کد خبر: 111294 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 ارديبهشت 1398 - 10:15
فرماندار گناوه:
اسکان مسافران نوروزی در گناوه به خوبی کنترل و مدیریت شد

اتحادخبر: فرماندار شهرستان گناوه گفت: اسکان مسافران نوروزی در گناوه به خوبی کنترل و مدیریت شد.

اتحادخبر: فرماندار شهرستان گناوه گفت: اسکان مسافران نوروزی در گناوه به خوبی کنترل و مدیریت شد.

اسکان مسافران نوروزی در گناوه به خوبی کنترل و مدیریت شد

 سید علی پاک نژاد صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: با یاری و کمک خداوند متعال و تلاش همه همکاران یک نوروز خوب و موفق را پشت سر گذاشتیم و کمیته ستاد اسکان با برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و همکارانشان توانستند به خوبی آن را کنترل و مدیریت کنند.

 

وی افزود: متأسفانه بعضی از استان‌های کشور دچار سیل زدگی شد و شهرستان گناوه نیز مانند دیگر مناطق کشور کمک‌های نوع دوستانه خود را به این مناطق ارسال کرد که در این بین آموزش و پرورش شهرستان با ارسال دو کامیون کالا و همچنین وجه نقد به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کمک شایانی از سوی شهرستان داشت که جا دارد تشکر ویژه‌ای از فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا و مجموعه آموزش و پرورش داشته باشیم.

 

فرماندار گناوه اظهار داشت: بزرگداشت هفته معلم را پیش رو خواهیم داشت و باید قدر این روز بزرگ را به خوبی دانست و برنامه‌هایی در خور شأن و منزلت معلم برای فرهنگیان عزیز و زحمتکش تدارک دیده شود.

 

وی تصریح کرد: روند رشد و سیر صعودی آموزش و پرورش شهرستان گناوه در چند سال اخیر در سطح استان چشمگیر و موفقیت‌آمیز بوده است و این نتیجه همت و تلاش بسیار زیاد مجموعه آموزش و پرورش است.

 

اسکندر احمدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه در این جلسه گفت: اولین محموله ۵۰۰ میلیون ریالی آموزش و پرورش شهرستان به مناطق سیل زده ارسال شد و طی هفته‌های اخیر نیز دومین محموله را به این مناطق ارسال خواهیم کرد.

 

وی افزود: به مناسبت هفته معلم برنامه‌هایی از قبیل غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه محترم و شرکت در نماز جمعه، دیدار و تقدیر از خانواده‌های شهدای فرهنگی و بازنشستگان آموزش و پرورش، برگزاری مراسم روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه شهرستان و استانی، برگزاری زیارت عاشورا، برگزاری مسابقات ورزشی، کمک به اردوی بازنشستگان شهرستان و تقدیر از هزار و ۵۰ دانش‌آموز مقام‌آور فرهنگی و هنری را برگزار خواهیم کرد.

 

احمدی اظهار داشت: مراسم تقدیر از معلمان نمونه، دانش‌آموزان مقام‌آور فرهنگی و هنری و تجلیل از خانواده‌های شهدای فرهنگی و بازنشستگان روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در تالار استاد بهزاد برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

مهر

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/111294