کد خبر: 112146 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 ارديبهشت 1398 - 11:11
۳۴ میلیارد ریال بسته غذایی بین نیازمندان استان بوشهر توزیع می‌شود

اتحادخبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: در ۱۰ روز نخست ماه مبارک رمضان به ۱۷ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر هر خانوار ۲۰۰ هزار تومان ۳۴ میلیارد ریال بسته غذایی توزیع می‌شود.

اتحادخبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: در ۱۰ روز نخست ماه مبارک رمضان به ۱۷ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر هر خانوار ۲۰۰ هزار تومان ۳۴ میلیارد ریال بسته غذایی توزیع می‌شود.

34 میلیارد ریال بسته غذایی بین نیازمندان استان بوشهر توزیع می‌شود

 احمد لطفی صبح امروز در نشست بررسی روند رسیدگی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان با بیان اینکه در ماه با فضلیت رمضان برنامه‌های متنوعی ویژه رسیدگی به نیازمندان اجراء می‌شود اظهار داشت: در این راستا طرح هم‌نشینی با ولی نعمتان با همکاری خیران و مسئولان اجراء می‌شود که افراد متمکن با سرکشی از خانواده نیازمندان به آنان کمک می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه در طرح یاد شده به مشکلات نیازمندان رسیدگی می‌شود تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی در ماه مبارک رمضان به 1500 خانوار بی‌بضاعت و نیازمند استان بوشهر سرکشی و بخشی از مشکلات آنان رفع می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از اجرای طرح اکرام ایتام خبر داد و بیان کرد: در این طرح که در طول ماه بهار قرآن برگزار می‌شود با دعوت از 5 هزار نفر از افراد نیکوکار و خیر استان بوشهر خدمات ویژه به کودکان یتیم و بدسرپرست ارائه می‌شود.

 

لطفی با بیان اینکه 1500  کودک یتیم و غیریتیم نیازمند، بدون حامی هستند خاطر نشان کرد: متوسط دریافتی ایتام و محسنین در طرح اکرام ایتام ماهانه 180 هزار تومان است که با برنامه‌ریزی به 250 هزار تومان افزایش می‌یابد.

 

وی با اشاره به پرداخت 16 میلیارد تومان سال گذشته به افراد تحت پوشش طرح اکرام ایتام از سوی خیران و حامیان کودکان نیازمند استان بوشهر گفت: سال قبل خدمات ارائه شده به این کودکان نسبت به سال ماقبل آن 156 درصد رشد داشته است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه شش‌هزار کودک یتیم و غیریتیم از خدمات طرح حامیان استفاده می‌‌کنند افزود: اکنون 1500 کودک یتیم و غیر یتیم فاقد حامی هستند که تلاش می‌شود افراد نیکوکار در ماه مبارک رمضان حمایت این کودکان را بر عهده بگیرند.

 

لطفی از اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان کرد: یکی از روش‌های اطعام نیازمندان اهداء بسته‌های کالایی به هر خانوار به ارزش 200 هزار تومان است که با همکاری خیران محقق می‌شود.

 

وی با بیان اینکه 28 هزار خانوار بی بضاعت تحت پوشش کمیته استان بوشهر است گفت: بیش از 60 درصد این خانوارها تحت پوشش دریافت بسته کالایی 200 هزار تومانی در ماه مبارک رمضان قرار می‌گیرند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر خاطر نشان کرد: در 10 روز نخست ماه مبارک رمضان به 17 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر هر خانوار 200 هزار تومان 34 میلیارد ریال بسته غذایی توزیع می‌شود.

 

لطفی تهیه و توزیع غذای گرم را از دیگر برنامه‌ها در اطعام نیازمندان دانست و افزود: در طول ماه مبارک رمضان با تهیه غذای گرم از طریق آشپزخانه‌هایی که در نقاط مختلف استان بوشهر مستقر شده در اختیار مستمندان قرار می‌گیرد.

 

وی بیان کرد: مراکز صنعتی، نظامی، دانشگاهی، رستوران‌ها و دیگر مراکز در امر تهیه و توزیع غذایی گرم نیازمندان استان بوشهر همکاری می‌کنند.

 

 

 

 

تسنیم

 

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/112146