کد خبر: 111238 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 فروردين 1398 - 21:00
آیین تودیع و معارفه بخشداران شبانکاره برگزار شد + جزییات و تصاویر

اتحاد خبر: آیین تودیع و معارفه بخشداران شبانکاره در شورای اداری این بخش و با حضور جمعی از مسئولین و مدیران ساعت 18 روز شنبه 31 فروردین ماه برگزار شد. به گزارش اتحاد خبر، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) و گرامیداشت سالروز تاسیس ارتش گفت: امروز با افتخار می گوییم که صلابت ...

اتحاد خبر: آیین تودیع و معارفه بخشداران شبانکاره در شورای اداری این بخش و با حضور جمعی از مسئولین و مدیران ساعت 18 روز شنبه 31 فروردین ماه برگزار شد.

به گزارش اتحاد خبر، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) و گرامیداشت سالروز تاسیس ارتش گفت: امروز با افتخار می گوییم که صلابت درون مرزها و حضور مقتدرانه در خارج مرزها به برکت وجود، فداکاری و ایثارگری سپاه و ارتش می باشد، فداکاری هایی که در برهه های مختلف شاهد و ناظر آن بوده ایم.



عادل دهدشتی افزود: فکر نکنید که تحریم های امروز ساده است، بلکه با برنامه ریزی و استفاده از تجربیات گذشته سعی کرده اند شرایط سختی را برای کشور ایران رقم بزنند.

مدیران در حوزه مسئولیت خود بازنگری اساسی داشته باشند

وی با بیان اینکه تمام تلاش مسئولان ما باید گره گشایی از کار مردم باشد، اظهار داشت: سال 97 را با تمام مشکلات، مصائب و گرفتاری ها با پایمردی و استقامت همین مردم از سر گذراندیم. بخشی از شرایط سخت کنونی با تدبیر و برنامه ریزی تخصصی قابل حل است، و خواهش من از مدیران این است که بازنگری اساسی در حوزه مسئولیت خود داشته باشند.

مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر بیان کرد: به ضرس قاطع عنوان می کنم که در سال 98 اراده مدیریت ارشد استان ارزیابی کار مدیران و عملکرد ایشان است. یکی از ملاک های ارزیابی مدیران به دستور استاندار بوشهر این است که مدیران در تمام سطوح کاری خود چه حجمی از اقدامات دولت را به مردم اطلاع رسانی می کنند.

دهدشتی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار امسال زمینه و بستر توسعه بخش ها را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی اضافه کرد: ما منکر نقاط ضعف نیستیم بلکه اذعان داریم که نقاط ضعف زیادی وجود دارد اما ما باید با مردم پیمان ببندیم که سعی در بهبود شرایط داشته باشیم و در پایان سال جاری نیز انتخابات باشکوهی را رقم بزنیم.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با تاکید بر ضرورت ایجاد انگیزه بیشتر در مردم و رونق کارها گفت: جناب سلیمانی، از نیروهای خوب و باتجربه و توانمند استان هستند که من به سهم خود از خدمات ایشان در بخش شبانکاره تشکر می کنم، بی شک زمینه ارتقاء ایشان را در آینده نزدیک فراهم خواهیم کرد و از خدمات و تجارب ارزشمند ایشان بهره مند خواهیم شد.

 روستا گردی در دستور کار بخشداران باشد/افزایش نشاط, رضایتمندی و اعمال مقتدرانه قانون از بخشداران جدید مورد انتظار است

به گزارش خبرنگار اتحاد خبردکتر لقمان زاده در این مراسم گفت: انتظار فرمانداری دشتستان از بخشداران اقناع مردم, افزایش رضایتمندی و اعمال مقتدرانه قانون است. سال ۹۸ سال خاصی خواهد بود. باید با بصیرت کامل از تهدیدات و فرصت ها وارد عرصه خدمتگزاری به مردم عزیز شد.

 

 

روستا گردی در دستور کار بخشداران باشد. جلسه با جوانان, بانوان, نخبگان, ورزشکاران, معتمدین و اصناف مختلف, دائما در دستور کار باشد. ایجاد امید و نشاط انتظار ما از بخشداران جدید سعدآباد و شبانکاره هست. هیچ دولتی به اندازه دولت تدبیر و امید انتقادپذیر نبوده است.خدمات دولت تدبیر و امید در روستاها بی نظیر بوده است.


همه باید برای توسعه شهرستان به هم کمک کنیم

نماینده دشتستان با بیان اینکه تغییرات و جابجایی یک امر بدیهی است، اذعان داشت: هرگونه خدمتی به مردم عین عبادت است.



محمدباقر سعادت ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دوره نمایندگی خود گفت: در بحث مشکلات آب بیش از ده جلسه داشتیم تا بتوانیم به جهت رفع مشکلات کم آبی خصوصا در تابستان، تعدادی آبشیرین کن در سطح شهرستان دشتستان احداث نماییم.

وی افزود: برای توسعه شهرستان همه باید به هم کمک کرده و سعی نماییم انتقادهای ما به جا و سازنده و همراه با پیشنهادات عملی باشد.

حفظ جایگاه مسئولان به تسهیل امور کمک می کند

بخشدار سابق شبانکاره ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اظهار داشت: پنج سال گذشت ولی مثل دیروز بود که من در سالن آموزش و پرورش معارفه شدم و امروز نیز خداحافظی می کنم.



مسلم سلیمانی تاکید کرد: قطعا در سیستم وزارت کشور و جایگاه فرماندار، بخشدار و یا استاندار باید یک مدیر همه جانبه و مطلع نسبت به عملکرد تمام سازمانها باشد تا بتواند حوزه خود را مدیریت کرده و در این عرصه موفق باشد.

وی بیان کرد: خصوصیاتی چون صداقت، همدلی، مردمداری و حساسیت نسبت به مشکلات مردم، حمایت از مردم، شوراها و مسئولان، نظم کاری، شجاعت در تصمیم گیری باید در مدیر وزارت کشور وجود داشته باشد.

بخشدار سابق شبانکاره گفت: من همواره بر آن بودم تا ارائه خدمات به مردم را اساس کار قرار داده و در طول مدت خدمت خود هر جایی که بوده ام مثل زادگاه خودم به آن نگاه کرده و سعی داشته ام که در حل مسائل با تدبیر و همچنین هماهنگی با دستگاه های اجرایی عمل نمایم.

سلیمانی با بیان اینکه حفظ جایگاه مسئولان به تسهیل امور کمک می کند، تصریح کرد: همیشه اعتقاد من این بوده است که جایگاه مدیران باید تعریف و حفظ شود تا بتوانند با همکاری و تعامل مردم وظایف خود را انجام دهند و به خدمت صادقانه و متعهدانه بپردازند.

وی در پایان با بیان بخشی از عملکرد پنج ساله خود در بخشداری خاطرنشان کرد: اصلاح و نوسازی شبکه برق شهری و روستایی، احداث چاه، توسعه و تجهیز اردوگاه دانش آموزی، گازرسانی به روستاها، طرح درختکاری و بیابان زدایی در شبانکاره به عنوان پایلوت استان بخشی از اقدامات چند سال اخیر بوده است.

بخشدار سابق شبانکاره اذعان داشت: از حسن اعتماد استاندار محترم بوشهر، دکتر زارع، فرماندار سابق دشتستان، و همچنین مردم خوب و شریف شبانکاره تشکر می کنم.

مسلم سلیمانی تاکید کرد: در این چند روز آنقدر دوستان عزیز شبانکاره ای به من لطف و محبت داشته اند که زبان من از بیان آن و تقدیر از این خوبی ها قاصر است، همچنین به سبب کمبودها و کاستی های احتمالی طلب حلالیت دارم. بی شک سرمایه من در اینجا همین محبت و الطاف بی نهایت مردم شبانکاره است.

گفتنی است در پایان این نشست، از خدمات "مسلم سلیمانی"، بخشدار سابق شبانکاره تقدیر صورت گرفت و "علیرضا رزمجو" به عنوان بخشدار جدید شبانکاره معرفی شد.

 

 

تصاویر اختصاصی "اتحاد خبر" از آیین تکریم و معارفه بخشداران شبانکاره

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/111238