط انجام شود و ایجاد این جایگاه‌ها در برنامه‌های آینده شهرستان مد نظر دستگاه‌های مربوطه قرار داشته باشید.

 

وی افزود: وجود جایگاه‌های سوخت جدید برای اهالی این شهرستان و مسافران و گردشگران زیادی که در طول سال بویژه ایام تعطیلات نوروز وارد این منطقه می‌شوند، بسیار ضروری و سودمند است و بخصوص برای ورودی‌های شهر باید برنامه ریزی در این زمینه صورت گیرد که شهرستان در سال‌های آینده دچار مشکل نشود.

 

وی با اشاره به مشکلات و مسائل جایگاه‌های سوخت شهرستان گناوه گفت: همه مسائل ایمنی و غیره در ساخت و نحوه ارائه خدمات جایگاه‌های سوخت رعایت شود تا مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

 

فرماندار گناوه یادآور شد: هدف همه ما خدمت رسانی هر چه مطلوب‌تر به مردم است و مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان آماده همکاری با جایگاه داران در زمینه بهبود شرایط و خدمت رسانی بهتر به مردم و جلب رضایت آنها هستند.

 

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112324