کد خبر: 112192 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 ارديبهشت 1398 - 09:52
اصلاح و بهسازی خیابانهای پرتردد در دستور کار شهرداری برازجان؛
داشتن شهر خوب، حق مردم برازجان است!

اتحادخبر: یکی از معضلات ترافیکی شهر برازجان، مستهلک شدن آسفالت برخی خیابانها به خصوص در مناطق غیر مرکزی شهر است که همواره سبب وارد شدن آسیب‌های جدی به خودروهای شهروندان، وجود گره‌های ترافیکی به خصوص در ساعات پرترافیک، وقوع حوادث ناگوار و نیز ایجاد ناهمگونی در مبلمان و منظر شهری گردیده و عدم رضایت شهروندان را به دنبال داشته...

اتحادخبر: یکی از معضلات ترافیکی شهر برازجان، مستهلک شدن آسفالت برخی خیابانها به خصوص در مناطق غیر مرکزی شهر است که همواره سبب وارد شدن آسیب‌های جدی به خودروهای شهروندان، وجود گره‌های ترافیکی به خصوص در ساعات پرترافیک، وقوع حوادث ناگوار و نیز ایجاد ناهمگونی در مبلمان و منظر شهری گردیده و عدم رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

اخیرا و با توجه به دستور مهندس محمدی شهردار برازجان مبنی بر رسیدگی ویژه به مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار شهر در کنار انجام برنامه‌های معمول شهرداری، حوزه‌ی معاونت عمرانی شهرداری برازجان اقدام به اصلاح برخی گذرهای شهری نموده تا شاهد بهبود وضعیت ترافیک شهر برازجان باشیم. در همین راستا طرح اصلاح خیابان دکتر حسابی واقع در بخش شرقی شهر برازجان و نیز برخی خیابانهای پرتردد اما مستهلک شهر در دستور کار قرار گرفته است.


عملیات اجرایی اصلاح و بهسازی خیابان دکتر حسابی که یکی از پروژه‌های شاخص این طرح است به طول ۴۲۰ متر طی روزهای اخیر آغاز گردیده و به سرعت در حال اجراست. این پروژه شامل عملیات اجرایی بدین شرح است: برداشتن آسفالت، زیرسازی و آسفالت مجدد خیابان به طول ۴۲۰ متر و مساحت ۵۴۶۰ مترمربع، اجرای جدول تک‌لبه با کانیوا به طول ۴۲۰ متر، اجرای ۴۵۰ متر سنگ جدول بصورت کانال، اجرای ۲۵ متر پل فلزی و کفپوش بتنی به مساحت ۱۶۸۰ مترمربع در یک طرف پیاده رو که در مساحت ۹۲۴۰ مترمربعی این خیابان اجرا خواهد گردید.















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112192