امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 16 ارديبهشت 1398 - 06:36

اتحادخبر:فال روزانه دوشنبه 16 اردیبهشت 1398

اتحادخبر:فال روزانه دوشنبه 16 اردیبهشت 1398

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشن است

 

دوست عزیزی که 16 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی عملگرا، حساس، خونگرم و اجتماعی، سیاستمدار و مثبت اندیش هستید. شما از حافظه ای قوی، بنیه ی جسمانی بسیار خوب و شخصیتی قدرتمند بهره مند هستید. دوستان و آشنایانتان برای شما احترام ویژه ای قائل هستند و شما را به عنوان شخصی حمایتگر و قابل اعتماد می شناسند، با این حال شما برخی ویژگی های منفی نیز دارید و گاهی عصبی، بی حوصله و حتی ترسو می شوید. امسال شما با اشخاص تأثیرگذار و با نفوذی آشنا خواهید شد که حداقل کاری که برای شما می کنند این است که به شما روحیه و انگیزه می دهد، حتی ممکن است با قدرت و نفوذی که دارند شانس به دست آوردن موقعیت های بسیاری را در اختیار شما قرار دهند. اگر از فرصت هایی که در اختیارتان قرار می گیرند به خوبی استفاده کنید شهرت و ثروت قابل توجهی به دست خواهید آورد. اگر در حال تحصیل هستید امسال وضعیت تحصیلی شما بسیار خوب خواهد بود و با نتایجی که به دست می آورید باعث افتخار خانواده تان خواهید شد. از پول قرض گرتن، از هر کسی خودداری کنید زیرا پس دادن بدهی هایتان برای شما کار راحتی نخواهد بود و ممکن است خودتان را به دردس بیندازید. اگر هنوز تنها هستید امسال احتمال اینکه رابطه ی جدیدی را آغاز کنید و خیلی سریع این رابطه برایتان جدی شود خیلی زیاد خواهد بود، حتی اگر قصد ازدواج داشته باشید ممکن است همین امسال به خانه ی بخت هم بروید. بهترین ماه های امسال خرداد، مرداد، آذر و بهمن هستند.

فال روزانه ۱۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز شما و شخصی که دوست دارید در وضعیت عجیبی قرار گرفته اید. مکالماتی که بین شما صورت می گیرند مبهم هستند و به سادگی بین شما سوء تفاهم هایی به وجود خواهند آمد که ممکن است باعث ایجاد دلخوری و ناراحتی شوند. شما باید در انتخاب کلمات دقتی بیشتر از همیشه داشته باشید و تمام تلاشتان را بکنید که بهترین واژه ها را برای رساندن منظورتان انتخاب کنید، در غیر این صورت حتی اگر به ظاهر مشکلی پیش نیاید هم رابطه تان تحت تأثیر این شرایط قرار خواهد گرفت و شاید طرف مقابلتان فکر کند که شما تفاهم لازم را با هم ندارید. یادتان باشد در محل کارتان کارهای زیادی در انتظارتان هستند، پس خودتان را بیش از حد با مسائل عاطفی درگیر نکنید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز حس ششم شما خیلی قوی شده است، اما ممکن است خود شما نتوانید پیام هایی که این حس درونیتان دارد به شما می دهد را به خوبی درک کنید. احساسات، تصویرها و نمادهایی که شما دریافت می کنید و برداشت هایی که از روابط خود با اطرافیانتان دارید گنگ و مبهم شده اند و خیلی سریع دچار سوء تفاهم می شوید. از نشان دادن واکنش های ناگهانی خودداری کنید، اما برداشت هایی که از موقعیت های مختلف و برخودهایی که با اطرافیانتان داشته اید را یک جایی برای خودتان یادداشت کنید و روز بعد دوباره به آنها رجوع کنید. تا آن زمان این هاله ی ابهامی که شما را در بر گرفته برداشته خواهد شد و می توانید درک بهتری از شرایط داشته باشید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز خلاقیت و انرژی شما در سطح بالایی قرار گرفته اند اما ممکن است نتوانید از آنها به آن شکلی که خودتان دلتان می خواهد استفاده کنید. شما ایده های زیادی در سر دارید اما نمی دانید چطور باید آنها را به کار ببندید و مورد استفاده قرار دهید. در چنین شرایطی بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که ایده هایتان را یک جا یادداشت کنید. اگر این کار را انجام دهید شاید حتی مجبور نباشید تا دفعه ی بعد که به یادداشت هایتان رجوع می کنید صبر کنید. همین که دست به قلم شوید احتمال دارد راه های عملی کردن ایده هایتان نیز به ذهنتان برسند. امروز حواستان به کیف پولتان باشد، زیرا احتمال اینکه آن را گم کرده و یا مورد سرقت قرار بگیرید زیاد است.

فال روزانه ۱۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز یکی از اعضای خانواده تان دارد از شما و یا حتی از همه ی اهل خانه فاصله می گیرد و در لاک تنهایی خود فرو رفته است. به نظر می رسد که این شخص دارد از لحاظ عاطفی دوره ای بحرانی را پشت سر می گذارد و احتمال دارد آنقدر به شما اعتماد نداشته باشد که در مورد این موضوع با شما صحبت کند. بهتر است سعی نکنید او را وادار کنید در مورد دلیل رفتارهای امروزش با شما صحبت کند، کمی به او وقت بدهید و مطمئن باشید خودش وقتی که آماده باشد در مورد این موضوع با شما صحبت خواهد کرد. همه ی ما گاهی نیاز داریم به حال خودمان رها شویم، پس صبور باشید و سرتان را با کارهای زیادی که در انتظارتان هستند گرم نگه دارید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز تماس های تلفنی عجیبی دریافت خواهید کرد، چند بار تلفن قطع می شود، شماره تان به اشتباه گرفته می شود و یا دوستان و آشنایانتان وقتی با شما تماس می گیرند فراموش می کنند که چه کاری با شما داشته اند. به طور کلی امروز از آن روزهایی است که برقراری ارتباط با دیگران کار راحتی نخواهد بود و باید برای رساندن منظور خودتان به طرف مقابلتان وقت و انرژی بیشتری را صرف کنید. سعی کنید واژه های درست را انتخاب کنید و حرف هایتان را با جزئیات کافی همراه کرده و از اینکه طرف مقابلتان منظورتان را فهمیده است اطمینان حاصل کنید. اگر از دست همسرتان ناراحت هستید این موضوع را به او بگویید، انتظار نداشته باشید خودش این موضوع را حدس بزند!

فال روزانه ۱۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز به نظر می رسد که مسائل مالی بهم ریخته اند و نمی توان کنترل اوضاع را بار دیگر به راحتی در دست گرفت. انگار آن حس عملگرایی همیشگیتان شما را ترک کرده است و این موضوع شمایی که همیشه خیلی خوب می دانید چطور باید با مسائل مادی دست و پنجه نرم کنید را عصبی و نگران کرده است. خونسردی خودتان را حفظ کنید، زیرا این وضعیت کاملا موقتی است و این احساس بلاتکلیفی و ناتوانی تا فردا از بین خواهد رفت. اگر وضعیت اضطراری نیست و به رسیدگی فوری نیاز ندارد یکی دو روزی دست نگه داشته و در غیر این صورت از یک نفر که مورد اعتمادتان است کمک گرفته و زیاد به خودتان سخت نگیرید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

شما در گیر و دار انجام یک پروزه ی هیجان انگیز با همکاری یک نفر دیگر هستید و دلتان می خواهد هر چه سریعتر کارتان را به نتیجه برسانید تا بتوانید آن را با دیگران به اشتراک گذاشته و در معرض دید عموم قرار دهید، اما امروز احساس می کنید که ذهنتان تمرکز کافی را ندارد و این حواس پرتی شما را آشفته و نگران کرده است. خودتان را به خاطر این شرایط ناراحت نکنید، زیرا چنین مشکلاتی برای همه پیش می آیند. شاید بهتر باشد امروز را به خودتان استراحت داده و از اصرار و پافشاری برای تکمیل کارتان دست بردارید. کمی صبور باشید، تا فردا اوضاع به حالت عادی خود باز خواهد گشت و می توانید هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

اگر مدتی در این فکر بوده اید که روزی را به تفکر و تعمق اختصاص داده و از کارهای روزمره دست بکشید امروز می تواند بهترین فرصت ممکن برای انجام این کار باشد. شما امروز از دغدغه ی کارهای روزمره تان فارغ شده اید و ذهنتان در موقعیت منحصر به فردی قرار گرفته و از مرحله ی توجه به مادیات رد شده است. امروز با توجه به وضعیت ذهنی شما می تواند روز بسیار خوبی برای انجام فعالیت های هنری نیز باشد. شما در انجام هرگونه کار هنری موفق خواهید بود، اما انتظار نداشته باشید که بتوانید در زمینه ی انجام کارهای دیگر زیاد مفید واقع شوید، زیرا امروز شما از این دنیای مادی فاصله گرفته اید و نمی توانید بخشی از آن باشید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز شما دلتان می خواهد با گذشته خود ارتباط برقرار کنید و به همین خاطر هم ترجیح می دهید با دوستان قدیمیتان ارتباط برقرار کرده و یا به محل بچگی هایتان سری بزنید. حتی اگر این کارها را نکنید هم هر لحظه ممکن است به خودتان آمده و ببینید که مشغول خاطره بازی با خودتان هستید و ذهنتان درگیر خاطرات خوب و بد گذشته است. اکنون زمان خوبی است برای این که با برخی از اتفاقات منفی و ناخوشایند گذشته خود برای همیشه خداحافظی کنید. البته این درگیری شما با گذشته هایتان ممکن است باعث نگرانی شریک زندگیتان شده و موجب شود که فکر کند به یاد عشق گذشته خود هستید، به او اطمینان خاطر بدهید و بگویید چقدر دوستش دارید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

اگر شما به خاطر عشق و محبت و توجه زیادی که برخی از اطرافیانتان به شما نثار می کنند نگران هستید، احساس نکنید که باید حتما با ابراز عشق و علاقه بیش از اندازه این کار آنها را جبران کنید. این روش مناسبی نخواهد بود، سعی کنید رفتار طبیعی خودتان را داشته باشید، اما به محبت هایی که به شما می شود توجه بیشتری داشته باشید تا ببینید چقدر اطرافیانتان برای شما ارزش قائل می شوند و علاوه بر آن، چقدر برای شما ارزش دارند. اگر رفتار درستی داشته باشید شاید فردی که به شما بسیار نزدیک است طی چند ماه آینده از شما بخواهد که تعهد خود را نسب به او جدی تر کرده و رابطه تان را وارد مرحله جدیدی بکنید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

اکنون زمان مناسبی برای این که بخواهید تعهد خود را نسبت به رابطه عاطفیتان بیشتر و جدیتر کنید نیست. شما این اواخر از وضعیت موجود زیاد راضی نبوده اید و ممکن است که ویژگی های شخصیتی طرف مقابلتان دلیل اصلی این احساس نارضایتی شما باشند. یکی دو ماه برای حل این مشکل به خودتان فرصت دهید و اگر توانستید آن را حل کنید با خیال راحت راهتان را ادامه دهید. اگر کسی اشتباهات گذشته شما را به رویتان می آورد خونسردیتان را از دست ندهید، به احتمال زیاد این دقیقا همان چیزی است که آنها می خواهند، با این کار تنها آنها را به هدفشان خواهید رساند. بهتر است با لبخندی بی تفاوت به آنها بگویید گذشته ها گذشته و این آینده است که اهمیت دارد.

فال روزانه ۱۶/ ۰۲/ ۱۳۹۸

شما طی ماه گذشته به مشکلاتی که در روابط عاطفیتان وجود دارند رسیدگی نکرده اید و اکنون زمان آن فرا رسیده است که یک بار دیگر به طور جدی همه چیز را برسی کرده و به مسائل و مشکلات موجود فکر کرده و راه حلی برای آنها پیدا کنید. شاید شما بعضی چیزها را از خودتان مخفی کرده باشید! شما نیاز دارید که در مورد خواسته هایتان و انتظاراتی که از زندگی شخصی خود دارید با خودتان صداقت بیشتری داشته باشید. امروز هر هدفی که دلتان می خواهد را دنبال کنید و مطمئن باشید که به آن خواهید رسید، از خریدن شیء مورد علاقه تان به قیمتی باورنکردنی گرفته، تا تحت تأثیر گذاشتن فردی که دوست دارید، هر کاری که بخواهید انجام دهید به سادگی میسر خواهد شد.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 13 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • تحقق دفاع مشروع
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 2 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 5 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 7 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...