کد خبر: 111239 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 فروردين 1398 - 23:18
بالگرد اورژانس هوایی بوشهر دو بار برای دشتستان به پرواز درآمد + تصاویر

اتحاد خبر: بالگرد اورژانس هوایی بوشهر روز شنبه در دو پرواز در آسمان بخش بوشکان دو بیمار را به بیمارستان سلمان فارسی مرکز استان انتقال داد.به گزارش اتحاد خبر، بالگرد اورژانس هوایی بوشهر روز شنبه با پرواز بر آسمان بخش بوشکان دو بیمار را به بیمارستان سلمان فارسی مرکز استان منتقل کرد. گفتنی است، پرواز اول این بالگرد برای انتقال بیمار از شهر کلمه ...

اتحاد خبر _ خدا رحم نوید کیا: بالگرد اورژانس هوایی بوشهر روز شنبه در دو پرواز در آسمان بخش بوشکان دو بیمار را به بیمارستان سلمان فارسی مرکز استان انتقال داد.


 


به گزارش اتحاد خبر، بالگرد اورژانس هوایی بوشهر روز شنبه با پرواز بر آسمان بخش بوشکان دو بیمار را به بیمارستان سلمان فارسی مرکز استان منتقل کرد.

گفتنی است، پرواز اول این بالگرد برای انتقال بیمار از شهر کلمه به مرکز استان بوده است که طی درخواست مرکز اورژانس دشتستان پیش از ظهر امروز انجام گرفته است.

لازم به ذکر است، این بیمار مرد ۶۰ ساله‌‌ای بوده که در اثر تصادف دچار آسیب شده و از سطح هوشیاری پایینی برخوردار بوده است.

و در ادامه نیز بالگرد اورژانس هوایی بوشهر مرد ۳۵ ساله ای که در اثر سقوط از ارتفاع دچار آسیب شده بود را از اورژانس شهر بوشکان به بیمارستان سلمان فارسی منتقل کرد.

همچنین، کاپیتان رحیمی و کاپیتان بهادری در تیم پروازی و مهران عباسی، وحید کشاورز و خدارحم نویدکیا در تیم پزشکی این بالگرد حضور داشته اند.










لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/111239