کد خبر: 111431 ، سرويس: حرف‌های شما
تاريخ انتشار: 04 ارديبهشت 1398 - 11:48
مشکلات تردد وسایل نقلیه سنگین برای محله سیلو برازجان

اتحادخبر:به دلیل تراکم کامیون های حامل گندم جهت تخلیه در سیلوی برازجان؛ محله استقرار این سیلو به پارکینگ شبانه روزی تبدیل شده و موجب سلب آرامش و آسایش اهالی این محله گردیده است.

اتحادخبر: به دلیل تراکم کامیون های حامل گندم جهت تخلیه در سیلوی برازجان؛ محله استقرار این سیلو به پارکینگ شبانه روزی تبدیل شده و موجب سلب آرامش و آسایش اهالی این محله گردیده است.


با وجود این که ورود وسایل نقلیه سنگین به شهر ممنوع می باشد؛ اما هر سال به دلیل مدیریت ضعیف حاکم بر سیلوی برازجان؛ تعدد و تکثر کامیون ها، آرامش را از زندگی روزانه مردم می گیرد. در کجای دنیا سراغ دارید که کامیون ها به وسط شهر آمده و شهر را به پارکینگی عظیم تبدیل کنند؟


انبار دوم سیلو که چند سال قبل در منطقه سیلو بنا شد نیز غیر قانونی است زیرا در زمان ساخت انبار به فکر بافت مسکونی و شهری هم می بودند که به این موضوع مهم در آن زمان توجهی نشد. سوال اینجاست که مسئولین مرتبط از چه قانونی استفاده کرده اند که این انبار گندم را وسط شهر بنا نموده اند؟ نباید به بار ترافیکی ایجاد شده توسط می اندیشیدند؟ نباید برای آلودگی های زیست محیطی این سیلوی گندم؛ دوراندیشی می شد؟


 باید برای پذیرش کامیون ها برنامه ریزی صورت گیرد نه این که بدون برنامه، صدها کامیون وارد شهر و محله شوند. وقتی خیابانی که عرض آن 9 متر است توسط کامیونی با عرض 4متر اشغال می شود، چگونه وسایل نقلیه محل می توانند عبور و مرور کنند؟ آلودگی صوتی این کامیون ها، خواب و آسایش مردم محل را بهم زده است. همچنین سنگ و آشغال ریخته شده توسط این مهمانان ناخوانده باعث شده که محل و خیابان کثیف شوند.



مهرنجانی نماینده اهالی

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/111431