امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 19 ارديبهشت 1398 - 06:30

اتحادخبر:فال روزانه پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398

اتحادخبر:فال روزانه پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که 19 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با اراده، شاد و پرانرژی، دارای اعتماد به نفس، مدیر و مدبر و با انگیزه هستید. شما حس ششمی بسیار قوی دارید و در کنار آن از استعدادهای بسیار و قدرت تخیلی تحسین برانگیز برخودار هستید. شما شخصی با صداقت و طرفدار سادگی هستید، اما باید سعی کنید ویژگی های منفی خود از جمله دمدمی مزاجی و ناسپاسی نسبت به دیگران را کنار بگذارید.امسال فرصت های فوق العاده ای برای دست یابی به موفقیت در اختیارتان قرار خواهند گرفت، اما باید مواظب باشید که در رقابت با دیگران این فرصت ها را از دست ندهید، پس چشم و گوشتان را خوب باز کنید. سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید به ثمر خواهند نشست و سودی بسیار بیشتر از آنچه انتظار داشته اید را به دست خواهید آورد. شما امسال فرصت های زیادی برای انجام کارهایی که خودتان دوست دارید و حالتان را خوب می کنند به دست خواهید آورد. در نیمه ی دوم سال احتمال اینکه به یک سفر زیارتی و یا سیاحتی بروید بسیار زیاد خواهد بود. وضعیت سلامتی شما امسال خوب خواهد بود، اما نگرانی برای سلامتی یکی از اعضای مسن خانواده تان اجتناب ناپذیر خواهد بود. دوستی ها و روابطی که در طول امسال آغاز می کنید روابط خوب و مفیدی خواهند بود. اگر امسال عاشق شوید احتمال اینکه با شخصی که دوستش دارید ازدواج کنید بسیار زیاد خواهد بود. مرداد، مهر، بهمن و فروردین بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۱۹/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز اگر به صورت کاملا اتفاقی با یکی از دوستا و یا همکاران قدیمیتان برخورد کردید تعجب نکنید. این دیدار اتفاقی قرار است تأثیری در شما ایجاد کند که باعث می شود زندگی خود را از آخرین باری که او را دیده اید از نظر بگذرانید و ببینید که در این مدت چه راهی را طی کرده و چقدر پیشرفت کرده اید. شاید نتیجه ای که این تحلیل و بررسی برایتان به همراه دارد از نظر شما چندان رضایت بخش نباشد، شاید حتی به این نتیجه برسید که اصلا راهتان را اشتباه انتخاب کرده اید. در هر صورت این دیدار تأثیراتی جدی روی شما خواهد گذاشت و شاید حتی باعث شود تصمیم بگیرید مسیر جدیدی را برای خود انتخاب کنید که بیشتر دوستش داشته باشید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز روز خوش شانسی شماست. به صورتی کاملا غیر منتظره مبلغ قابل توجهی به دستتان خواهد رسید که می تواند در نتیجه ی ترفیع رتبه ی کاری، افزایش حقوق و یا حق الزحمه ی پروژه ای باشد که انتظار نداشته اید به این زودی ها پولش به دستتان برسد. این درست همان چیزی است که شما برای بهتر کردن حالتان و سبک زندگیتان به آن نیاز داشته اید. عاقل باشید و پولتان را برای چیزهای احمقانه و غیرضروری خرج نکنید. شما می توانید با یک سرمایه گذاری عاقلانه پولتان را چندیدن برابر کرده و حتی مسیر زندگیتان را برای همیشه تغییر دهید. اگر گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری ندارید حداقل پولتان را پس انداز کنید!

فال روزانه ۱۹/ ۰۲/ ۱۳۹۸

در آینده ی نزدیک شما به یک سفر هوایی خواهید رفت. اگر خودتان دارید برای این سفر برنامه ریزی می کنید امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای خرید بلیط هایتان باشد و احتمال اینکه بتوانید با قیمتی بسیار مناسب بلیط هایتان را بخرید خیلی زیاد است. شاید این اواخر کمی احساس سرگشتگی و بلاتکلیفی داشته باشید و از روند تکراری کارهای روزمره تان خسته شده باشید. اگر امروز کسی شما را به جایی یا کاری دعوت کرد که به نظرتان جالب بود دعوت او را بپذیرید. اگر به یک سفر یکی دو روزه و یا حتی پیک نیک در بیرون از شهر دعوت شدید بدون هیچ تردیدی بپذیرید زیرا به احتمال زیاد حسابی خوش خواهید گذراند و از رفتن پشیمان نخواهید شد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز شانس به شما روی آورده است، پس اگر مبلغ زیادی به صورت کاملا غیرمنتظره به حسابتان واریز شد اصلا تعجب نکنید. حتی اگر هیچ راه دیگری برای به دست آوردن چنین پولی نداشته باشید این پول در قالب یک هدیه، به دستتان خواهد رسید. شاید خودتان هم باور نکنید که چرا این پول را به دست آورده اید و پاداش کدام کار خوبتان است، اما لزومی ندارد که جواب این سوال را بدانید، فقط از آنچه به دست آورده اید لذت ببرید و از سخاوتی که در حق شما داشته اند حداکثر استفاده را ببرید. شاید در روابط عاطفی به اندازه ی مسائل مالی خوش شانس نباشید، اما مشکلاتی که ممکن است برایتان پیش بیایند خیلی زود حل خواهند شد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز شما نتیجه ی تمرین ها و مطالعاتی که در این اواخر داشته اید را خواهید دید و ثمره ی زحماتتان را برداشت خواهید کرد. شما توانایی های خود را، به ویژه در زمینه ی استفاده از تکنولوژی مدرن، به میزان قابل ملاحظه ای افزایش داده اید و در نتیجه می توانید خودتان را با خیال راحت برای ترفیع رتبه ی کاریتان و یا بالا رفتن حقوقتان آماده کنید. این حداقل پاداشی است که رئیستان به خاطر این همه سخت کوشی و تلاش می تواند به شما بدهد. اگر با همین فرمان پیش بروید خیلی زود ممکن است خودتان را به پست های مدیریتی برسانید. اگر با وجود این همه تلاش خبری از پیشرفت نشد شاید لازم باشد به فکر پیدا کردن کار دیگری باشید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز اطلاعات مهمی را دریافت خواهید کرد که می توانند اثرات پایداری روی زندگی شما داشته باشند. در نتیجه ی دریافت این اطلاعات ممکن است شغلتان را تغییر دهید و یا تصمیم بگیرید به بخش دیگری از کشور و یا حتی یک کشور دیگر نقل مکان کنید. ایجاد چنین تغییرات بزرگی ممکن است شما را تا حدودی عصبی و نگران کند، اما ایمان داشته باشید که این تغییرات در جهت مثبت هستند و زندگی شما را بهتر خواهند کرد. از ریسک کردن ترسی نداشته باشید و اجازه ندهید حرف های ناامید کننده ی اطرافیان و انرژی منفی که آنها به شما منتقل می کنند شما را از دنبال کردن اهداف جدیدی که برای خود تعیین کرده اید منصرف کنند.

فال روزانه ۱۹/ ۰۲/ ۱۳۹۸

اگر هنوز تنها هستید و نیمه ی گمشده تان را پیدا نکرده اید خوشحال باشید، زیرا تمام نشانه ها حاکی از آن است که به همین زودی اوضاع تغییر خواهد کرد. شاید یکی از دوستانتان شما را به یک دورهمی دوستانه دعوت کند که در آن با عشق زندگیتان آشنا خواهید شد، شاید هم به صورت ناگهانی عاشق یکی از افراد فامیل و یا آشنایانتان شوید که مدت ها او را می شناخته اید اما هیچ احساسی به او نداشته اید. اگر عشقتان را پیش از این پیدا کرده باشید هم امروز فرصت بسیار خوبی برای این که جان تازه ای به رابطه تان ببخشید خواهد بود. از این فرصت استفاده کرده و نعمت داشتن همدیگر را در یک خلوت دو نفره جشن بگیرید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۲/ ۱۳۹۸

شما قدرت زیادی در قانع کردن دیگران و همراه کردن آنها با نظرات خود دارید، اما امروز باید مواظب باشید که در تلاش برای قانع کردن بقیه به پذیرفتن آنچه شما می گویید و به نظرتان درست است زیاده روی نکنید. حرف هایتان را بزنید و هر کاری که فکر می کنید برای همراه کردن دیگران با خودتان از دستتان برمی آید را انجام دهید، اما در نهایت اجازه بدهید خودشان در مورد اینکه حرفتان را بپذیرند یا خیر تصمیم گیری کنند. لزومی ندارد که آنچه به نظر شما «کار درست» است از نظر دیگران هم درست باشد. شاید با این روش همراهان کمتری را برای خودتان پیدا کنید، اما حداقل مطمئن هستید که واقعا و تا آخر با شما همراه خواهند بود.

فال روزانه ۱۹/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز می تواند برای شما روز فوق العاده ای باشد. شاید به صورت کاملا غیر منتظره و حتی بی دلیل ترفیع رتبه بگیرید و کارتان را از این به بعد در موقعیتی بالاتر و بهتر ادامه دهید. اگر فکر می کنید دوست و یا همکاری در رسیدن شما به این موقعیت نقش داشته است از او تشکر کنید و حتی اگر لازم می دانید این کار را با خریدن یک هدیه و یا دعوت او به یک رستوران انجام دهید. موقعیت جدیدی که به دست آورده اید می تواند به زندگی شما جهت تازه ای بدهد، خودتان را برای این کار جدید و مسئولیت هایی که برایتان به همراه خواهد داشت آماده کنید. اگر در پایان روز برایتان وقتی باقی مانده بود این موفقیت را همراه با دوستان و خانواده تان جشن بگیرید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز شما حتی اگر احساس چندان مثبتی نداشته باشید هم هیچ راهی جز کسب موفقیت نخواهید داشت. شاید قرار باشد در یک کار گروهی که به وقت و انرژی زیادی احتیاج دارد شرکت کنید، خبر خوبی که برایتان داریم این است که این کار خیلی سریعتر از آن چیزی که خودتان فکر می کنید به نتیجه خواهد رسید و تأثیر زحماتی که امروز می کشید را خیلی زود خواهید دید، پس حتی اگر لازم شد تا آخر شب کار کنید هم دست از تلاش برندارید. باور کنید خیلی زود می توانید این خستگی ها را جبران کرده و پولی خیلی بیشتر از انتظاری که داشته اید به دست خواهید آورد. اگر لازم شد حتی برنامه های تفریحی که برای امشب داشته اید را کنسل کنید!

فال روزانه ۱۹/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز شما سرشار از انرژی و احساسات و افکار مثبت هستید. با این شرایط شما می توانید هر کاری را که خودتان دلتان بخواهد به راحتی انجام دهید. این وضعیت شما را به این نتیجه خواهد رساند که اگر منفی بافی های همیشگی تان را کنار بگذارید می توانید خیلی موفق تر از آن چیزی شوید که در حال حاضر هستید. این تصمیم می تواند زندگی شما را در مسیر جدید قرار دهد. امروز شما باید بین چند نفری که در این چند وقت اخیر به شما ابراز علاقه کرده اند یک نفر را انتخاب کنید. شاید این انتخاب برای شما دشوار باشد، اما یادتان باشد که هر کسی هم ویژگی های مثبت دارد و هم ویژگی های منفی، پس همان شخصی را انتخاب کنید که واقعا دوستش دارید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز شاید دلتان نخواهد از خانه بیرون بروید. شما زیاد حال و حوصله ی شرکت در فعالیت های اجتماعی را ندارید و ترجیح می دهید تا جای ممکن تنها باشید. شاید بخواهید در خلوت خودتان به عکس های قدیمی نگاه کنید و یا دفتر خاطرات دوران دبیرستان خودتان با بخوانید و یا به سراغ انبار خانه تان بروید و برای پیدا کردن وسایل قدیمی خاطره انگیز مشغول جستجو شوید. این کار می تواند اثرات سازنده ای روی شما داشته باشد و شما را برای پاک کردن برخی چیزها از ذهنتان آماده کند و راه را برای تجربه های جدید باز کند. با تجربه و آگاهی هایی که در این سالها به دست آورده اید برخی مسائلی که در گذشته برایتان پیش آمده بودند دیگر بی اهمیت شده اند.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...