کد خبر: 111241 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 ارديبهشت 1398 - 09:58
نمایش «دست من» در بوشهر به روی صحنه می‌رود+ زمان و مکان

اتحاد خبر:نمایش «دست من» نوشته تیم کراوچ و کارگردانی علی باقری دوشنبه 2 اردیبهشت ماه در بوشهر به روی صحنه می‌رود.به گزارش اتحاد خبر، داستان «دست من» با این موضوع که یک حرکت کوچک چطور می تواند تاثیری بزرگ بگذارد و گاهی عاملی که باعث شهرت و اعتبار ما می شود، از درون در حال پوسیدن و کشتن ماست، می باشد....

اتحاد خبر:نمایش «دست من» نوشته تیم کراوچ و کارگردانی علی باقری دوشنبه 2 اردیبهشت ماه در بوشهر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اتحاد خبر، داستان «دست من» با این موضوع که یک حرکت کوچک چطور می تواند تاثیری بزرگ بگذارد و گاهی عاملی که باعث شهرت و اعتبار ما می شود، از درون در حال پوسیدن و کشتن ماست، می باشد.


تنها بازیگر این مونولوگ علی باقری است. علی باقری متولد اسفند ۵۴ شیراز است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ در گروه تئاتر مهر شیراز آغاز کرده، وی فارغ التحصیل دانشکده سینما تیاتر دانشگاه هنر تهران است.

باقری در فیلم های سینمایی متعددی از جمله "اژدها وارد می شود و "خوک" دو اثر آخر مانی حقیقی و "متری شیش و نیم" از سعید روستایی، "گلدن تایم" پوریا کاکاوند، "دلم می خواد" بهمن فرمان آرا، "فصل بارانهای موسمی" مجید برزگر و... به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است در کارنامه تئاتری او به بازی در بیش از سی و پنج تئاتر با اجراهایی در ۲۰ شهر اروپایی و آسیایی از جمله "تجربه های اخیر" و "ایوانف" به کارگردانی امیر رضا کوهستانی، "عجایب المخلوفات" از رضا ثروتی، "کالیگولا" از همایون غنی زاده، "نامبرده" اثری از علی اصغر دشتی، "نمی تونیم راجع بهش حرف بزنیم" از جابر رمضانی، "رولور" از پوریا کاکاوند، "آهواره" احسان گودرزی، "تابستانیها" از دانیال طیبیان، "کبودان و اسفندیار" و "نخستین آدم" از نادعلی شجاعی و... اشاره داشت.

به گزارش "اتحاد خبر"، تئاتر دست من دوم اردیبهشت در تماشاخانه استاد رمضان امیری در مجموعه تئاتر شهر بوشهر به روی صحنه خواهد رفت.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/111241