امروز: سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
    طراحی سایت خبری
تاريخ انتشار: 21 ارديبهشت 1398 - 18:13
با حکم هیات اختلاف استان

اتحاد خبر: در نشست امروز هیات حل اختلاف استان بوشهر که با حضور استاندار بوشهر، رئیس کل دادگستری استان ، حجت الاسلام خدری و سعادت از نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس و یکی از نمایندگان شورای عالی استان بوشهر تشکیل شد، شوراهای اسلامی شهرهای برازجان و آبپخش منحل شدند.یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود ...

اتحاد خبر: در نشست امروز هیات حل اختلاف استان بوشهر که با حضور استاندار بوشهر، رئیس کل دادگستری استان ، حجت الاسلام خدری و سعادت از نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس و یکی از نمایندگان شورای عالی استان بوشهر تشکیل شد، شوراهای اسلامی شهرهای برازجان و آبپخش منحل شدند.
یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی اظهار داشت: در اجرای ماده 25 آیین نامه مالی شهرداری ها، بودجه سالیانه شهرداری ها باید در یک زمان مشخص تنظیم تا زمینه اجرایی شدن آن به عمل آید.
وی ادامه داد: به استاد ماده 27 آیین نامه مالی شهرداری ها، موعد تصویب نهایی بودجه سالیانه به وسیله شورای اسلامی شهر و ابلاغ آن به شهرداری طبق ماده 67 قانون شهرداری ها ، حداکثر تا یکم اسفندماه سال قبل می باشد.
این منبع آگاه یادآور شد: از آنجا که شوراهای اسلامی شهرهای برازجان و آبپخش در موعد مقرر افدامی در این خصوص نکرده ، از مصادیق تخلف شورا محسوب شده و در این نشست حکم به انحلال آنها داده شده است.

گفتنی است حکم انحلال کلی این دو شورا زمانی عینیت می یابد که هیات حل اختلاف مرکزی نیز آن را تایید کند./سوک



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1398/02/28 - 07:39
1
2
خدا را شکر، شکر لله
اعضای شورا به جای اینکه به فکر حل مشکلات شهر و مردم باشند ، صرفا فکر تسویه حساب شخصی و منافع شخصی خود هستند.
1398/02/25 - 08:59
2
3
بهتر! شورای شهر برازجان که نبود،شورای شهر ((طایفه ها))بود.
1398/02/23 - 10:03
1
5
شورای شهر یک بدعت اضافی می باشد : درسالهای قبل که شورا نبود مگر کار شهر توسط شهردار انجام نمی گرفت ؟
1398/02/22 - 20:00
0
2
اینجوری پیش برود،میشه گفت یه نمیچه کاری صورت گرفته،
البته حضرات فرمودند عینیت نیافته،منظورش اینه قطعی نیست،
امکان داره ماست مالی باشه،
شایدم سناریو آماده سازی برای اسفند۹۸باشه،
1398/02/22 - 19:35
1
4
متاسفانه و بدبختانه شورای شهر شده برای عرض اندام و خودنمایی اعضای شورا
حاشیه‌های شورا بیشتر از کار مفیدشون بود ........... مردمی که فکر میکنن شورا خیلی به فکرشون هست
1398/02/22 - 17:40
1
3
امیدوارم انحلال شورای شهر برازجان همیشگی باشه .دست آقای استاندار و نمایندگان مجلس استان درد نکند.
1398/02/22 - 11:02
2
9
واقعا خبر خوبی بود. الان دیگه با خیال آسوده تر برن و تو هر مجلسی صرفا عکس و خودنمایی کنن.. بجای شرکت در جشن فلان مهد کودک یا کدام برنامه بی‌ربط برای... به وظایف قانونی خودشون میرسیدند
1398/02/22 - 10:21
1
15
خدا بیامرز رفتگان آقای استاندار وبقیه آقایان خدری وسعادت و...شورای برازجون ،جون مردم به لبشون رسونده بود.
1398/02/22 - 08:47
1
10
ای کاش تمام شوراهای کشور منحل می شدند
نهادی که فقط شده طایفه و طایفه کشی و هرکسی از شهردار سهم خواهی کردن
در بیشتر کشورها مردم مستقیم شهردار را برای مدتی انتخاب میکنند و پس از پایان مدت اگر به وعده هایش عمل کرد دوباره انتخاب میشود ودر برابر اکثریت مردم پاسخگو است اما در کشور ما در شوراها طایفه و قوم کشی است هرکی طایفه و قومش بیشتر است رای اش بیشتر نه انکه لیاقتش بیشتر است
.........
این است حکایت شورا در کشور ما
1398/02/21 - 22:05
1
13
الفاتحه
خدایاشکرت...حالا شهرداری نفس میکشه..شده بود شورای شهرداری نه شورای شهر
1398/02/21 - 20:50
1
12
انحلال شورایی که مدام درگیر اختلاف با شهرداری و گروگان گرفتن بودجه شهرداری برای فشار بر مردم برازجان هست قطعا به نفع شهروندان است امیدوارم پس از این شهروندان در انتخاب اعضای شوراها دقت بیشتری کنند.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

پربازدیدترین خبرها

پربحث ترین